XeDoX написа:Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.
Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче
k0cTaHeB написа:XeDoX написа:Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.
Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче
Сучело се било,ходи да сучиш.
Вземете си настройте спирачките бре хора !!!
Нещо ви се сучи в главите... Като има толкоз статии във форума поне ги прочетете .
brum написа:k0cTaHeB написа:XeDoX написа:Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.
Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче
Сучело се било,ходи да сучиш.
Вземете си настройте спирачките бре хора !!!
Нещо ви се сучи в главите... Като има толкоз статии във форума поне ги прочетете .
Спирачката е настроена повече от добре. Ако нямаш какво да кажеш по темата не приказвай глупости.
@XeDoX
Да, спира доволно. Дори и да не е съвсем разработена. Проблема е, че заради това сучене на тялото на спирачката лостчето седи някак си 'меко' . Когато искаш повече спирачна сила и натиснеш повече - поддава доста повече отколкото трябва. И то поддава точно заради това сучене на апарата.
Колко е голям ротора - няма значение. Дори при по-малък трябва да е по-силно изразено защото за да докараш същата спирачна сила, ще стиснеш лоста повече.
Ей, хора, някой не е ли карал "нормална" спирачка дето го няма този проблем и да му е търсил решение? Явно си е недомислица като спирачката на цяло. Пък може и feature да се окаже, знам ли...
k0cTaHeB написа:...Трябва да се настрои абсолютно успоредно на диска...
k0cTaHeB написа:...а той трябва да е позициониран на еднакво разстояние от стените на спирачния апарат,при максимално раздалечени накладки...
k0cTaHeB написа:Също така разхлабени болтове могат да доведат до подобно поведение,което си описал.Провери и 4-те болта,както тези с които се захваща преходника към вилката,така и тези с които спирачката се захваща с преходника.
brum написа:...Болтовете заради които май се получава сученето са Upper Trust Bolt и Lower Trust Bolt.
Хмм, надолу пише че тези болтове са точно за да не суче, и че тялото на спирачката е от една част.
- Според мен по-правилната настройка /което не противоречи с инструкцийте/ е неподвижната накладка при първоначалната настройка да провлачва леко, т.е. да опира по голяма часто от диска. Това опиране понеже е без да се прилага някаква сила не пречи на въртенето на каплата и не те забавя. След едно спускане на предна спирачка вече накладките пасват спрямо диска и дори да провлачва не се усеща. Става въпрос за такова провлачване съвсем леко, че да не води до греене на диска без да си натискал лостчето.Тук не съм съвсем съгласен - в инструкциите на спирачката пишеше разстоянието да е 1/3 към статичната накладка и 2/3 от другия край. Това съм спазил, защото това дойде като инструкция със спирачката.
Статичната накладка е настроена правилно. Диска почти опира в нея. От там и лист хартия трудно ще мине.
- В движение няма да ти се наложи натискане с два пръста, освен ако не искаш да си пробваш защитната екипировка. Дори на спусканията на обиколката на Витоша никога не ми се е налагало да стисна лостчето с два пръста. Междудругото едва на обиколката оцених качествата на тази спирачка. Предполагам, че като се разработи твойта /понеже си трябва известно разработване, което не емного малко, за да се стигно до етапа с нежното натискане на лостчето/ ще останеш много доволен и няма да се притесняваш. При мен след като се разработи вече мога с малка скорост и натискане с един пръст да вдигам задницата на колелото във въздуха.Само да кажа, че това не съм го наблюдавал в движение, а при спряно на място колело. И при прилагане на доста голямо усилие върху лостчето на спирачката - с 2 пръста.
Capoeira написа:А бре точно когато си уморен недей да пробваш с два пръста защото поне аз тогава започвам доста да губя от контрола върху курмилото, и редовно се чувствам все едно не управлявам на моменти просто се возя.
brum написа:Мда, спира си доволно. Просто това усещане в лостчето беше много странно в началото. Сега като посвикнах няма проблеми. За 100лв не знам дали ще има нещо друго което да спира толкова...
bikerider написа:brum написа:Мда, спира си доволно. Просто това усещане в лостчето беше много странно в началото. Сега като посвикнах няма проблеми. За 100лв не знам дали ще има нещо друго което да спира толкова...
Това е от реглажа на неподвижната накладка. Настрой я така, че лоста да ти не е прекалено мек без ротора да звънти при свободно движение. Не очаквай да премахнеш шума на 100% - ако го направиш лоста ще продължи да бъде мек и ще изхабяваш накладките под ъгъл (тоест похабяваш), каквото съм убеден, че ти се случва лека-полека и в момента.
brum написа:И 2те накладки почти допират ротора. До такава степен че лееекичко да натисна лостчето ( < 5мм ) .
Мекотата конкретно в моя случай може да има нещо общо с стари и смотани брони и жила. Но 100% пръст в това има и спирачката. Леко поддава дори при стискане с 1 пръст.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта