Прехвалената BB7...

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Прехвалената BB7...

Мнениеот brum » Пет Юли 11, 2008 7:05 am

Вчера си купих най-накрая тази толкова хвалена в форума спирачка. И след монтаж какво се оказа - ми тя се суче!

Не знам дали това е правилният термин за това което става. При по-силно стискане на лостчето самото тяло на спирачката се усуква. Вижда се как частта със статичната накладка поддава и се измества навътре към шината. Съответно и от там идва нещо като мекота в лостчето ( Avid FR5 ) което поне на мен ми е много неприятно.

Предполагам цялото сучене се дължи на това че 2те части на тялото на спирачката са събрани с 2 болта - силно недостатъчно.

С предишната спирачка Hayes MX1 ( която май се води за крос-кънтри и е доста по-нисък клас, а като цена преди 4 години беше на цената на която е сега AVID-а с новите си цени - 90лв за 160мм ротор ) този проблем го няма! Там тялото е от една цяла част и от един момент нататък лостчето не можеш да го стиснеш повече. Просто колкото сила приложиш на лостчето, с толкова сила спира. Май на това му се вика модулация...

И сега се чудя дали да не се опитам да я ugprade-на леко. Да я занеса на качествен заварчик да направи една заварчица там където се съединяват 2те части на тялото на спирачката. Евентуално може и някоя малка планка да сложи. С тези болтове и това поведение цялата работа ми се струва направо смешна, плачевна и много разочароваща...

Някой със същите проблеми и наблюдения?
One life is not enough
brum
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Нед Май 23, 2004 8:13 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот kotka12 » Пет Юли 11, 2008 7:27 am

хм
1. карал съм 2 броя ББ7 в продъжение на година и нещо
такъв проблем не е имало
2. познавам поне 5 души, които са каали /карат/ с ББ7 и нямат подобен пробелм
3. не ходи по заварчици да си повреждаш спирачките, а отиди в магазина, от който си я купил
и направи рекламация
4.Hayes MX1 не е по-нисък клас и HD версията с 203 ротор си е за по-агресивно каране
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Прехвалената BB7...

Мнениеот XeDoX » Пет Юли 11, 2008 10:28 am

Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.

Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Прехвалената BB7...

Мнениеот k0cTaHeB » Пет Юли 11, 2008 11:05 am

XeDoX написа:Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.

Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче


Сучело се било,ходи да сучиш.

Вземете си настройте спирачките бре хора !!!

Нещо ви се сучи в главите... :confused: Като има толкоз статии във форума поне ги прочетете :idea: .

:dunno:
Аватар
k0cTaHeB
 
Мнения: 919
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 3:37 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kotka12 » Пет Юли 11, 2008 11:17 am

при положение
че ББ7 е най-лесната за настройка механика....
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Прехвалената BB7...

Мнениеот brum » Пет Юли 11, 2008 11:26 am

k0cTaHeB написа:
XeDoX написа:Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.

Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче


Сучело се било,ходи да сучиш.

Вземете си настройте спирачките бре хора !!!

Нещо ви се сучи в главите... :confused: Като има толкоз статии във форума поне ги прочетете :idea: .

:dunno:


Спирачката е настроена повече от добре. Ако нямаш какво да кажеш по темата не приказвай глупости.

@XeDoX

Да, спира доволно. Дори и да не е съвсем разработена. Проблема е, че заради това сучене на тялото на спирачката лостчето седи някак си 'меко' . Когато искаш повече спирачна сила и натиснеш повече - поддава доста повече отколкото трябва. И то поддава точно заради това сучене на апарата.

Колко е голям ротора - няма значение. Дори при по-малък трябва да е по-силно изразено защото за да докараш същата спирачна сила, ще стиснеш лоста повече.

Ей, хора, някой не е ли карал "нормална" спирачка дето го няма този проблем и да му е търсил решение? Явно си е недомислица като спирачката на цяло. Пък може и feature да се окаже, знам ли...
One life is not enough
brum
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Нед Май 23, 2004 8:13 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот kotka12 » Пет Юли 11, 2008 11:35 am

както вече казах
карал съм две такива
и нямаше такъв феномен
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Прехвалената BB7...

Мнениеот k0cTaHeB » Пет Юли 11, 2008 11:41 am

brum написа:
k0cTaHeB написа:
XeDoX написа:Отпред и отзад съм с BB7 185 ...и двете се сучат както го описваш...но въпреки това спират много,така че не се притеснявай.Карал съм ги доста,предната съм я прегрявал 2 пъти...но продължават да спират.

Edit: един приятел сложи BB7 160 отзад...и тя се суче


Сучело се било,ходи да сучиш.

Вземете си настройте спирачките бре хора !!!

Нещо ви се сучи в главите... :confused: Като има толкоз статии във форума поне ги прочетете :idea: .

:dunno:


Спирачката е настроена повече от добре. Ако нямаш какво да кажеш по темата не приказвай глупости.

@XeDoX

Да, спира доволно. Дори и да не е съвсем разработена. Проблема е, че заради това сучене на тялото на спирачката лостчето седи някак си 'меко' . Когато искаш повече спирачна сила и натиснеш повече - поддава доста повече отколкото трябва. И то поддава точно заради това сучене на апарата.

Колко е голям ротора - няма значение. Дори при по-малък трябва да е по-силно изразено защото за да докараш същата спирачна сила, ще стиснеш лоста повече.

Ей, хора, някой не е ли карал "нормална" спирачка дето го няма този проблем и да му е търсил решение? Явно си е недомислица като спирачката на цяло. Пък може и feature да се окаже, знам ли...


Карал съм такава спирачка на SR Suntour XCM и единственото нещо което се сучеше беше вилката,сега от както я използвам на Марзочито 20 ос няма и грам сучене. Проведи дали ли настроил добре апарата към преходника.От там можеш да си играеш със целия апарат наляво надясно,та дори и под диагонал да го насториш (неволно или ако си кретен). Трябва да се настрои абсолютно успоредно на диска,а той трябва да е позициониран на еднакво разстояние от стените на спирачния апарат,при максимално раздалечени накладки. Също така разхлабени болтове могат да доведат до подобно поведение,което си описал.Провери и 4-те болта,както тези с които се захваща преходника към вилката,така и тези с които спирачката се захваща с преходника.
Аватар
k0cTaHeB
 
Мнения: 919
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 3:37 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Прехвалената BB7...

Мнениеот brum » Пет Юли 11, 2008 11:57 am

k0cTaHeB написа:...Трябва да се настрои абсолютно успоредно на диска...


Така е настроена.

k0cTaHeB написа:...а той трябва да е позициониран на еднакво разстояние от стените на спирачния апарат,при максимално раздалечени накладки...


Тук не съм съвсем съгласен - в инструкциите на спирачката пишеше разстоянието да е 1/3 към статичната накладка и 2/3 от другия край. Това съм спазил, защото това дойде като инструкция със спирачката.
Статичната накладка е настроена правилно. Диска почти опира в нея. От там и лист хартия трудно ще мине.

k0cTaHeB написа:Също така разхлабени болтове могат да доведат до подобно поведение,което си описал.Провери и 4-те болта,както тези с които се захваща преходника към вилката,така и тези с които спирачката се захваща с преходника.


Няма разхлабени болтове. Гарантирам.

Самото сучене представлява следното нещо (стъпка по стъпка):
1. Натискам лостчето на спирачката.
2. Подвижната накладка се долепя до диска.
3. Диска се притиска между подвижната и статичната накладка и спирачката започва да "спира".
4. При прилагане на по-голямо усилие на лостчето подвижната накладка прилага по-голямо усилие върху диска, който на свой ред прилага по-голямо усилие върху статичната накладка.
5. Под действие на това по-голямо усилие статичната накладка се измества към спиците на предното колело, като това изместване се дължи на сучене на тялото на апарата на спирачката. Сученето става точно по средата на апарата, където го държат 2та болта.

Спирачката е абсолютно успоредна на диска, статичната накладка е максимално приближена до диска, подвижната е на около 0.5мм от диска. Болтовете са стегнати, преходниците са правилните.

При самото сучене преходника не помръдва. Съответно с него и не помръдва лявата част на апарата на спирачката ( тази с подвижната накладка ) . Помръдва само дясната част - тази със статичната накладка.

Само да кажа, че това не съм го наблюдавал в движение, а при спряно на място колело. И при прилагане на доста голямо усилие върху лостчето на спирачката - с 2 пръста.
One life is not enough
brum
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Нед Май 23, 2004 8:13 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот kotka12 » Пет Юли 11, 2008 12:12 pm

в интерес на истината
сега се сетих
че тук /в СЗ/ имаше една ББ7
която започна да прави това нещо
обаче след доста дълго ползване...
трябва да видя
къде имаше blown view на ББ7
че и на мен ми стана интересно
от какво е това
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Юли 11, 2008 12:31 pm

Предна или задна спирачка?
Каква е вилката/Рамка?
Напълно възможно да има някаква кривина в ушите за диск!
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот brum » Пет Юли 11, 2008 12:42 pm

Предна, 203 ротор, вилката е Marzocchi Z1 RC2 ETA

Не мисля че има усукване по нея, въпреки че е 2ра ръка.

Exploded view

Болтовете заради които май се получава сученето са Upper Trust Bolt и Lower Trust Bolt.

Хмм, надолу пише че тези болтове са точно за да не суче, и че тялото на спирачката е от една част.
One life is not enough
brum
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Нед Май 23, 2004 8:13 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Brave » Пет Юли 11, 2008 1:11 pm

Аз също карам с ББ7-ци, вярно, много по-стари от твоите, но не съм забелязал подобно "сучене" (бих го нарекъл по-скоро "разтваряне"). Нали не си се опитвал да пипаш онези два болта, които са завити в тялото на спирачния апарат? Или пък за тази година Авид, са преценили, че е по-добре да свалят някой грам за сметка на коравостта на апаратите? :dunno:
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот Дизел » Пет Юли 11, 2008 1:40 pm

brum написа:...Болтовете заради които май се получава сученето са Upper Trust Bolt и Lower Trust Bolt.

Хмм, надолу пише че тези болтове са точно за да не суче, и че тялото на спирачката е от една част.


Ми пише и, че можеш да пробваш дали са натегнати добре. Що не ги напънеш малко (5-6 Нм) с торкса за всеки случай.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот XeDoX » Пет Юли 11, 2008 4:12 pm

По-скоро е огъване,а не сучене.Огъва се тялото където е статичната накладка.Може би наистина ако не се огъваше щеше да спира повече,но на мен ми е пре-достатъчна спирачната сила.

@Brave и това си помислих,да не са отнели повече от материала или да е някаква друга сплав(не съм запонзат много в тази област)

Не мисля,че е от двете винтчета,отпред са ми затегнати малко повече от нужното,но разлика няма.Карай си ги така,не мисля,че ще ти направи проблем,щом спира достатъчно.Има и друго,че докато караш много рядко ще натиснеш лостчето толква силно,че да се огъне апарата.Пък и ето ти го псевдо-ABS :D
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Pirate » Пет Юли 18, 2008 11:56 am

Тук не съм съвсем съгласен - в инструкциите на спирачката пишеше разстоянието да е 1/3 към статичната накладка и 2/3 от другия край. Това съм спазил, защото това дойде като инструкция със спирачката.
Статичната накладка е настроена правилно. Диска почти опира в нея. От там и лист хартия трудно ще мине.
- Според мен по-правилната настройка /което не противоречи с инструкцийте/ е неподвижната накладка при първоначалната настройка да провлачва леко, т.е. да опира по голяма часто от диска. Това опиране понеже е без да се прилага някаква сила не пречи на въртенето на каплата и не те забавя. След едно спускане на предна спирачка вече накладките пасват спрямо диска и дори да провлачва не се усеща. Става въпрос за такова провлачване съвсем леко, че да не води до греене на диска без да си натискал лостчето.

За мен новия модел на BB7 от тая година, с какъвто карам и аз е по-удачен от предните, защото отзад има прорез през който се вижда клоко допират накладките и колко са износени. При мен при каране се вижда ясно, че е между неподвижната накладка и диска няма просвет , а при другата има. Ако се появи просвет при неподвижната я връткам с едно положение напред към диска. Така че не мисля, че проблема е в новия калипер на спирачката. Сучене/огъване при мен няма. С такава настройка при мен спирачката е много силна и трябва много внимателно да се борави с лостчето - даже при мен съм го настройл да блокира чак при по-голямо придърпване, защото вече имам 2 премятания през глава и то с ниска скорост, с цел да избегна в единия случай удар в кола, а в другия в куче.

Предполагам, че натискайки с два пръста лостчето на място найстина прилагаш прекалено голямо усилие върху апарата след като вече е блокирал диска и оттам насетне поддава самия апарат. Това няма смисъл да го правиш. В движение не се усеща мекота на лостчето нито усукване на апарата. Найстина новия апарат е малко по-лек и изрязан видимо, но това не е за сметка на здравината. Няма нужда да дозатягаш болтовете, които държат двете части на апарата. Те са намазани с лепило за резби и за да стане добре евентуално затягане с по-голям момент трябва първо да се нагреят с топъл въдух, за да омекне лепилото, да се разхлабят и да се затегнат наново, но с динамометричен ключ, за да не прекалиш и да изядеш резбата.

Само да кажа, че това не съм го наблюдавал в движение, а при спряно на място колело. И при прилагане на доста голямо усилие върху лостчето на спирачката - с 2 пръста.
- В движение няма да ти се наложи натискане с два пръста, освен ако не искаш да си пробваш защитната екипировка. Дори на спусканията на обиколката на Витоша никога не ми се е налагало да стисна лостчето с два пръста. Междудругото едва на обиколката оцених качествата на тази спирачка. Предполагам, че като се разработи твойта /понеже си трябва известно разработване, което не емного малко, за да се стигно до етапа с нежното натискане на лостчето/ ще останеш много доволен и няма да се притесняваш. При мен след като се разработи вече мога с малка скорост и натискане с един пръст да вдигам задницата на колелото във въздуха.
Аватар
Pirate
 
Мнения: 244
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Сря Авг 01, 2007 9:36 pm
Местоположение: София

