[quote="axelmax"]
[quote="Admin"]
Пружината си ми е таман, и по книжка, и като усещане. А компресията в случая може би може да помогне донякъде, но пак с цената на отзивчивостта към малките неравности. Аз затова и не съм я използвал (освен с цел да експериментирам), защото ми е много по-сгодно да си карам вилката заключена, отколкото със засилена компресия, защото във втория случай хем се губи в голяма степен чувствителността при малки неравности, хем пък поддаването при спринтиране или изправяне на педали е по-голямо.
Освен това, досега съм продънвал вилката само два пъти, защото не съм особено скоклив, а при каране "по земята" трябва да я треснеш наистина бързо и грубо в някой камък или ров, за да й свърши хода. Наскоро имах възможност да пробвам и един "въздушен" Pike, при който се усеща втвърдяване в горната част на хода (2-3см) заради пневматичната пружина. Т.е., ако някой се притеснява много от продънването, товаби било по-добър вариант за него.
Що се отнася до врътката за компресията, пък и за U-Turn, човек обикновено може да прецени дали и за колко време е безопасно да пусне кормилото. Сменял съм настройките в движение десетки пъти. и не мисля, че е по-опасно от самото каране на планински велосипед
[/quote]
не е така ,че ти не си паднал е добре ама се случва
например ,едно момче от темата за пребиваня,дето му литнала шапката -нещо подобно
миг невнимание и цел месец страдание
инак на състезанието в Пловдив ,имаче едно момче с бел Ориндж и черен Пайк,направи много злобно скокче и истрешшя нещо вилката ,но беше красиво
доста голям фаворит ми е принципно тая вилка,за новото колелце
[/quote]
ама то май не е бял Orange,а Ram FR с Pike