Страница 1 от 3
Scott Spark
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 12:28 pm
от TOYAGA
Карбон, интегриран кол на седалката, 100 мм ход отзад, 1800 грама. С XTR + други бръмбазлъци от тоя клас - 9,7 кг... И никви "гениални" усложнения...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 12:33 pm
от bluskanie
И все пак, каква е възможността за регулиране на височината на седалката? Или няма...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 12:40 pm
от TOYAGA
Възможността е еднократна
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 1:32 pm
от velco
... или еднопосочна ...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 1:48 pm
от did
не го искам.
да си го карат профитата!
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 1:50 pm
от bluskanie
[quote="velco"]
... или еднопосочна ...
[/quote]
...което ме навежда на въпроса (може и да е разискван, а и е офтопик) : Карбона може ли да се реже с подръчен инструмент (ножовка) и не се ли прецаква структурата му там, където е разреза...?
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 1:53 pm
от did
[quote="bluskanie"]
[quote="velco"]
... или еднопосочна ...
[/quote]
...което ме навежда на въпроса (може и да е разискван, а и е офтопик) : Карбона може ли да се реже с подръчен инструмент (ножовка) и не се ли прецаква структурата му там, където е разреза...?
[/quote]
Зависи какъв ти е "подръчния инструмент". Ако не е много остър или високооборотен, нишките се разнищват лесно. Аз обаче не си представям някой, след като си купи тая рамка, да почне да я щърби с ножовка.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:00 pm
от bluskanie
Аз едва ли ще съм подходил несериозно към въпроса с дължината на колчето, при купуване на тази рамка, но все пак ми се струва интересно...
Значи, купувайки си тази рамка, трябва да си я поръчам с колче, колкото ми трябва. А, ако в последствие реша/изпитам нужда, колчето да е по-късо, то проблем се явява, така ли? Трябва да търся място, на което се обработва/реже карбон за да се извърши тази услуга, така ли?
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:03 pm
от airborneone
[quote="did"]
...да почне да я щърби с ножовка.
[/quote]
:dunno:
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:06 pm
от velco
[quote="bluskanie"]
[quote="velco"]
... или еднопосочна ...
[/quote]
Карбона може ли да се реже с подръчен инструмент (ножовка)
[/quote]
Може, ако е мешан с полимеризирана епоксидна смола. А иначе обикновено се реже с ножица, като всеки друг плат.
[quote]
и не се ли прецаква структурата му там, където е разреза...?
[/quote]
Няма какво да се прецака, най-много да изглежда поразнищено на върха и може да се наклепа с някакъв epoxy kit.
ПП. Говоря по принцип, не знам дали за конкретната рамка идеята е да режеш седалковата тръба, просто ми изглежда естествено ...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:07 pm
от TOYAGA
[quote]Карбона може ли да се реже с подръчен инструмент (ножовка) и не се ли прецаква структурата му там, където е разреза...?
[/quote]
[quote]Аз не си представям някой ... да почне да я щърби с ножовка.[/quote]
Ми аз пък си представям. Рязал съм карбоново кормило с ножовка и няма нищо сложно - необходими са елементарни умения, лист с по-фини зъби и заключителна обработка на среза с фина шкурка, за да не "се разбрида плетивото"
Ето и малко [url=http://www.eastonbike.com/downloadable_files/r&d_files/R&D-05-Carbon.pdf]насоки[/url] по темата, макар напоследък у мен все повече да се затвърждава убеждението, че смисълът и ползата от публикуване на подобна информация тук е практически нулева...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:07 pm
от airborneone
[quote="bluskanie"]
...Трябва да търся място, на което се обработва/реже карбон...[/quote]
:rofl::rofl:
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:13 pm
от TOYAGA
[quote="bluskanie"]
Аз едва ли ще съм подходил несериозно към въпроса с дължината на колчето, при купуване на тази рамка, но все пак ми се струва интересно...
[/quote]
Няма нищо интересно. Колчето на моя велосипед тази година е мърдано само веднъж - за да може да влезе в комбито на един приятел.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:18 pm
от bluskanie
“Double check your measurements! It’s easier to measure twice than to buy a new bar twice.”
...винаги е от значение...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:21 pm
от did
[quote="TOYAGA"]
[quote]Карбона може ли да се реже с подръчен инструмент (ножовка) и не се ли прецаква структурата му там, където е разреза...?
[/quote]
[quote]Аз не си представям някой ... да почне да я щърби с ножовка.[/quote]
Ми аз пък си представям. Рязал съм карбоново кормило с ножовка и няма нищо сложно - необходими са елементарни умения, лист с по-фини зъби и заключителна обработка на среза с фина шкурка, за да не "се разбрида плетивото"
а подобна информация тук е практически нулева...
[/quote]
И аз съм рязал. Ама ме е стрнах тука да напиша "да, може!", че после ще ме плюе някой.
А за ползата - не си прав. Продължавай да дърпаш.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:24 pm
от TOYAGA
[quote="bluskanie"]
“Double check your measurements! It’s easier to measure twice than to buy a new bar twice.”
...винаги е от значение...
[/quote]
Типично изявление на сериозен производител, който знае, че е по-трудно да спечелиш един доволен клиент, отколкото да продадеш едно кормило...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:27 pm
от bluskanie
[quote="did"]
А за ползата - не си прав. Продължавай да дърпаш.
[/quote]
Мхм, съгласен. За пример - аз сега научавам тези неща и ми е от полза. А, смятам това е целта на информацията... да е от полза на някой
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:28 pm
от bikerider
[quote="TOYAGA"]
Типично изявление на сериозен производител, който знае, че е по-трудно да спечелиш един доволен клиент, отколкото да продадеш едно кормило...
[/quote]
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:30 pm
от TOYAGA
[quote="did"]
Продължавай да дърпаш.
[/quote]
Тежка е кофата с кладенчовата вода.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 2:33 pm
от did
[quote="TOYAGA"]
[quote="did"]
Продължавай да дърпаш.
[/quote]
Тежка е кофата с кладенчовата вода.
[/quote]
Е па аз като не мога да помагам с дърпането на кофата, поне гледам да не пикая много често в кладенеца.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:01 pm
от Harka
Интегриран кол... този велосипед няма да може дори да влезе в комбито на някой приятел, ако се наложи.
Като че ли подобен тип велосипеди все още нямат особено практическо приложение у нас. Разбираемо е.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:10 pm
от klmn
[quote="TOYAGA"]
[quote="bluskanie"]
Аз едва ли ще съм подходил несериозно към въпроса с дължината на колчето, при купуване на тази рамка, но все пак ми се струва интересно...
[/quote]
Няма нищо интересно. Колчето на моя велосипед тази година е мърдано само веднъж - за да може да влезе в комбито на един приятел.
[/quote]
Абе,мойто при катерене го вдигам доста,за надолу го свалям-спорад мен е непрактично да не може да се регулира..
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:17 pm
от TOYAGA
[quote="klmn"]
Абе,мойто при катерене го вдигам доста,за надолу го свалям-спорад мен е непрактично да не може да се регулира..
[/quote]
Искаш да кажеш, че при катерене краката ти се удължават?
[quote="Harka"]
този велосипед няма да може дори да влезе в комбито на някой приятел, ако се наложи.[/quote]
Затова че си го возиме у камионо...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:32 pm
от klmn
,имах предвид,че в града въртя с лееко свалена седалка,щото много препятствия,много бири(да се ***у пияницата),на дълго каране и баир е друго.
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:44 pm
от bluskanie
[quote="klmn"]
,имах предвид,че в града въртя с лееко свалена седалка,щото много препятствия,много бири(да се ***у пияницата),на дълго каране и баир е друго.
[/quote]
Е, то тва кооло е за ПРО-та, а не за пияндури, кат нас. Предполага се, че кат си го вземеш, нема да го караш на 3 бири по бордюрите у градо:)
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:51 pm
от TOYAGA
Бе чудя се аз откъде идва тая любоффф към возенето в кенефна стойка, а то от бирите и бордюрите било...
:D:D И сека пролет - олеле мале, коленцата...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 3:58 pm
от bluskanie
Бе, те коленцата болят, ма ако въртиш, а след 3 бири и много препядствия, къде да въртиш братче...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 4:14 pm
от TOYAGA
Споко, ще има и версии с "потопяем" кол, а вероятно и с повече ход.
Целият зор е създаването на схема без Хорст-линк (като Genius) в класа 80-130 мм, което да може да се продава и в Щатите без да се пълни касичката на папуняка Майки...
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 4:52 pm
от mih
красавец... много повече ми харесва от "гениалния" му брат
Публикувано на:
Сря Авг 02, 2006 7:15 pm
от x6x
Красиво,предполагам и удобно за каране.SCOTT няма да се откажат да си играят с цветовете на дъгата ми се струва.
Отсега слагам един минус: не мой се събере в комби