jamie написа: може и с МТБ по шосе, може и с шосейка в гората
Шлек_народен написа:Това понятие "градско колело" малко не ми е понятно.
veskoz написа:Еми т'ва е за да не изглеждаш като със Land Rover Defender у градо...
jamie написа:В града окачването е бреме, не предимство.
jamie написа:В София може да си намериш изровено наистина, но има достатъчно асфалт и то на практика навсякъде..
jamie написа:не е проблем да се кара по него.
но има достатъчно асфалт и то на практика навсякъде - не е проблем да се кара по него.
jamie написа:Надеждно? Пъргаво? Бързо?
Защо точно - в града нито ти трябва скорост, нито пъргавина (която кой да е велосипед да не може да даде), нито здравина - поради наличието на хубава настилка.
Какъв е тоя мерак да се тикат МТБ производни в непривична за тях среда? В града окачването е бреме, не предимство.
Гледам тия дето си ги дал за пример - и не виждам как изобщо ще се справят с багаж и прикачни устройства например? А това е основното в града, там (за жалост не и в България) са особено популярни "холандки":
http://www.dutchbike.co.uk/Modern.htm
Позицията е изправена, кормило и седалка са специфични също, най-често динамото е вградено в предния хъб, скоростите - в задния.
Поразгледай в сайта, това са удобни колела за града - а не разни "скакалци" и то все "каквото не става за друго".
jamie написа:Може и ботуши от Женски пазар да предпочиташ - това не те прави безсмъртен, особено пред автомобил.
Ако си урегулираш хормоналния дисбаланс - ще звучиш много по-добре (сигурно и ще се държиш по-добре). В случай че още не си го установил сам - велосипедисти/мотоциклетисти които се правят на Супермен могат и да предизвикат инциденти без шофьорите да имат вина, в твоя полза е да не разчиташ на рефлексите а на по-добра преценка на пътната ситуация.
Инак ще си карам холандските - неслучайно в цял свят точно това е градския тип велосипед, въпреки мненията на разни Башмайстори
Назад към Други видове колоездене
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта