XTR написа:Просто това е новия диск за bb7, инъче откъм спирачна сила си е същата, просто малко повече загрява, не се охлажда толкова..
XeDoX написа:Сигурен е...
Stuny написа:XeDoX написа:Сигурен е...
Тези спирачки си загряват и съответно отслабват и със старите дискове , въпроса ми беше сигурен ли е че така положението е още по-зле.
XeDoX написа:Stuny написа:XeDoX написа:Сигурен е...
Тези спирачки си загряват и съответно отслабват и със старите дискове , въпроса ми беше сигурен ли е че така положението е още по-зле.
Да,мисля
- Нещо си се объркал. Няма таков анещо. Регулировката на preload-a на пружината си седи и може да я регулираш от много меко усещане на лостчето до по-твърдо. При мен фабрично беше натегната до край пружината с регулиращия винт и я го върнах наполовина за по-меко усещане на лостчето, но това си е по мой вкус.Новите BB7-ци нямат настройката за натягане на пружината която връща подвижната накладка
-Новите BB7-ци нямат настройката за натягане на пружината която връща подвижната накладка
Нещо си се объркал. Няма таков анещо. Регулировката на preload-a на пружината си седи и може да я регулираш от много меко усещане на лостчето до по-твърдо. При мен фабрично беше натегната до край пружината с регулиращия винт и я го върнах наполовина за по-меко усещане на лостчето, но това си е по мой вкус.
- Там си е просто не си го видял. Фабрично идва навит докрай, т.е. с максимално натегната пружина и болта не стърчи - може би за това да не си го видял. Както и да еи най-новият модел от 2008-ма(пак на един приятел), който е с черен апарат и с по-ръбести врътки за ръчната настройка на накладките и не съм се объркал - няма тази настройка (говоря за болчето на шестограм дето натяга пружината връщаща подвижната накладка).
Ozzie написа:@hakama
не претендирам да бъда точен, но bb7, модела от 2006-та със 160 мм. ротор + броня и жило + лостче Avid SD 7 и болтовете за монтаж на моето кантарче чукна 472 гр. с нови накладки
преходник няма, тъй като ушите на вилката са РМ стандарт
hakama написа:А една стандартна , среден клас V-brake - колко грама излиза?
hakama написа:ПП: Отделни команди/лостче за скорости, спирачки в сравнение с комбинирани такива - ще имат ли съществена разлика в теглото?
thepowerofone написа:Здравейте, в момента карам с механични BR-M416 и естествено искам да ги сменя с ББ7 и трябва да ги поръчам онлайн. Не ми e съвсем ясно, обаче, кой е новия ротор, който върви в комплект със спирачката в момента. Roundagon-а: http://www.leisurelakesbikes.com/images ... id-BB7.jpg
или G2 CleanSweep-a:
http://static.bike-components.de/images ... ing_7_.jpg ?
Или е нещо съвсем друго?
А дали някъде в БГ ще се намери road версията на ББ7?
thepowerofone написа:Благодаря за отговора. Проблемът е, че никой от онлайн магазините не описва с кой ротор се предлага спирачката. Предполагам че всичко, което е 99 лева е с Раундагона, а по-скъпите обяви са с Клийнсуийпа, но ще трябва да се пита. Или пък на място, когато имам път към някой от големите магазини.
Tonkata1 написа:От кой град си ... Тази цена 99 лв. е с Roundagon-а ... 105 лв. беше тука в Пловдив със 185мм G2 ама свършиха,останаха само 160мм Roundagon,не че не мога да се поразрова де ... Нова ли я искаш спирачката ?
Tonkata1 написа:Ще видя,ще потърся тези дни ... Незнам как ще работи с тези лостчета мисля,че ще е добре стига бронята да е добра... Не се сещам как изглеждаше тази L3-броня.Тази,която аз карах беще тъмно сиво-златна - май беше най-скъпата.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта