Страница 1 от 1

Няколко нови модела от Banshee за 2008г.

МнениеПубликувано на: Чет Яну 03, 2008 11:03 am
от Admin
http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... -news00561

Искам да напомня, че за някои от новите байкове на Banshee вече има теми:
viewtopic.php?t=30181
viewtopic.php?t=28322

МнениеПубликувано на: Чет Яну 03, 2008 11:12 pm
от Shady™
Изображение

СГГК ( не е СКГТ,а е: ) - Супер Гадно Грозно Колело !!!

МнениеПубликувано на: Чет Яну 03, 2008 11:15 pm
от RAM-FR
Shady™ написа:http://www.mtb-bg.com/news/news00561_Banshee_scythe.jpg

СГГК ( не е СКГТ,а е: ) - Супер Гадно Грозно Колело !!!


Дропи си с красивия скот :beer:

МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2008 10:43 am
от flex
@Admin при Legend MK1 ще се използва системата за окачване VPP а не VF4B.

МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2008 11:31 am
от bluskanie
Shady™ написа:СГГК ( не е СКГТ,а е: ) - Супер Гадно Грозно Колело !!!

Факт!

МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2008 12:16 pm
от Teodor40
Много кисело това грозде бе ;)

МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2008 12:50 pm
от flex
Що е грозно ? Щото е размер L ли ?

МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2008 1:26 pm
от Admin
flex написа:@Admin при Legend MK1 ще се използва системата за окачване VPP а не VF4B.


@flex
Грешката е моя по отношение на това, че съм нарекъл окачването на Legend MK1 "VF4B", сега ще го оправя.
Обаче ти сигурен ли си, че е VPP? Ясно е, че окачването е многоставно с виртуална опорна точка, обаче се съмнявам да е точно VPP, т.е. да са купили лиценз от Santa Cruz. Ето какво пише и в блога на Banshee (не, че не си го чел, де):

The linkage is a specifically designed to be the best preforming DH race suspension system available on the market today (according to data, calculations and performance graphs). This has been achieved by carefully manipulating pivot positions and linkage lengths to optimize such factors as leverage ratio, chain stretch, pedal kickback, force profiles, rear triangle angular displacement, axle path, instantaneous center, center of curvature and many more characteristics.

МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2008 1:54 pm
от flex
@Admin

Бях прочел в блога че ще е такова, преди да пуснат първите FEA снимки. Само че не мога да намеря къде точно. Възможно е и да не е такова. но е доста подобно, но каквото и да е ... съм убеден че ще работи добре. :beer:

EDIT:

VPP:
This is a highly tunable design much like the legend uses, however there is one magor difference! The ‘VPP’ linkages use 2 short links that rotate in opposite directions (watch a video of the suspension working on a V10 to see this), this results in a rear triangle that rotates even more than a swing arm on a single pivot, and so has a major effect on suspension performance under braking unless using a floating brake adaptor.

Legend:
Uses a short link 4 bar suspension design like the ‘VPP’, but with links that rotate in the same direction. This means that there is potential to adjust the pivot positions and geometry of the linkage so as to adjust the system characteristics. This is exactly what I have done, but I have also minimised the rotation of the rear triangle to have active suspensio under braking, and also kept the shock extremely low in the frame, (lower than any other frame design that I can think of).


Мда... не е точно VPP, данните са ми стари.