Kkrase написа:Така че работата е ясна, едното е за бедняци, другото за богаташи.
the_rookie написа:Според 1-во и 3-то мнение (на автора) въпроса не се отнася конкретно към даден тип трасе, а по-скоро доколко в удоволствието да караш колело (влияние върху което оказва широк комплекс от различни фактори) водещ е комфорта?! Според споделеното в някакви групи и тук излиза:
-че по-директното усещане за настилката малко или много влияе положително върху крайното удоволетворение, тоест изолацията (чрез пълно окачване) не винаги е 100% желателна.
-пълното окачване донякъде създава вредни навици (да не си вдигаш гъза) и не подобрява техниката, и на практика се оказва по-скоро необходимост (само в определени ситуации) от колкото екстра (във всички останали)!
При мен лично, идеята за комфорт не е водеща в желанието за каране на колело. Ускорение и скорост от собствените сили (леко и пъргаво колело с добро усещане за настилка) отделят повече ендорфин и вземат превес над плавност и мекота (за това, а и поради други причини, вече не ходя навътре в гората!). Но дори и да допуснем, че колело с окачване е също толкова леко и пъргаво, мисля винаги ще има мераклии за първичното усещане "Ride a bicycle"!
Има и един друг момент. Забелязъл съм, че при колелата с окачване има известно разминаване между очаквания и реална ситуация! Обикновено, след преминаване на първоначалната еуфория избива желание за подобряване (в окачването), докато при твърдаците нещата са сравнително ясни.
Потребители, разглеждащи този форум: protiven и 13 госта