Да full suspension карам. Преди да пристъпя към каквато и да било настройка махнах шока и свих рамката със сага с който карам. Поне така пише в ръководството за настройка на дерайльора за регулиране на разстоянието до предпоследното венче и в последствие настройка на опъна на жилото.
Както и да е голямо заиграване падна...единственото нещо което ня бях проверявал бе "ухото"...според тула отклонението беше в рамките на около 3мм(пак според ръководствата на парктул) съм в границите, но все пак реших да се позаиграя и да бъда и там прецизен и така ми направи впечатление че ухото нещо много леко се поддава на натиск, след като го свалих ...пукнатина
. След смяна с ново и пак настройка вече го няма това притракване/пристъргване ...
Прав си trail, изисква си се много търпение и игра с опъна на жилото докато достигнеш оптималните стойности, особено ако е имало и смяна на брони то след някой друг километър си изисква повторна проверка, докато всичко си слегне.