Зиг - Заг

Изходна точка: село Герман, стената на ез.Панчарево,
Дължина: 8,12км., Денивелация: 169м., Натоварване: , Техничност:

Разсто-яние (км)
Скица на мястото
Описание на мястото
1 0,00
От паркинга тръгнете по улицата, която воде към село Герман. Това е главната улица на селото. Карайте по нея до площада
2 0,67
Точно в края на площада, срещу училището тръгва улица нагоре и надясно - карайте по нея
3 0,79
В края на улицата има чешма. Надясно продължават две улици. Тръгнете по лявата от тях - след малко тя става много стръмна
4 1,11
Надолу се отклонява черен път. Продължете по асфалта на 180 градуса наляво. Нагоре. Скоро ще стигнете до вилната зона
5 1,74
Асфалтирания път продължава надясно - следвайте го.
6 1,91
Асфалтът свършва. Наляво и надясно има черни пътища покрай вилите. Направо има неща като пътека/черен път. Карайте по него.
7 2,46
Тук черният път е горе-долу равен. Пресичате пътека - продължете направо по пътя.
8 2,95
Пътят свършва при вилата на "Кремиковци". Оттук направо продължава тясна пътека с много завои. Като цяло е надолу.
9 4,98
Пътеката излиза на асфалтовия път покрай езерото, близо до ВЕЦ "Кокаляне". Продължете по пътя надясно в посока стената на езерото. Той е ту нагоре, ту надолу, след гребната база става черен път, а после асфалтова алея.
10 8,12
Стигате отнова паркинга при стената на езерото. Това е краят на маршрута.