...нищо не се чува във форума за HammerSchmidt

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

...нищо не се чува във форума за HammerSchmidt

Мнениеот C_Mo » Сря Авг 13, 2008 2:51 pm

Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Re: ...нищо не се чува във форума за HammerSchmidt

Мнениеот bikerider » Сря Авг 13, 2008 3:18 pm

"...SRAM fires up the hype machine..." :roll2:

Силно. Дано се наложи, че да се появят и други подобни благини.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот lyaskov » Сря Авг 13, 2008 3:32 pm

Ще се купи със сигурност.
Някакви идеи за цената?
Little things amuse little people.
lyaskov
 
Мнения: 102
Рейтинг: 992
Регистриран на: Нед Май 20, 2007 8:37 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Admin » Сря Авг 13, 2008 11:03 pm

Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот awd_volvo » Чет Авг 14, 2008 12:16 am

Най-сетне! Писна ми да гледам колела за по 10 бона с преден дерайльор (било то и СРАМ Х-0) :)
Според мен най-големият плюс е, че плочата е със баш и е само 24 Т, вече ако искаме да караме с 40+ Т плоча няма да отнасяме всички по-големи камънаци! :) А и няма да се износва веригата (толкова много) при смяна отпред под голямо напрежение в/у нея (поправете ме, ако греша)
:beer: :) :agree:
Аватар
awd_volvo
 
Мнения: 133
Рейтинг: 1263
Регистриран на: Пет Сеп 28, 2007 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот SpoileR » Чет Авг 14, 2008 7:39 am

ААААА лудница е т'ва! :hbang2:

Чудя се наистина каква ли цена ще му пляснат? :)
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот GECKO » Чет Авг 14, 2008 8:59 am

Изглежда чудесно, но бих го купил, когато стане с повече от 3 скорости (например 4 :D ) с по-голям обхват. Тъкмо ще свали малко неокачено тегло ;) :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот taurus13 » Чет Авг 14, 2008 9:13 am

Много готино нещо, ама ще струва колкото половината ми колело сигурно. Все пак бъдещето е в подобни технологии и ако не е тази, то рано или късно ще се появят масово и други.
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Мнениеот Antares » Чет Авг 14, 2008 9:34 am

Влюбих се! Особено и при настоящите ми проблеми със скоростната система... и разни "плашещи звуци"... но се опасявам, че и цената ще е плашеща, поне за потребител от моя ранг...
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7458
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Авг 14, 2008 9:46 am

awd_volvo написа:А и няма да се износва веригата (толкова много) при смяна отпред под голямо напрежение в/у нея (поправете ме, ако греша)
:beer: :) :agree:


Поправям те - точно тук едва ли да има някакъв плюс.


Лично аз искам да видя дали (ако/когато се наложи HS) производителите на AM/FR рамки с ОЕМ договори със SRAM ще започнат да си оптимизират окачванията като за един венец.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот airborneone » Чет Авг 14, 2008 9:54 am

Antares написа:Влюбих се! Особено и при настоящите ми проблеми със скоростната система... и разни "плашещи звуци"... но се опасявам, че и цената ще е плашеща, поне за потребител от моя ранг...

700/800$ В щатите.
Плашещите звуци от твойта система, са друг въпрос, който можехме да обсъдиме вчера.
Въпроса тук е "клиренс"-а който дава системата + възможността да се монтира на рамка, която не е предвидена за 2 венеца отпред.
Аз лично виждам най-голям плюс по отношение на вължината на веригата. По-скоро постоянството и :D
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3684
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Авг 14, 2008 10:03 am

airborneone написа:Аз лично виждам най-голям плюс по отношение на вължината на веригата. По-скоро постоянството и :D


Ъмм??? А задното окачване? :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот flex » Чет Авг 14, 2008 10:12 am

Не е много ясно откъде ще започне въпросната "революция". А и където се изисква ниско тегло е интересно как ще се намери място за такава навид тежка система.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Чет Авг 14, 2008 10:45 am

Интересно звучи...
Да изчакаме един сезон... пък да видим дали ще се справя добре, или само така ще звучи .....
Бих пробвал отва животно след някой друг сезон
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот axelmax » Чет Авг 14, 2008 11:00 am

на тая цена ,едва ли!?
една истинска скоростна кутия си заслужава,тези половинчати неща не ме радват
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот k0cTaHeB » Чет Авг 14, 2008 11:43 am

Изображение Интереса клати феса.
http://www.gravitamin.com http://chetaplusplus.com/
Аватар
k0cTaHeB
 
Мнения: 919
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 3:37 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shepo » Чет Авг 14, 2008 11:48 am

:agree:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот Capoeira » Чет Авг 14, 2008 12:06 pm

само на мене ли ми се вижда че десния курбел отива поне 4-5см всрани и стъпвайки на двата педала стоиш леко не в центъра на колелото
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот shepo » Чет Авг 14, 2008 12:16 pm

eдва ли са допуснали такова нещо :)
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот airborneone » Чет Авг 14, 2008 12:27 pm

Capoeira написа:само на мене ли ми се вижда че десния курбел отива поне 4-5см всрани и стъпвайки на двата педала стоиш леко не в центъра на колелото

Левия курбел е с външен лагер... видя ли го?
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3684
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Чет Авг 14, 2008 12:46 pm

k0cTaHeB написа:http://www.pinkbike.com/news/Truvativ-HammerSchmidt-Preview-2008.html


Изображение

колко гениално просто излежда само ... да се чуди човек, как не е внедрено от години такова нещо.

В крайна сметка няма нищо иновативно в механизма като такъв. Само е адаптиран за ВВ. :dunno:

Изглежда обаче подобаващо тежичко и на първо време май се цели във фрийрадъри и ДХ. Ще има и потенциал за олекотяване.
Радващо ще стане когато наистина се вземе присърце от правщите рамки и видим цели байкове оптимирани за такава конструкция.

интересно ще става :)
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Capoeira » Чет Авг 14, 2008 1:01 pm

airborneone написа:
Capoeira написа:само на мене ли ми се вижда че десния курбел отива поне 4-5см всрани и стъпвайки на двата педала стоиш леко не в центъра на колелото

Левия курбел е с външен лагер... видя ли го?

аха, ето къде е разковничето, това не развяля ли идеята, която години преди това се застъваше:
"лагери изнесени от средното, за да са по големи и по близо до зоната на натиск."
Сега все едно правят компромис с здравината на единия лагер
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот zero knowledge » Чет Авг 14, 2008 1:41 pm

bikerider написа:Лично аз искам да видя дали (ако/когато се наложи HS) производителите на AM/FR рамки с ОЕМ договори със SRAM ще започнат да си оптимизират окачванията като за един венец.

И то като за един малък венец - ще трябва окачването да е с център малко над средното, иначе би имало голямо удължаване на веригата и кофти pedal-feedback. А тези окачвания не се славят като добре поемащи неравностите.

Изглежда най-хубавото приложение ще е за твърдак :D
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот ivailo91 » Чет Авг 14, 2008 2:10 pm

Пише че трябвало да имаш ISCG уши на рамката. Тъй като не съм много запознат, RAM AM има ли такива? А другите модели на RAM?
ivailo91
 
Мнения: 109
Рейтинг: 1085
Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 10:23 pm

Мнениеот ddevil » Чет Авг 14, 2008 3:09 pm

АМ-а няма такива. Провери в www.ram-bikes.com за останалите модели. А отностно липсата на ISCG стандарт - не съм сигурен, но дали ще е поправимо с преходниците за подобен тип стандарт, които се използват за монтирането на водачи с такъв стандарт върху рамка, която е без?
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот bikerider » Чет Авг 14, 2008 3:33 pm

zero knowledge написа:Изглежда най-хубавото приложение ще е за твърдак :D


:roll2::):agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот ACID BURN » Чет Авг 14, 2008 5:24 pm

Между другото това е много стара технология.Използвана при автомобилостроенето.Мисля, че иноватори на такава трансмисия бяха MG(английска фирма за автомобили, фалиралите през края на 90-те "роувъри")още през 1969 година.Изглежда интересено, но цената която чух за този продукт мисля, че е безумно висока и ако найстина излезне с такава ще бъде адски нерентабилно!Иначе браво!Фина изработка и голямо качество ми се набиват в очите така като гледам на пръв поглед, но това ще покаже големият изпитател-времето! :)
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот GECKO » Чет Авг 14, 2008 5:58 pm

bikerider написа:
zero knowledge написа:Изглежда най-хубавото приложение ще е за твърдак :D


:roll2::):agree:


Или апликация с непроменлива дължина на веригата... Може да се приложи доста успешно на Appalache Real.

Или просто няма значение, понеже новите модерни рамки така и така имат много изнесен нагоре (дори и виртуален) пивът.

Всъщност почти всеки който ползува скорости отпред цени теглото, а всеки ценяш теглото няма да предпочете по-тежкият избор а и по-скъпия в лицето на новия Хем... както и да е :)

Според мен бъдещето наистина е в по-голям обхват на планетарна система и елиминирането на стандартната схема с нещо висящо на част от рамката с намалена здравина за да може при удар да не се счупи нищо скъпо, но да ти провали карането. А с това елиминирането и на ненужно неокачено тегло както и всякакво кривене на веригата при смяна на скорости... Дори ако заема пространство като за 38-40Т курбели. Ако се престрашат да го направят смятам, че мног обързо някой ще модифицира системата така, че ще планетарната система да се окаже на една ос с основния пивът на едноставна рамка а задвижването на планетарната система (респ. скоростите) ще се изпълнява от другата страна посредством много малки зъбчатки - едната на по-ниско разположеното средно и една на оста на планетарната система... от там на сетне може някой да се сети да сложи 160мм курбели комбинирани с 32-33см височина на средното и амортисьор разположен някъде в околността за концентрация на теглото ниско долу и... хем ще има клиъренс, хем система с елиминирано усукване на веригата както и разпъване, с центрирано тегло и осезаемо по-леко вървящо и по-активно отзад заради отместването на голяма доза неокачено тегло...

Просто теория :D :D :D

Ъх... като го написах се сетих, че вече има такова нещо... но не мога да се сетя името и модела, само един енженечовец дето обясняваше в детайли схемата :dunno:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот bikerider » Чет Авг 14, 2008 6:34 pm

@GECKO: искаш да кажеш окачено тегло ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот GECKO » Чет Авг 14, 2008 8:00 pm

bikerider написа:@GECKO: искаш да кажеш окачено тегло ;)


Ами... упорито и твърдоглаво вярвам, че дерейльора и венците, които обикновенно имат някаква обща точка с задната ос са си баш неокачено тегло... :D а преди време един умен човек ми казваше, че било по-важно неокачената и въртящата се маса да са максимално олекотени за да има най-живо окачване и най-леко управление (виж си лог-а в ICQ-то :) ) :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта