Страница 47 от 65
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 01, 2018 8:40 pm
от scratch
Alexi написа:е то какъв е смисъла да се движиш с 3-4 км/ч .. 10/11-50 я карат с 38 плоча нацепените бадки
ами повече ме кефи да карам с 3-4 км/ч, отколкото да бутам
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 02, 2018 8:50 am
от halfdone
Принципно и аз не обръщам внимание на тези рейнджове, а гледам накрая големите венци как са, понеже лично за мен те са от значение. А относно теглото едни 100-200 грама на фона на 14-15кг не мисля, че ще ми оправят карането или носенето
За момента значи ще започна с една 30-ка овал пък натам ще видя.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 02, 2018 8:36 pm
от banzai
Като цяло си прав, но ако трябва да задълбаем - 200 грама на задната ос или гумите не са като 200 грама на средното, но това май е за друга тема
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 02, 2018 9:01 pm
от Alexi
то тука 100 грама ,там 200 и велосипеда станал 15-16 кила ..ако е само за спускане не е проблем де
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 02, 2018 11:05 pm
от Lucky Loser
Alexi написа:то тука 100 грама ,там 200 и велосипеда станал 15-16 кила ..ако е само за спускане не е проблем де
От тук 100 грама, от тук 200 грама и току така трябва да похарчиш известна сума пари, с която да кажем повечето може да не разполагат. На думи винаги е сладко, ама изпълнението не се нрави на всеки.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 1:41 pm
от тодор1
Alexi написа:то тука 100 грама ,там 200 и велосипеда станал 15-16 кила ..ако е само за спускане не е проблем де
По принцип не е нормално да си 85кг и нагоре,<каквито са повечето участници във форума> и да търсиш няквиси 200-500гр.По лесния начин е да свалиш 2КГ от себе си
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 2:01 pm
от Alexi
мда ,също така можеш да караш бос или без каска и да смъкнеш още
аз казвам какъв е начина да си олекотиш велосипеда ,става с точно 100-200 грама от тук от там като не пропускаш почти нищо от частите ,не е задължително даден елемент да е скъп ,за да е лек - примери много ( конкретен - оня ден ми пристигнаха шини WTB KOM тежащи 390 грама броя за по 8 паунда ,нови ) .. ако ви се разтягат локуми е отделен въпрос .. а и 500 грама от капли примерно се усещат доста повече от 2-3 кила сланина - изпробвано
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 5:35 pm
от Zayphod
Alexi написа:( конкретен - оня ден ми пристигнаха шини WTB KOM тежащи 390 грама броя за по 8 паунда ,нови ) .. ако ви се разтягат локуми е отделен въпрос .. а и 500 грама от капли примерно се усещат доста повече от 2-3 кила сланина - изпробвано
Тия шини да не са от картон, че тежат и струват толкова?
Иначе да - ротационното тегло (всичко по wheelset-a) е доста по-значимо от статичното.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 6:56 pm
от I.nfraR.ed
Горе-долу...
По мои наблюдения са меки и лесно се подбиват ако караш малко по-агресивно и/или си по-тежък. Сигурно и по-лесно се кривят.
Предпочитам си 500-грамовите EX471 пред това да спестя пари и по 100 грама на капла с КОМ.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 7:18 pm
от compira
Ами и моите са леки и евтини! 407 грама за 22 евро за шина 25мм вътрешно. Шините са доста здрави след като за цяла перпендикулярна дерч не мръднаха! Така че не е задължително да е скъпо.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 7:25 pm
от Boyan1984
Егати цените. Моите Arch ex ги взех по 40 евра едната и мислех че са оферта
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 9:10 pm
от I.nfraR.ed
compira написа:Ами и моите са леки и евтини! 407 грама за 22 евро за шина 25мм вътрешно. Шините са доста здрави след като за цяла перпендикулярна дерч не мръднаха! Така че не е задължително да е скъпо.
Е, да. Вярно е това. А и специално в случая на Алекси - КОМ за 8 евро никак не е зле. Макар аз да не ги харесвам, не значи че са пълен боклук. Понеже сме в "ендуро" раздела и затова така коментирах.
Пък и стандартната им цена никак не е ниска.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 03, 2018 9:29 pm
от Alexi
за жената са ок .. аз карам мавик кросмакс сетче че аграря повечко
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пон Авг 06, 2018 11:03 am
от moridinbg
compira написа:Ами и моите са леки и евтини! 407 грама за 22 евро за шина 25мм вътрешно.
Кои са тия шини? Имат ли 30мм? Че ми се искат по-широки, но моите ЕХ471 ги взимах по 80 евро едната и това ме отказва да набивам повече пари за шини близките години, но ако има толкова евтини и да са здрави...
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 08, 2018 7:34 am
от marsa
Още един собствен дизайн на фриихъб и задни венци, този път от BOX, щял да се предлага от различни производители.
Напомня ми на един от преходните варианти на Shimano,
предшественик на hyperglide.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 08, 2018 7:39 am
от Alexi
Новатек имат такъв хъб ,и съответната касета с 10т венче - мисля че още преди 3-4г го изкараха но не стана популярно
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 08, 2018 8:00 am
от marsa
Знам за алтернативи на Capreo хъб, но това горе за пръв път го виждам. Би ли дал инфо?
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 08, 2018 8:58 am
от Alexi
грешка ,не Новатек а Сънрейс имат такъв хъб :
- 624.jpg (23.72 KiB) Прегледано 4824 пъти
и като цяло идеята не е нова ,а има доста творения на тая база - скъсен или стеснен в края шимански хъб и монтиране на 10т венче :
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 08, 2018 9:45 am
от marsa
То е очевидно, че не е нова концепция, след като я има от над 15 години. Исках да похваля поредния производител, който открива топлата вода със собствена несъвместима интерпретация.
Иначе главината Sunrace от снимката я виждам за пръв път, възможно е да прототип именно за BOX венците. Не знам кога и къде си я виждал в продажба, липсва всякакво инфо.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Сря Авг 08, 2018 11:21 am
от Alexi
има я на сайта им
http://www.sunrace.com/en/products/detail/hbmx8 имат и касета за нея - аз видях касетата да се продава в ибей и се зачетох ,това преди месеци беше .. по принцип идеята е интересна ,не знам защо не се появи такъв стандарт при толкова много подобни изпълнения .. примерно ми се ще касетка 10-36 за шосейката - идеално ще се хваща от новия R7000-GS дерайльор ,и ще е доста рейндж
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 09, 2018 9:01 am
от hitar_potar
10-36т касета би била идеална и за супер-ендуро или фрирайд байк - за да може да я поема дерайльо с късо рамо.
Колкото и да се напъва маркетинга да обяснява, че модерните дерайльори с настоящите си раменаса безпроблемни, не се хващам на въдичката и смятам, че късото рамо при аграрене си остава ненадминато. Точно като простотиите с N/W плочите (и няколкото по-нови разновидности) - може и да не пада веригата (в повечето случаи), но това е докато компонентите са нови. После като се поизноси плочата и почва да става мазало. Водач му е майката!
Бай дъ уей, Леонарди Рейсинг произвеждаха 9-38т зъбен блок 10-ка - по мои виждания идеален за Сейнт/Зий скорости. Ама май го спряха, че да обърнат внимание на модерните тенденции с 11 и 12 скорости...
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 09, 2018 10:15 am
от moridinbg
Аз миналата година смених целия drivetrain с чисто нов - китайски овал и ХХ1 деральор и верига. За миналата година имам 0 падания на веригата. Последните няколко месеца вече имам 2 или 3, на около 2200км, без водач. Ще сменя първо плочата, после веригата, да видим от кое е. Ако е от дерайльора в крайна сметка - доста тъпо, не ми се слага водач, но и нов дерайьлор не ми се купува всяка година.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 09, 2018 10:46 am
от Pr3d4t0R
Плочата вече не държи здраво. Има доста леки водачи и с тях значително се удължава живота на тия алу-плочи - спокойно се кара докато нова верига не прескача по старата плоча. Ако трябваше да си купувам водач, щеше да е от тия:
https://77designz.com/de/
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 09, 2018 12:43 pm
от I.nfraR.ed
Pr3d4t0R написа:Плочата вече не държи здраво. Има доста леки водачи и с тях значително се удължава живота на тия алу-плочи - спокойно се кара докато нова верига не прескача по старата плоча. Ако трябваше да си купувам водач, щеше да е от тия:
https://77designz.com/de/
От 1-2 години също нямам паднала верига, но пък сменях и плочата с овална по средата на тоя период. Все гледам такива минималистични водачи (mrp, oneup и т.н.), но нещо не ми се дават 100+ лева за нищо и никаква пи*ка.
Замислял съм се да си принтирам нещо като копирам дизайна на някой съществуващ.
Например това може да се адаптира като му се махне скобата от модела
https://www.thingiverse.com/thing:2572869
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 09, 2018 1:55 pm
от Pr3d4t0R
За овална плоча ти трябва по-дълбок - примерно като този:
https://77designz.com/216-home_default/ ... ehrung.jpgOne-Up-a е с профил подобен на този, който си посочил и при педалиране с генериране на среден ход в рамката (160ка) веднъж успя да падне веригата през такъв водач. Всичко по системата бе на по-малко от 700 км. От тогава въртя доста по-внимателно ако рамката ще прави ход.
Иначе идеята на тия пи*ки е да ти спестят пари от плочи в дългосрочен план, тъй като ще се сменят по-рядко.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Чет Авг 09, 2018 2:41 pm
от moridinbg
Абеее ако е само от плочата, по-скоро всяка пролет ще взимам нова плоча от алиекспрес за $6, отколкото водач
Предните ми плочи бяха Hope NW и RaceFace преди това, не съм забелязал китайската да се износва осезаемо по-бързо. За падания на веригата е по-трудно да се каже, защото тогава бях с всякакви сбирщайн дерайльори и вериги.
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 10, 2018 8:30 am
от compira
Проблема в цялата тази работа е в наличието на шматки като нас които купуват на тези цени. Реалната цена на тези водачи трябва на е 3-5$ като се има в предвид, че в пъти по-сложния детайл като плоча е 6$. Но хората си цедет докато може!
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 10, 2018 9:24 am
от stoyancha
Днес ми пристигна новият Eagle дерайльор и виждам, че долната ролка е променена. Каква е идеята, да събира по-малко мръсотия?
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 10, 2018 9:24 am
от stoyancha
Днес ми пристигна новият Eagle дерайльор и виждам, че долната ролка е променена. Каква е идеята?
Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване
Публикувано на:
Пет Авг 10, 2018 9:04 pm
от Yash
.