Страница 14 от 25

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2019 12:57 pm
от Petar_stoychev
didkodidi написа:Здравейте,някой има ли впечатление това https://sdgcomponents.com/products/tell ... -seat-post колче.Джефсито дойде с такова, не занам каква грес да използвам при подръжката,Гледам клипчета в тубата,че след определен брой часове се маже с грес https://www.youtube.com/watch?v=LE0YVRSVH4I&t=54s .Моля за препоръки относно греста.
Благодаря! :beer:


В сайт на SDG си има цял service guide...SDG recommends non-corrosive bike cleaner and light grease such as Slick Honey or Slickoleum.От там вече което си намериш по-евтино Slick Honey,Slickoleum,Sram Butter(реално и 3те са едно и също),RSP Slick Kick и.т.н

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2019 1:24 pm
от didkodidi
Petar_stoychev написа:
didkodidi написа:Здравейте,някой има ли впечатление това https://sdgcomponents.com/products/tell ... -seat-post колче.Джефсито дойде с такова, не занам каква грес да използвам при подръжката,Гледам клипчета в тубата,че след определен брой часове се маже с грес https://www.youtube.com/watch?v=LE0YVRSVH4I&t=54s .Моля за препоръки относно греста.
Благодаря! :beer:


В сайт на SDG си има цял service guide...SDG recommends non-corrosive bike cleaner and light grease such as Slick Honey or Slickoleum.От там вече което си намериш по-евтино Slick Honey,Slickoleum,Sram Butter(реално и 3те са едно и също),RSP Slick Kick и.т.н

Благодаря!

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2019 2:31 pm
от bio
didkodidi написа:Здравейте,някой има ли впечатление това https://sdgcomponents.com/products/tell ... -seat-post колче.Джефсито дойде с такова, не занам каква грес да използвам при подръжката,Гледам клипчета в тубата,че след определен брой часове се маже с грес https://www.youtube.com/watch?v=LE0YVRSVH4I&t=54s .Моля за препоръки относно греста.
Благодаря! :beer:

ами в коментарите пише какво препоръчват и какво са ползвали. според мен, която и друга "лека" грес да ползваш няма да сгрешиш - подобна на тази "Weldtite TF2 Cycle Grease With Teflon".

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2019 7:50 pm
от didkodidi
bio написа:
didkodidi написа:Здравейте,някой има ли впечатление това https://sdgcomponents.com/products/tell ... -seat-post колче.Джефсито дойде с такова, не занам каква грес да използвам при подръжката,Гледам клипчета в тубата,че след определен брой часове се маже с грес https://www.youtube.com/watch?v=LE0YVRSVH4I&t=54s .Моля за препоръки относно греста.
Благодаря! :beer:

ами в коментарите пише какво препоръчват и какво са ползвали. според мен, която и друга "лека" грес да ползваш няма да сгрешиш - подобна на тази "Weldtite TF2 Cycle Grease With Teflon".

Колега, това ли е греста https://dragzone.bg/gres-s-teflon-weldtite-tf2-ultimate.От другите марки не намерих нищо в България ,от чужбина ми излиза малко скъпо.
А за вилката мисля да е това https://dragzone.bg/sprey-za-amortisyori-weldtite-tf2 или ?

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Мар 02, 2019 11:18 am
от didkodidi
Здарвейте,този инструмент от кипчето https://youtu.be/LE0YVRSVH4I?t=111 как се казва и намира ли се в България.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Мар 02, 2019 12:20 pm
от Gworan
Тва ми прилича на ключ за маслен филтър

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Нед Мар 03, 2019 12:06 pm
от sailman
didkodidi написа:Здарвейте,този инструмент от кипчето https://youtu.be/LE0YVRSVH4I?t=111 как се казва и намира ли се в България.

ЦЪК!

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Мар 20, 2019 2:51 pm
от valentin.georgiev

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Мар 20, 2019 3:15 pm
от Gworan
Реших да споделя малко впечатления от сегашния ми дропър - KS Lev Integra. Кола е бетон, работи безупречно. Имам го от сравнително не много време - 4-5 месеца, но карам редовно, и не съм лек. Няма луфтове, здрав изглежда. Обаче болтовете които държат скобата за седалката са направени от кашкавал. Забелязах след каране, че седалката ми се измества назад сама, и като тръгнах да стягам единия болт се скъса (винаги позлвам динамометричен ключ), а другия болт пък много лесно му се заобли главата.. Не е сериозен проблем, сложих два болта от преходник за спирачка (същата дължина са). Тъй като оригиналните са заоблени, подложих и по една обла шайбичка (за спирачки).

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Мар 20, 2019 5:03 pm
от moridinbg
11 месеца с Reverb с механична команда - нула проблеми с потъване, засядане, обезвъздушаване и т.н.
Карах го ежедневно и на -5С, -9С - работи една идея по-мудно, но нищо съществено.

Изобщо - не разбирам защо SRAM толкова години твърдоглаво продължават да пробутват хидравличното си дистанционно, което е страшен боклук, докато колът им всъщност е перфектен.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Мар 27, 2019 4:16 pm
от outfaced


Просто не мога да се сетя какво по добро може вече да бъде направено :D
212мм!!!, леко, напълно механично, кеф ти индексирно, кеф ти с фиксирани точки, стелт, сервизира се лесно ...

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Мар 27, 2019 5:42 pm
от Zayphod
outfaced написа:Просто не мога да се сетя какво по добро може вече да бъде направено :D
212мм!!!, леко, напълно механично, кеф ти индексирно, кеф ти с фиксирани точки, стелт, сервизира се лесно ...



Не може да му се регулира дължината/хода като колчето на OneUp.
Ако бяха вкарали и тази функционалност, щеше да е наистина без забележки, поне на хартия.

P.S. Всъщност може, но в рамките на 32мм. Изображение

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Мар 27, 2019 6:54 pm
от Alexi
малко ми миришат краката за дропър от 1000 лв на мене ,но инак е чудесен :beer:

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Нед Юни 02, 2019 8:32 pm
от didkodidi
Здрвейте,забелязвам лек луфт в моето колче SDG .Мисля че не е нормално да има луфт или бъркам.
Как се поправят такива луфтове?
Опитвм се да задам същия въпрос и в сайта на SDG, ама пусти англиийски.
Благодаря!

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 03, 2019 3:56 pm
от outfaced
didkodidi написа:Здрвейте,забелязвам лек луфт в моето колче SDG .Мисля че не е нормално да има луфт или бъркам.
Как се поправят такива луфтове?
Опитвм се да задам същия въпрос и в сайта на SDG, ама пусти англиийски.
Благодаря!

Почти всички колчета имат малък луфт ... вече въпроса опира и до дефиницията за "малък".

Zayphod написа:Не може да му се регулира дължината/хода като колчето на OneUp.
Ако бяха вкарали и тази функционалност, щеше да е наистина без забележки, поне на хартия.

P.S. Всъщност може, но в рамките на 32мм. Изображение


Е то ако ти трябва да регулираш повече, значи че си взел грешния размер. Но да, OneUp също излязоха с доста добра оферта.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 03, 2019 5:46 pm
от Zayphod
outfaced написа:E то ако ти трябва да регулираш повече, значи че си взел грешния размер. Но да, OneUp също излязоха с доста добра оферта.


По принцип да.

Аз лично чакам втората генерация на дропъра на OneUp, който учудващо ще е на същата цена като стария, както и новата команда, която вече е алуминиева.
За жалост вече се регулират с до 20мм само, но за сметка на това имат нови втулки. Сега би трябвало тотално да са елиминирали луфтовете, които всъщност не при всеки ги имаше на старата версия... явно е до бройка.

Но както вече се спомена, това е масово срещан "проблем", който не нарушава функционалността на колчето, а по-скоро дразни.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 7:09 am
от mihal
Какво ще кажете за това KS E20 125mm с външно жило

https://www.kssuspension.com/product/e20/

До към 350 има ли по добро решение, нямам отвори на рамката за скрито окабеляване ORYX NINE .

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 7:24 am
от sailman
Не ми се рови за цени и ревюта, ама за информация, разликата в цената между LEV и E20 е щото LEV-а е обслужваем (демек му се сменя маслото, ремонтира се и т.н.), а Е20 е с капсулован патрон. Цуфне ли - сменя се патрона. То повечето "ефтини" дропъри са така. Направени са да карат година-две и да цуфнат, та да си купим ново... Има и хора, дето са изкарвали и повече, ама си е въпрос на късмет. :eyebrow:

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 7:31 am
от Alexi
Ремонтен комплект за Reverb е 100 лв ,отделно ти трябва блийд кит и няколко специфични инструмента ,както и доста умения които ако нямаш ще дадеш пари и на сервиз за ребилдване .. за 200 лв има доста добре работещи колци ( примерно Brand X ,моя стана на година и половина без никакви грижи ) .. според мен нещо не излиза сметката да караш скъпо , обслужваемо колче .

