Rock Shox Pike SL

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Rock Shox Pike SL

Мнениеот Admin » Чет Ное 10, 2005 12:53 am

Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот axelmax » Чет Ное 10, 2005 1:45 am

точно тая вилка ми се щеше да се разгледа некои път
и тва стана:agree:

само тва за проданването мисля ,че ти е била малко мека пружината ,требвало да си поиграеш с компресията и за въртенето на врътките по време на движение,когато не са знесени с команда на кормилото
НЕ ГО ПРАВЕТЕ,ОПАСНО Е ДОРИ ЗА ВАС


ше ехубаво един тест за дисковатата хидравлична спирачка на шимано деоре ЛХ

много ми е интерснo ,дали спира ,въпреки ,че е малко неоправдано скъпа сравнена с HONE;)
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Admin » Чет Ное 10, 2005 10:23 am

Пружината си ми е таман, и по книжка, и като усещане. А компресията в случая може би може да помогне донякъде, но пак с цената на отзивчивостта към малките неравности. Аз затова и не съм я използвал (освен с цел да експериментирам), защото ми е много по-сгодно да си карам вилката заключена, отколкото със засилена компресия, защото във втория случай хем се губи в голяма степен чувствителността при малки неравности, хем пък поддаването при спринтиране или изправяне на педали е по-голямо.
Освен това, досега съм продънвал вилката само два пъти, защото не съм особено скоклив, а при каране "по земята" трябва да я треснеш наистина бързо и грубо в някой камък или ров, за да й свърши хода. Наскоро имах възможност да пробвам и един "въздушен" Pike, при който се усеща втвърдяване в горната част на хода (2-3см) заради пневматичната пружина. Т.е., ако някой се притеснява много от продънването, товаби било по-добър вариант за него.
Що се отнася до врътката за компресията, пък и за U-Turn, човек обикновено може да прецени дали и за колко време е безопасно да пусне кормилото. Сменял съм настройките в движение десетки пъти. и не мисля, че е по-опасно от самото каране на планински велосипед ;)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Чет Ное 10, 2005 12:05 pm

Аз, като почитател на АМ карането с малък бюджет не мога да си позволя такава вилка. Ето защо ми е интересно кога ще бъдат внесени новите модели на Suntour - XC-PRO и RUX. Ще си карам с стандартен QR и до 185мм ротор ако трябва;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот bluskanie » Чет Ное 10, 2005 12:24 pm

[quote="GECKO"]

Аз, като почитател на АМ карането с малък бюджет не мога да си позволя такава вилка. Ето защо ми е интересно кога ще бъдат внесени новите модели на Suntour - XC-PRO и RUX. Ще си карам с стандартен QR и до 185мм ротор ако трябва;)
[/quote]

Tailor може да каже предполагам..А и на какви цени ще са? А и за какво каране са предназначени?
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот axelmax » Пет Ное 11, 2005 12:40 am

[quote="Admin"]

Пружината си ми е таман, и по книжка, и като усещане. А компресията в случая може би може да помогне донякъде, но пак с цената на отзивчивостта към малките неравности. Аз затова и не съм я използвал (освен с цел да експериментирам), защото ми е много по-сгодно да си карам вилката заключена, отколкото със засилена компресия, защото във втория случай хем се губи в голяма степен чувствителността при малки неравности, хем пък поддаването при спринтиране или изправяне на педали е по-голямо.
Освен това, досега съм продънвал вилката само два пъти, защото не съм особено скоклив, а при каране "по земята" трябва да я треснеш наистина бързо и грубо в някой камък или ров, за да й свърши хода. Наскоро имах възможност да пробвам и един "въздушен" Pike, при който се усеща втвърдяване в горната част на хода (2-3см) заради пневматичната пружина. Т.е., ако някой се притеснява много от продънването, товаби било по-добър вариант за него.
Що се отнася до врътката за компресията, пък и за U-Turn, човек обикновено може да прецени дали и за колко време е безопасно да пусне кормилото. Сменял съм настройките в движение десетки пъти. и не мисля, че е по-опасно от самото каране на планински велосипед ;)
[/quote]


не е така ,че ти не си паднал е добре ама се случва

например ,едно момче от темата за пребиваня,дето му литнала шапката -нещо подобно

миг невнимание и цел месец страдание

инак на състезанието в Пловдив ,имаче едно момче с бел Ориндж и черен Пайк,направи много злобно скокче и истрешшя нещо вилката ,но беше красиво

