[/quote]
BR-MT520 МОЖЕ да ползва H03C радиаторни накладки, а не може да ползва D01, защото такива не съществуват. Може би имаш предвид D03S/D02S - органични/синтеровани. А иначе продължително и непрекъснато спускане на спирачка, то всяка би прегряла. И радиаторна накладка също, поради простата причина, че при спускане на спирачка няма необходимият въздушен поток който да я охлажда.
Заедно сме карали веднъж, да. Но заедно не сме спускали, защото ти получи няколко крампи преди да поемем към високото по пътечките в Подгумер и се върна. Та в тази връзка ако спускаш на спирачка по-добре метални вместо радиаторни накладки или редувай спирачките, за да им даваш възможжност да се охлаждат.[/quote]
Хехех човече, ти се обиди затова, че съм казал, че караш на спирачка ли? Ако е така - искрено ти се извинявам и съвсем честно ти заявявам, че си мислех, че правя услуга
а не съм искал да ти запаля искрата, ако е възможно - нека защитя изказването си спирайки се на точки в изказванията ти, както ти направи;
1во - Пробивайки калипър с Бормашина - не прави БРМТ520 - Можеща да ползва радиаторна накладка, а просто дава опция на тези, които им се рискува правейки модификации по калипъра с пробивни инструменти.
Ако сте кадърни в ръцете и имате опит с инструменти - защо не? Но това не променя факта, че - НЕ МОЖЕ
2ро - D01 - прав си тук забравих да сложа "S" отзад защото това е накладката, с която има голям шанс да дойде спирачката, а D03S е реално същата накладка - с 3та генерарация резинов материал.
- 2.jpg
- (162.07 KiB) 183 пъти
3то - Аз къде съм получил крампи не мисля, че има значение, също така и приемам съвета ти за редуване на спирачките с цел охлаждане - ще го пробвам, обещавам и се надявам
да получа положителен резултат и съответно да се подобря
Само искам да питам по време на спускането до реката ...това ти ли си на снимките?
И само да приключа с темата:
Братле, наистина мислех, че помагам, защото при мен не даде добър резултат, не съм искал да те засегна и ако съм го направил - извини ме!