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 8:36 am
от sailman
А защо да купуваш ремонтен комплект и къде съм споменал Ревърб изобщо в категорията "свестен" колец? :D
Ревърба го изключвам, това е тотално недуразумение. За мен KS колците са най-читавите за парите си. Всички о-пръстени и уплътнения ги има и са стотинки. Бушинги и игли за KS има и не са скъпи, а и такъв тип ремонт при добре направените колци се налага след много часове (години). Първият дропър, който карах преди емнайсе години беше KS I950 и още е жив и работещ. Сега съм с LEV, дето е нов втора употреба и след трети собственик и незнайно колко километри и часове работа (у мен е от три години, при Русев не знам колко е бил..), чак сега му се наложи смяна на бушинга, иглите и два о-пръстена...
Както и да е, всеки сам си прави сметката, какво търси в дропъра. Защото на масовите ефтини такива механиката вътре е глупаво измислена, пестено е от към материали и след определено време/километри/цикли се скапват. Разбира се, за масовият потребител може би е оправдано. За мен - не е. :peace:

П.П. Знам, че много хора са си доволни от Ревърба. Да си ги карат със здраве :-) Аз просто споделям моето мнение и се опирам както на моя дългогодишен опит с дропърите, така и на този на хората около мен.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 12:11 pm
от outfaced
sailman написа:... Сега съм с LEV, дето е нов втора употреба и след трети собственик и незнайно колко километри и часове работа (у мен е от три години, при Русев не знам колко е бил..), чак сега му се наложи смяна на бушинга, иглите и два о-пръстена... .

Ти мани, ами и това е втора генерация ... сега са вече 4та или 5та.

Иначе малко да измрънкам ала "гроздето е кисело" ама vecnum с niovo лекинко са се оляли с намаляването на теглото. Като стегнеш яко седалковата клема и колеца блокира :D
За сефте през веложивота си се наложи да ползвам паста за стягане, за да мога да олабя малко скобата.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 1:22 pm
от darin
mihal написа:Какво ще кажете за това KS E20 125mm с външно жило

https://www.kssuspension.com/product/e20/

До към 350 има ли по добро решение, нямам отвори на рамката за скрито окабеляване ORYX NINE .


Здравейте
Ползвам KS E20 125mm с външно жило от около половин година(не много интензивно) и до сега не съм имал пролбеми с него.
Мисля че долната част на кола се сваля за сервизиране, но какво и до колко може да се ремонтира - не знам.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 1:25 pm
от iPop
Преди три години имах KS eTen и се скапа за кажи-речи два месеца. После го шитнах за части колкото да ми се маха от главата.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Юли 31, 2019 3:58 pm
от mihal
sailman написа:Не ми се рови за цени и ревюта, ама за информация, разликата в цената между LEV и E20 е щото LEV-а е обслужваем (демек му се сменя маслото, ремонтира се и т.н.), а Е20 е с капсулован патрон. Цуфне ли - сменя се патрона. То повечето "ефтини" дропъри са така. Направени са да карат година-две и да цуфнат, та да си купим ново... Има и хора, дето са изкарвали и повече, ама си е въпрос на късмет. :eyebrow:

Нагласих се да купувам LEV, чистия без DX , обаче следва другия проблем. Няма Лев-ове :crazy: 30.9 на 150 мм търся с външно жило, е освен в US няма :bigeyes: С моите 100кг се надявам той да издържи, от изчетеното тук си мисля че ще е с идвея по здрав от Е20.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Юли 31, 2019 5:13 pm
от Alexi
външно жило не ,много грозно стои ... ако рамката няма отвор за дропър се прави такъв на подходящо място - нищо няма да и стане ,то и фабричния отвор е една дупка в рамката :beer:

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Юли 31, 2019 8:41 pm
от bdog
Аз пък съм фен на външен маркуч/жило, защото се мести много лесно. Примерно, ако карам на лифт с ендуро колело предпочитам да сложа твърдо колче временно, а не да се чудя дали няма да глътне въздух и да трябва сервизиране. Изобщо не ми дреме кое е по-красиво.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Юли 31, 2019 8:55 pm
от Alexi
да глътне въздух докато караш 2-3 км надолу ?! :D тия колци не са от кашкавал все пак ..

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Юли 31, 2019 11:20 pm
от mihal
Alexi написа:да глътне въздух докато караш 2-3 км надолу ?! :D тия колци не са от кашкавал все пак ..

Колегата сигурно има предвид докато е окачено на лифта за седалката.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 01, 2019 7:34 am
от mihal
Alexi написа:външно жило не ,много грозно стои ... ако рамката няма отвор за дропър се прави такъв на подходящо място - нищо няма да и стане ,то и фабричния отвор е една дупка в рамката :beer:

Гаранцията на велосипеда няма ли да отпадне така?

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 01, 2019 8:24 am
от Yash
Отпада, разбира се.
Производителите нямаше да правят колчета с външно окабеляванеи и щяхме всички да си дупчим рамките.
Но, както знаем, Алекси е крайна инстанция и ние трябва да правим така както той е казал. :rofl: