Състезанието беше много приятно. Значително по-трудно е от В100, но пък на мен ми хареса - може да е заради природата или въздуха както казва Галин Кръстев.
Аз не знам защо тръгнах със заблудата, че първото търкало е най-трудно, а то се оказа най-лесно, поне от трите, които карах. На второто пукнах за пръв път гума и ми отидоха над 20 мин, заради проблем с помпата. На всичкото отгоре, през цялото време си мислех, че качването е 15 км (щото гледах трака на Г. Кръстев), и толкова бавно се нижеха, че се отчаях. Когато на 10-тия километър стигнах поста се изненадах, а спускайки надолу се плеснах по челото, че човекът беше писал, че този трак не е верен.
На второто търкало пак спуках гума и трябваше да лепя първата, понеже втората вътрешна беше непоправима, и съвсем ме изби на туризъм.
Като резултат загубих към 1 час в ремонти на гуми, а изводите за мен са следните, поне проверени в състезателни условия. Даже и за това си струва участието:
- да не тръгвам със срязана (уж леко) външна гума, която е "закърпена" с подплънките на ParkTool, щото режат вътрешната ExtraLight гума след известно време. Прави излязоха търговците, че с това не се кара а само се прибираш до вкъщи.
- 28 вътрешна не става за резервна на 29er. След десетина км се цепи откъм вентила.
- един CO2 16 грама патрон помпи гума 29/2.2 до 1.2 атмосфери, а ако не си сложил пълначката като хората и по-малко (това го разбрах дни след състезанието, когато нарочно изгърмях един. просто бях помпил само 26 гуми с него)
- трябва да си проверявам помпата отвреме навреме, особено като не съм я ползвал 2 години. Не е приятно да разбереш в гората, че 2/3 от това, което помпиш не отива в гумата, а навън, а на всичкото отгоре и изпуска.
Догодина задължително и четирите търкала. Ето и тракче:
https://www.strava.com/activities/359937166