Drag Tundra - първия fat bike от български производител

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот nikant » Пет Яну 09, 2015 3:12 pm

Нещо се зарибих по тези байкове, въпреки че в началото бях доста отрицателно настроен....
В тубата намерих едно много свежо състезание https://www.youtube.com/watch?v=rD4QA57pFdk
Гледах и едно клипче по крайбрежието на Шотландия https://www.youtube.com/watch?v=TbRaxvWgG3Y
Има и доста други клипчета и видях, че тези колела са доста по разпространени и не са екзотика, както мислех в началото.
В по северните ширини, пустинни и полупустинни райони този тип колела явно са практични, поне за туризъм стават :)
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
nikant
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1340
Регистриран на: Сря Ное 27, 2013 8:26 pm
Местоположение: Европа

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот victortrt » Пет Яну 09, 2015 3:24 pm

Снегът беше утъпкан и с всеки байк можеше да се кара, но за пясък наистина стават, така като гледам.
Трябва да постнеш втория клип и в другия форум, че нещо е позамрял напоследък :lol:
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот penmark » Пет Яну 09, 2015 3:34 pm

Предлагам темата да се преименува на "Всичко за "дебелаците" и имат ли почва те у нас" :D
От разглеждане по сайтовете, на Каньон Дудитата много ми харесаха като визия и тегло, само цената не ми допадна. :evil:
http://www.canyon.com/en/mountainbikes/ ... de-cf.html
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот victortrt » Пет Яну 09, 2015 3:54 pm

Щом ще се гаврим с Димитър Благоев - Дядото и неговото научно творчество, точното име трябва да е "Що е то fat bike и има ли той почва у нас" :rofl:
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот ivannik » Пет Яну 09, 2015 4:45 pm

Да се сравнява този тлъстак с нормален велосипед е все едно да сравняваш арабски жребец с камила!
Та за камилата - запитали я защо са и криви краката.Че има ли нещо право у мене -отговорила тя. :dontknow:
Аватар
ivannik
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1080
Регистриран на: Съб Сеп 07, 2013 6:05 pm

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот araX » Пет Яну 09, 2015 9:12 pm

victortrt написа:Щом ще се гаврим с Димитър Благоев - Дядото и неговото научно творчество, точното име трябва да е "Що е то fat bike и има ли той почва у нас" :rofl:


само че без почва - примерно пясък, сняг ;)
araX
 
Мнения: 211
Рейтинг: 1415
Регистриран на: Вто Дек 28, 2010 1:20 pm

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот outfaced » Съб Яну 17, 2015 6:30 pm

Брех ... и състезание има вече http://www.mtb-news.de/news/2015/01/16/ ... 5-stage-1/
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот ivannik » Съб Яну 17, 2015 9:26 pm

outfaced написа:Брех ... и състезание има вече http://www.mtb-news.de/news/2015/01/16/ ... 5-stage-1/

Пази боже сляпо да прогледа...
Че като прогледа надалеко вижда...
Баси ненормалната Европа!!То в какво друго е нормална,че и тука!!! :smash:
Аватар
ivannik
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1080
Регистриран на: Съб Сеп 07, 2013 6:05 pm

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Admin » Пон Яну 26, 2015 5:48 pm

Отскоро и аз имам един дебелак за тестване:
Изображение

Затова тази зима ще трябва да покарам повече от обикновено, а пък с компания винаги е по-весело. :beer:
Ако има желаещи да се включват в каранията, които ще правя с него (ще може и да го пробват при желание, стига техните лични велосипеди също да са с платформи), да следят тази тема: viewtopic.php?f=49&t=169859
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Admin » Вто Яну 27, 2015 2:16 pm

Изображение
И като се похвалих, че има при мен такъв за тестване, ето и първи впечатления от него:
http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... rag-tundra

Макар за момента да имам само едно каране в планината с него, може да се каже много за "дебелака" на Drag. А най-интересното за мен тепърва предстои! :liplick:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот penmark » Вто Яну 27, 2015 2:31 pm

Любо, нямаше ли подвиквания:
"Бахчи големите гуми, чуек! Туй Драг ли е уе?! Бахчи големите гуми, чуек! Каво животно е! Въъййййййй!"
:D
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Ozzie » Вто Яну 27, 2015 2:35 pm

прекалено е дълго за четене, в един момент просто ми писна и затворих статията
иначе евала ти за труда да напишеш толкова много от само едно- две карания
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Pr3d4t0R » Вто Яну 27, 2015 2:39 pm

Ама не се ограничавай само със сняг - натисни го хубаво като немските ти колеги - http://videos.mtb-news.de/39783 :evil:
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3977
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот outfaced » Вто Яну 27, 2015 4:03 pm

Мдам ... явно и не само на сняг има какво да покажат.
Реално би трябвало и на всичко що е малко по рошаво да има различно усещане в положителния смисъл.

Инак +2кг на гума спрямо приличен АМ уилсет ... малий!

п.п. "провлачването" на гумите е съвсем нормално. Всички го коментират. Би трябвало да се усеща и повече от страната на спирачния диск и да се получава едно леко усукване при спиране.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Telepatok » Вто Яну 27, 2015 4:37 pm

Pr3d4t0R написа:Ама не се ограничавай само със сняг - натисни го хубаво като немските ти колеги - http://videos.mtb-news.de/39783 :evil:


Е, да ама на немците дебелаците са с меки вилки и даже единия със задно окачване :) Не знам кой "ша са мята" така с твърдак. :bigeyes:
Аватар
Telepatok
 
Мнения: 166
Рейтинг: 1504
Регистриран на: Нед Фев 10, 2008 8:51 am

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот jungleraver » Вто Яну 27, 2015 4:42 pm

В тази връзка, дали може на Тундрата да се сложи "Bluto" (tapered стержен), с помощта на подходящи чашки, или челото не го позволява? Не, че съм се залетял да го купувам, но ми е любопитно все пак може ли да се ъпгрейдне?
jungleraver
 
Мнения: 366
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:14 pm

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот ivannik » Вто Яну 27, 2015 4:59 pm

Admin написа:Изображение
И като се похвалих, че има при мен такъв за тестване, ето и първи впечатления от него:
http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... rag-tundra

Макар за момента да имам само едно каране в планината с него, може да се каже много за "дебелака" на Drag. А най-интересното за мен тепърва предстои! :liplick:

Толкова много нещо за едно нищо? :dontknow: :dontknow:
Аватар
ivannik
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1080
Регистриран на: Съб Сеп 07, 2013 6:05 pm

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот nikant » Вто Яну 27, 2015 5:58 pm

ivannik написа:Толкова много нещо за едно нищо? :dontknow: :dontknow:


@ivannik, като не те интересуват тези колела, не чети тази тема.
Като стигнеш до южния полюс с друг вид колело може да даваш компетентни мнения кое е нещо и кое нищо.

http://cheti.info/kak-se-stiga-do-yuzhn ... velosiped/
Изображение
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
nikant
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1340
Регистриран на: Сря Ное 27, 2013 8:26 pm
Местоположение: Европа

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот victortrt » Вто Яну 27, 2015 6:30 pm

nikant написа:@ivannik, като не те интересуват тези колела, не чети тази тема.
Като стигнеш до южния полюс с друг вид колело може да даваш компетентни мнения кое е нещо и кое нищо.

Баце Никант чудесен пример за толерантност и широки възгледи, браво. Както казват в българската естрада "пъстър свят и хора разни". Само не ми е ясно защо това фати е снимано на място, където и градско ще мине, щото снегът е утъпкан.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот nikant » Вто Яну 27, 2015 6:45 pm

victortrt написа: Баце Никант чудесен пример за толерантност и широки възгледи, браво. Както казват в българската естрада "пъстър свят и хора разни". Само не ми е ясно защо това фати е снимано на място, където и градско ще мине, щото снегът е утъпкан.


:) Ами на Южния полюс е предимно така снега - не е пухкав.
Сигурно испанеца нарочно е карал с fat байк до Южния полюс - за да прави реклама на Драг Тундра, ти как мислиш?
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
nikant
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1340
Регистриран на: Сря Ное 27, 2013 8:26 pm
Местоположение: Европа

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Admin » Вто Яну 27, 2015 7:45 pm

Няма какво да се караме - и аз не мога да разбера каква е тая омраза, която ivannik е набрал към "дебелаците", защото не виждам какво друго би могло да провокира такъв порой от негативни коментари, сякаш е длъжен на всеки 2-3 мнения да ни припомня, че не му харесват. Човече, разбрахме го още от първия път - не те кефят, добре. Никой не те кара нито да си купуваш, нито да караш такъв, нали? :dontknow:

Иначе със сигурност ще го пробвам и на сухо, но сега, когато има сняг, предпочитам да използвам часовете за каране с такова предназначение. Утрешният ден ще е посветен точно на това. :^:

Освен това, на сухо по технични пътеки не очаквам чудеса, защото твърдата вилка си е твърда вилка, но във всички случаи ще е интересно. :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Admin » Вто Яну 27, 2015 7:48 pm

jungleraver написа:В тази връзка, дали може на Тундрата да се сложи "Bluto" (tapered стержен), с помощта на подходящи чашки, или челото не го позволява? Не, че съм се залетял да го купувам, но ми е любопитно все пак може ли да се ъпгрейдне?


По-скоро не може, защото сега проверих и Bluto e само с конусовиден стержен. Това се явява недостатък на рамката - до момента не се бях замислил за него, но при следващото обновяване на статията ще го отразя. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот jungleraver » Сря Яну 28, 2015 10:34 am

Admin написа:
jungleraver написа:В тази връзка, дали може на Тундрата да се сложи "Bluto" (tapered стержен), с помощта на подходящи чашки, или челото не го позволява? Не, че съм се залетял да го купувам, но ми е любопитно все пак може ли да се ъпгрейдне?


По-скоро не може, защото сега проверих и Bluto e само с конусовиден стержен. Това се явява недостатък на рамката - до момента не се бях замислил за него, но при следващото обновяване на статията ще го отразя. :agree:

Да, това визирам и аз, че Bluto е само конусовиден, но все пак питам, защото поне по спецификациите в сайта, челото е с полуинтегрирани чашки, а доколкото си спомням, при повечето такива чела е възможно да стане номера със специална долна чашка с изнесен отвън лагер от ето този тип http://www.biketart.com/components-c4/steering-c23/headsets-c100/hope-pick-n-mix-bottom-headset-cup-f-1-5-inch-traditional-p7501 Ако по този начин може да се монтира Bluto-то, си е добър sales argument, а и би било доста интересно, да речем след като Админ си сподели впечатленията след още няколко карания на твърдия вариант, да му сложат тлъстата вилка, и да направи директно сравнение.
jungleraver
 
Мнения: 366
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Чет Май 09, 2013 9:14 pm

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Plamen_EM » Сря Яну 28, 2015 2:34 pm

victortrt написа:
nikant написа:@ivannik, като не те интересуват тези колела, не чети тази тема.
Като стигнеш до южния полюс с друг вид колело може да даваш компетентни мнения кое е нещо и кое нищо.

Баце Никант чудесен пример за толерантност и широки възгледи, браво. Както казват в българската естрада "пъстър свят и хора разни". Само не ми е ясно защо това фати е снимано на място, където и градско ще мине, щото снегът е утъпкан.


Утъпкан ... Утъпкан, защото колоездача е тъп или защото пингвините са му го отъпкали, както туристите са отъпкали пътеките, по които е карал Админ? :)

Иначе статията вярно е много дълга, ама аз си я прочетох с интерес. Браво за труда!
Не е важно какъв велосипед караш, а с кого.
Аватар
Plamen_EM
 
Мнения: 353
Рейтинг: 1762
Регистриран на: Пет Авг 13, 2010 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Admin » Сря Яну 28, 2015 6:32 pm

Дълга е статията, наистина, а след днешното каране още по-дълга ще стане, ама сигурно другата седмица. :D
Можех, разбира се, голяма част от информацията да я запазя за себе си и просто да съкратя статията наполовина, но за мен такъв велосипед е нещо съвсем ново, със съвсем нови усещания, с различни изисквания, проблеми и въпроси, които повдига, и понеже знам, че има хора (аз самият съм такъв), които биха предпочели да научат всичко, което ми е направило впечатление, а не само най-важното и пресяното, затова съм споделил толкова много подробности.
Днес беше ползотворен и вълнуващ ден, успях да го пробвам в доста разнообразни условия и нагоре и надолу. :^: При следващ пресен сняг ще трябва или да се кача с компания, за да си разменяме байковете, или да се кача с моя си велосипед, защото, да си призная, в такива условия не ми е хрумвало да карам, попадал съм на тях само инцидентно и за кратко, така че ще трябва да си припомня какво може нормалният, за да сравня "дебелака" с него. :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот taurus13 » Сря Яну 28, 2015 7:23 pm

Ми..значи щото ние с Корко покарахме около нова година заедно на сняг - разлика голяма, дори на натъпкан черен път. По някое време му дадох моето, да си припомни колко нестабилно е 26х2,5. А с Тундрата се кара спокойно по рошав натъпкан сняг, без характерните бързи хлъзвания наляво и надясно. На практика с обикновен байк, движението по такъв терен изисква много усилие и избиране на пътя, докато Тундарата все едно си караш по безснежен черен път - дори и да хлъзне някъде, то задницата само се завърта, човек прави няколко завъртания на педалите на място и си продължава. Предницата изобщо не може да завие или забие своеволно - тя си гази накъдето я насочиш. През леда Кроко минаваше без да се замисли, аз след него веднага се изпльосквах. :) В дълбок сняг никое колело не може да върти - прекалено много усилия се искат. Правихме опити как се държи едното и другото в студен пухкав 30 см сняг - 26-цата процепи снега до земята и понеже той беше лек и мек, си зацепи в земята и си караше. Тундрата обаче плава - тя не достигна земята. Тук обаче иде голямото и предимство - при наклон тя се вози като шейничка и дори на 30 см сняг можеше да се движи, нещо което с моето бе невъзможно, предимно защото предната гума веднага се окопаваше и подвеждаше настрани.
В друг един ден ходихме до хижа Чавдар - снегът рязко бе омекнал и не беше повече от 15-20 см. Надолу знаете как е - гора с листа и клечки. На мен спускането ми не беше спускане - мъчех се, хлъзгах се, окопавах се...понякога изкарвах по 20 метра без да подпра крак. Е...Кроко с Тундарата си перкаше волен горски снежен фрийрайд и не се оплака никъде от подобни проблеми. Така че за мен извода е - добра машина за зимно XC - караш нагоре по път, където да е минал поне някой джип. Надолу според наклона, можеш да си позволих да си поиграеш между дърветата. И пътека не ти трябва - само линия между дърветата.
За въртенето нагоре какво да кажа - то се кара по-леко(и е по-леко) от моят 26 АМ байк.
За вилката - на сняг не е нужна амортисьорна. Без сняг няма смисъл човек да кара дебелак.
В заключение - бих си купил дебелак, много ми харесва усещането...ама аз обичам да се валям в снега.

Те и малко снимки от тоя две карания - Бов-Тръсетеная и Чавдар
Изображение
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот evin » Нед Фев 01, 2015 9:43 pm

Гума ли сте пукали до Чавдар?
Аватар
evin
 
Мнения: 535
Рейтинг: 1542
Регистриран на: Чет Юли 07, 2011 3:12 pm
Местоположение: на село до Божурище, някъде около София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Kpoko » Нед Фев 01, 2015 10:48 pm

Тамън и двете :) Кой да знае, че под снега има стара ограда с пирони по нея.
Иначе и по пътеката надолу предната пак даде фира - на шипка или нещо подобно, снега силно беше изчезнал в тоя район.
Относно сравнението между нормален и фетбайк в сняг - за мен като човек, свикнал основно с едно колело, прехода не беше много лесен и то най-вече от дебело на нормално колело, много несигурен се чувствах на нормалното, въпреки че обичам да карам в сняг. Като цяло карането на нормалното колело в сняг за мен е по-интересно - иска много повече концентрация, сила и умения, с дебелака всичко е малко или много по-лесно, това за нагоре и за натъпкан сняг. Не- или малко отъпкания сняг е съвсем друга бира - там е голямата разлика между нормалната и дебелата гума. Но в дълбок, пухкав сняг, всичко над лек наклон е смърт, едно безкрайно буксуване.
За надолу обаче дебелото какво може, не е истина :8D:

Относно окомплектовката на велосипеда, въпреки че подмених част от скоростната система - дървена е. Но за целта, която има колелото, мисля че е напълно достатъчна.
Като цяло рамката има някои недомислици - при моя размер(16), водача за жилото за предния дерайльор попада в най-тясната точка между седалковата тръба и гумата и намалява допълнително разстоянието между двете. При каране няма проблем, но при бутане се натрупва сняг. В кал не ми се мисли какво ще е. Райберования участък на тръбата, поне за мен, е недостатъчен. С повечко усилие седалката влиза още около 20мм надолу, което оправя нещата.
Любо е писал за безумното колче, с което върви рамката - първото нещо, което смених. За съжаление при Нина нямаше 350 милиметрово, та се наложи да срежем едно 400. Общо взето покрай тундрата си спомних защо първото ми колело беше РАМ, а не Драг :smash:

Като цяло - съжалявам, че ни е толкова лабава зимата, определено ми харесва карането на това колело. Пък и компания си трябва :)

И малко :offtopic:

ivannik, ти си шосейка, нали? Ако не си - стани! Толкова ограничен човек няма място в планината.
Аватар
Kpoko
 
Мнения: 1542
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 10:58 am
Местоположение: София

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот outfaced » Вто Фев 03, 2015 9:01 pm

Големия тест с немския форум приключи http://www.mtb-news.de/news/2015/02/03/ ... ebersicht/
Интересни резултати и коментари.
Нагоре при еднаква вложена енергия (около 200 вата) дебелака губи срещу рейс 29" ХС твърдак на смесен терен (черен път + малко по груб терен) около 11% време. Колкото по груб е терена толкова по добре е с дебелака. Реално срещу едно здраво ендуро с 2,35 гуми и 14+ кг разликата би била пренебрежима.
Надолу се оказва, че времената с дебелака (меката салса) и 160мм ендуро са еднакви,а дебелия твърдак е чувствително по бърз от твърдака с тънките гуми. Усещанията разбира се са доста различни и по скоро само може да се каже кое как е, но не и да се определя кое е по добре или зле. Инертността на дебелите отнема кефа на едно места на го дава на други. Като цяло обаче е пак толкова, ако не и по забавно.
Стигнали са и до един извод, който и мен ми мина през акъла :D ... а именно, че това са чудесни колела за начинаещи и хора, които не искат да си дават много зор надолу, а просто да си джъткат из гората удобно. Т.е. може да се постигне по високо ниво на забавно при сравнимо по малко риск и зор. Дебелите гуми помагат много за технични спускания и прощават доста грешки.
Та май това ще е една "мода", която не е чак толкова лишена от смисъл :D
Aко не това, то от 650В+ може да излезе нещо :D
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Drag Tundra - първия fat bike от български производител

Мнениеот Admin » Пет Фев 06, 2015 7:43 pm

Изображение
Готови ли сте за още много четене? :evil:
Защото след две извънредно интересни и ползотворни карания, аз допълних статията с още мнооого впечатления. Нарочно пускам добавките в петък, за да имате повече време да ги четете. ;)
http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... rag-tundra
Шегата настрана, ако на някого не му е интересно, спокойно може да пропусне. За мен този велосипед, нищо че е на практика начален клас, е извънредно интересен и поради това мога да говоря за него повече, отколкото за други. Всичко с него е различно - не казвам по-добро или по-лошо, но е различно.
Не стига това, ами той ме подтиква да карам в условия, в които досега не съм го правил. Примерно, ХС/АМ каране на Витоша в сняг не бях правил. Спускал съм се до насита в предишни години, но само по пътеки, утъпкани от скиори и бордисти. Сега поскарах смело и по туристическите, направих го първо с "дебелака", а после и с airborneone, с когото си разменяхме байковете и открихме някои доста изненадващи неща. :idea:
До някои от заключенията, които outfaced споменава, ние също достигнахме, макар и не чрез измервателни уреди. Така че за всеки, на когото са интересни не просто дебелите байкове, а изобщо новите неща, новите усещания, статията, макар и много дълга, се надявам да е любопитно четиво.
В началото на статията добавих връзки за бързо достигане до основните части от нея. Който е чел вече "Първите впечатления", може да започне направо от "Първо истинско каране". :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 177 госта