доста голям фаворит ми е принципно тая вилка,за новото колелце
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Admin » Пет Ное 11, 2005 1:04 am

[quote="axelmax"]

миг невнимание[/quote]


това е ключовия израз! ;) Ако внимаваш, няма страшно. Ако не внимаваш, може да се пречукаш доста злобно! Но то няма да е зарад врътката, а защото не си внимавал.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Пет Ное 11, 2005 1:04 am

Кво ново колелце бе ахелмах? Що не си черпил?!?
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот KRAZzy » Пет Ное 11, 2005 12:27 pm

[quote="Admin"]

MTB-BG.com >> Най-новото >> Rock Shox Pike SL
тестче ;)
[/quote]


Защо не отрази и хлопането на U-Turn системата? Може би ти си един от късметлиите, коите не са попаднали на дефекта :spin:

Споменавам го, защото 80% от вилиците Pikе SL 2к5 притежават този вроден дефект, който уж се оправя с оплътнение между пружините, но не за дълго.
Както и да е, браво за темата :beer: Pike наистина работи.
Аватар
KRAZzy
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1304
Регистриран на: Вто Апр 27, 2004 3:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Пет Ное 11, 2005 7:02 pm

Ами честно казано, изобщо не се сетих. Това не е дефект на U-Turn, а си е съвсем нормално за системата. Ако вилката ми издава някакви шумове от пружината, те са толкова слаби, че съм свикнал с тях напълно и не ми правят впечатление затова съм и забравил да го спомена. :I Само че ти явно имаш предвид някакво ужасно хлопане, което при мен със сигурност го няма. Това, което си е нормалното, не би трябвало да прави впечатление на някого след първото каране, а пък по пресечен терен съвсем не би трябвало да се чува, на фона на тропането на камъни например ;) Аз даже в началото, знаейки, че при U-Turn има подобни шумове, бях решил, че едно дрънчене от броните на спирачките ми идва от пружините, но после разбрах какво е. :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот layne » Сря Ное 16, 2005 9:46 am

[quote="axelmax"]

[quote="Admin"]

Пружината си ми е таман, и по книжка, и като усещане. А компресията в случая може би може да помогне донякъде, но пак с цената на отзивчивостта към малките неравности. Аз затова и не съм я използвал (освен с цел да експериментирам), защото ми е много по-сгодно да си карам вилката заключена, отколкото със засилена компресия, защото във втория случай хем се губи в голяма степен чувствителността при малки неравности, хем пък поддаването при спринтиране или изправяне на педали е по-голямо.
Освен това, досега съм продънвал вилката само два пъти, защото не съм особено скоклив, а при каране "по земята" трябва да я треснеш наистина бързо и грубо в някой камък или ров, за да й свърши хода. Наскоро имах възможност да пробвам и един "въздушен" Pike, при който се усеща втвърдяване в горната част на хода (2-3см) заради пневматичната пружина. Т.е., ако някой се притеснява много от продънването, товаби било по-добър вариант за него.
Що се отнася до врътката за компресията, пък и за U-Turn, човек обикновено може да прецени дали и за колко време е безопасно да пусне кормилото. Сменял съм настройките в движение десетки пъти. и не мисля, че е по-опасно от самото каране на планински велосипед ;)
[/quote]


не е така ,че ти не си паднал е добре ама се случва

например ,едно момче от темата за пребиваня,дето му литнала шапката -нещо подобно

миг невнимание и цел месец страдание

инак на състезанието в Пловдив ,имаче едно момче с бел Ориндж и черен Пайк,направи много злобно скокче и истрешшя нещо вилката ,но беше красиво

доста голям фаворит ми е принципно тая вилка,за новото колелце


[/quote]

ама то май не е бял Orange,а Ram FR с Pike ;)
Не е толкова яко да караш , колкото гадно е да не караш!
"Всичко е консуматив!"
www.ram-bikes.com
layne
 
Мнения: 865
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Дек 24, 2004 8:47 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот batsandro » Сря Ное 16, 2005 11:38 pm

абе много си е хубава вилицата,карам си я от 3 седмици със новичка рамка FR 06,само като я изпъна на 120 мм ми бягат завоите
"Да запомните туй от мен - жена и дъжд да не ви отказват от планината!”
Аватар
batsandro
 
Мнения: 144
Рейтинг: 1275
Регистриран на: Сря Сеп 28, 2005 9:28 pm
Местоположение: Bulgaria


Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Alexi, tbk515 и 65 госта