Здравей, според мен като собственик на градски велосипеди на хибрид най-подходящият избор за теб е нещо подобно -
http://bikesport.bg/bg/products/1330-fe ... %B4%D0%B8_ То не че е идеално, но недостъците му според мен са само два и лесно отстраними - калниците и багажника. Багажника е излишен, а калниците не са достатъчно дълги особено задния трябва да стига до средното движение, за да пази и него от кал и най-вече прах, но калници се намират лесно за градски велосипеди.
Проблемът е, че общо взето не се предлагат изцяло твърди велосипеди с калници и предпазител на веригата, без багажник, с право кормило, леки и удобни. Индустрията се опитва да ни продава "градски" велосипеди с амортисьорни вилки, които тежат и не работят или съвсем необорудвани, които обаче си имат и своите предимства. Ако не ти трябваха калници, светлини и възможност за качване на баири това е идеално за града -
http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... glanc.html Да не се отплесвам обаче - предимствата на феринито - лек, без багажника още по-лек ще стане, право кормило, 24 скорости среден клас, твърда и то стоманена /кой каквото ще да казва за твърди вилки стоманата е най-добрия материал, може би след карбона, но той е за друг ценови клас/ вилка, има си светлини и предпазител на веригата. За големи наклони външните скорости са по-подходящи от вътрешните, защото имат повече възможност за леки предавки. Може без проблем при нужда да се смени венец-касетата с такава с по-голям най-голям венец.
Крос и драг имат подобни модели, които са "трекинг", тоест с багажник и амортисьорна вилка ето цялата гама
http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... l7r2k6f1h6 Драг имат моделите Круизър, които са подобни на кросовете и при тях като цяло цените са по-високи.
Миля обаче, че с твърда вилка ще е по-добре и по евтино.
Специално феринито подлежи на подобрения. 24 скорости е съвременен стандарт за градски и трекинг велосипеди, има части и ще има, вярно от по-ниските класове, но те също се развиват. Вилката и лапата са модерен стандарт и подлежат на подобрения и смени и т.н. но като гледам снимката е възможно трудно да се намери амортисьорна вилка, защото разстоянието от главината до короната е съвсем късо. Вече спирачките трудно могат да се сменят с дискови, отзад няма как, отпред трябва да е заедно с вилката, но това упражнение няма и смисъл, защото ако се кара по асфалт един качествен ви-брейк е напълно достатъчен.
Между другото виж и тук на място -
http://1bike.bg/product/bikes/ferrini-v ... isto-novo/ поне могат да ти сменят калниците и да махнат багажника, а евентуално и да ти сменят гумите. Видях го като реших да ти дам пример с моето -
http://1bike.bg/portfolio/puch-reborn/ То също е готино и ме кефи максимално, защото е перфектно според мен за града, но вилката му е на резба. Вижда се на първата снимка, как над синята част от рамката над вилката има едни гайки. Това е стар стандарт и вече трудно се намират части, а и води до някои ограничения. Отделно с вътрешните скорости не могат да се качват продължителни стръмни баири, защото най-леката предавка е доста тежичка /предвидени са за градски условия/. Та откъм подобрения това колело е вързано със вътрешните скорости /които са си доста скъпи/ или може да стане сингълспийд с контра, което ще ме ограничава в някаква степен, макар все повече да се блазня от тази идея, защото така или иначе го карам на основната скорост, която е почти 1:1 /колкото се върти венецът, толкова и главината/.
Не ти препоръчвам хибрид, защото искаш калници и изцяло твърд, но и това е вариант.
Та това е най-накратко