jd написа:В случая КАТ са прави.
Затова има решения куп - багажници, които са с горен монтаж (тоест върху покрива на автомобила). Един много добър и препоръчван от мен вариант са тези
Друг вариант са багажниците, които са със светлини (в сайта, в секция "Изпробвано" мисля имаше една статия на Любо точно за един такъв багажник на Thule).
radeviq написа:С риск да задам тъп въпрос - какво пречи да се свали регистрационния номера от задната страна на автомобила и да се сложи на багажника за велосипеди (този който има място за номер)?
radeviq написа:С риск да задам тъп въпрос - какво пречи да се свали регистрационния номера от задната страна на автомобила и да се сложи на багажника за велосипеди (този който има място за номер)?
evin написа:...Поне при Opel са го измислили хубаво с фабричната стойка за велосипед...
Багажник за а два велосипеда - 1 545,00 лв.
radeviq написа:С риск да задам тъп въпрос - какво пречи да се свали регистрационния номера от задната страна на автомобила и да се сложи на багажника за велосипеди (този който има място за номер)?
evin написа:Цената е прекрасна, при цена на автомобил 30 000 лв
При 4 велосипеда и 4 човека корсичката ще заоре според мен, все пак е малка кола за 2-3-ма
Pr3d4t0R написа:
Корса 2001 г. 1.2 бензин 75 коня вози съвсем спокойно със 130 по магистралата 3 човека и 3 колела с багаж вътре - въпрос на подредба ; - ) Също така окачването продължава да работи отлично въпреки товара.
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"
airborneone написа:Преди да се продължи с офтопика и коя кола колко вдига и колко хора вози, може ли да потвърдим дали на хората, които притежават подобни ремаркета ни се занимава с обща жалба и съответно да се преброим?
Аз лично съм склонен да отделя малко време за активна борба с вятърни мелници.
Има ли други навити?
airborneone написа:Преди да се продължи с офтопика и коя кола колко вдига и колко хора вози, може ли да потвърдим дали на хората, които притежават подобни ремаркета ни се занимава с обща жалба и съответно да се преброим?
Аз лично съм склонен да отделя малко време за активна борба с вятърни мелници.
Има ли други навити?
Daniel Panev написа:Извинявайте за тъпия въпрос, ама можеш ли да управляваш МПС без преден номер?
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"
Daniel Panev написа:Знам какво визираш, Тошо, ама се чудя дали е забранено да си сваля предния номер и да го плесна на багажника...
airborneone написа:Daniel Panev написа:Знам какво визираш, Тошо, ама се чудя дали е забранено да си сваля предния номер и да го плесна на багажника...
Хмм ми реално погледнато е абсолютно забранено махането на задния номер. Предния не е пломбиран....
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта