Локорско

1 0,00
N42 47.697
E23 26.861

Застанете на площада, с гръб към административната сграда. Пътят за София е наляво. Вие тръгнете по улицата надясно.
2 0,13
Следвайте широката стръмна улица надясно и нагоре.
3 0,22
Улицата завива наляво, продължавайки да набира височина. След малко излизате от селото. Продължете по асфалтирания път нагоре - изкачването е стръмно. Кара се по широки поляни, осеяни с камъни. В един момент асфалтът свършва и продължава като широк черен път към билото - следвайте го и пропускайте всякакви малки черни пътища и моторджийски пътеки, каквито не липсват тук-там. Самият главен път на 1-2 места се раздвоява, след което отново се събира.
4 5,10
Тук пътят вече е по-равен, билен. Отдясно идва черен път, вие продължете по основния път наляво.
5 5,82 N42 49.790
E23 28.712
Достигате кръстопът, при който има два пътя надясно - единият е нагоре по билото, а другият слиза надолу в долината. Вие продължете по основния път, който тук е равен.
6 6,65 N42 50.223
E23 28.613
Пътят прави широк обратен завой надясно. Почти в края на завоя наляво се отклонява друг черен път със зелена маркировка. Тръгнете по него. Тази маркировка се следва до края.
7 7,05 N42 50.220
E23 28.391
Изкачвате се до широки поляни и пътят се разделя. Надясно се вижда постройка, до която води едната част. Вие продължете направо през равните поляни по затревен черен път. Скоро ще влезете отново в рехава иглолистна гора и ще забележите зелената маркировка по дърветата.
8 7,55 N42 49.911
E23 28.062
Пътят продължава направо, а надясно тръгва пътеката със зелената маркировка - карайте по нея.
9 7,78
Черният път идва отляво, пресича пътеката и продължава надясно, вие следвайте пътеката. След малко пътят отново ще се появи отдясно, после ще изчезне. Пътеката е ясна и добре маркирана, така че не би трябвало да имате проблеми със следването й. В горската част тя е по-равна, има и леки изкачвания, но по едно време излиза на открит склон с множество скали по земята - пътеката минава по и около тях и е много забавна и технична. Тук маркировката и самата пътека са по-трудни за следене, но посоката така или иначе е надолу, затова избирайте най-удобния за вас път.
10 10,90 N42 48.540
E23 27.009
Излизате при рекичка, където е и краят на същинското спускане. Оттук продължете по равния черен път в долината, следващ течението на реката.
11 12,40 - 12,48
Влизате в Локорско и попадате на страничен площад, в дъното има мост над реката, по него наляво.
12 12,65
Достигате площада на селото, откъдето тръгнахте.