Мнениеот Antares » Пет Юли 18, 2008 12:46 pm

При едно по-продължително спускане, когато ми се умориха ръцете и пръстите, реших да пробвам да натискам с два пръста. Идея си нямах до момента колко по-голяма сила се прилага по този начин. Щях да се очистя на едно място...
Говоря именно за BB7 със 185mm ротор. Която съм взел втора употреба и вече втори месец работи безотказно.
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот Capoeira » Пет Юли 18, 2008 3:04 pm

А бре точно когато си уморен недей да пробваш с два пръста защото поне аз тогава започвам доста да губя от контрола върху курмилото, и редовно се чувствам все едно не управлявам на моменти просто се возя.
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот XeDoX » Съб Юли 19, 2008 6:26 pm

Capoeira написа:А бре точно когато си уморен недей да пробваш с два пръста защото поне аз тогава започвам доста да губя от контрола върху курмилото, и редовно се чувствам все едно не управлявам на моменти просто се возя.


Има нещо такова...вчера се спускахме по една пътека...все едно макадама от Чумерна надолу...но по-лошо.Ръцете ме заболяха и трудно държах вече курмилото...натиснах спирачката с 2 пръста и продължих напред...добре,че нямаше нищо,иначе щях да се татуирам някъде.

Едно не мога да разбера обаче...днес спира перфектно,а на другия ден трябва да спусна някъде за да започне пак да спира така...сякаш някой ми смазва ротора докато спя.Не е от загряването,и загрята понякога не спира.Днес скърца...утре е тиха.Като климата в амазонка е...
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот AiR » Сря Авг 06, 2008 12:10 am

Виждам, че от доста време не е писано, но на никой ли не му хрумна, поне аз така мисля, че тази спирачка е механична, което означава, че имаме някакво дърпане все пак. Нормално е като дръпнеш по-яко жилото да се мръдне малко апарата, все пак тук не натискаш, а дърпаш.


I'm out :bunny: :mouse:
Аватар
AiR
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1315
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:42 pm
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот XeDoX » Сря Авг 06, 2008 8:16 am

Жилото не мести апарата...апарата си седи неподвижен.Мърда се тялото на което се закрепя статичната накладка в следствие от натиска на диска върху него.Просто самото тяло е можело да го направят по-здраво.
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот AiR » Сря Авг 06, 2008 8:25 am

Да прав си, като си представих хубаво проблема, найстина са можели да направят спирачката малко по-здрава, но все пак, това не съм виждал да влияе на ефективноста на спирачния механизъм. Спирачката все така си спира, така че няма защо да се притеснява.
Аватар
AiR
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1315
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:42 pm
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот XeDoX » Сря Авг 06, 2008 8:43 am

Тя спира по-малко...просто не се усеща :)
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот brum » Сря Авг 06, 2008 9:05 am

Мда, спира си доволно. Просто това усещане в лостчето беше много странно в началото. Сега като посвикнах няма проблеми. За 100лв не знам дали ще има нещо друго което да спира толкова...
One life is not enough
brum
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Нед Май 23, 2004 8:13 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Авг 06, 2008 11:12 am

brum написа:Мда, спира си доволно. Просто това усещане в лостчето беше много странно в началото. Сега като посвикнах няма проблеми. За 100лв не знам дали ще има нещо друго което да спира толкова...


Това е от реглажа на неподвижната накладка. Настрой я така, че лоста да ти не е прекалено мек без ротора да стърже при свободно движение. Не очаквай да премахнеш шума на 100% - ако го направиш лоста ще продължи да бъде мек и ще изхабяваш накладките под ъгъл (тоест похабяваш), каквото съм убеден, че ти се случва лека-полека и в момента.
Последна промяна bikerider на Сря Авг 06, 2008 11:26 am, променена общо 1 път
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот brum » Сря Авг 06, 2008 11:19 am

bikerider написа:
brum написа:Мда, спира си доволно. Просто това усещане в лостчето беше много странно в началото. Сега като посвикнах няма проблеми. За 100лв не знам дали ще има нещо друго което да спира толкова...


Това е от реглажа на неподвижната накладка. Настрой я така, че лоста да ти не е прекалено мек без ротора да звънти при свободно движение. Не очаквай да премахнеш шума на 100% - ако го направиш лоста ще продължи да бъде мек и ще изхабяваш накладките под ъгъл (тоест похабяваш), каквото съм убеден, че ти се случва лека-полека и в момента.


Не си прав :) . И 2те накладки почти допират ротора. До такава степен че лееекичко да натисна лостчето ( < 5мм ) и почва да спира. Това че прошумолява отвреме на време не ме бърка. Важното е че колелото се върти свободно и спирачката работи добре. И най-вече - на мен така ми харесва :) .

Мекотата конкретно в моя случай може да има нещо общо с стари и смотани брони и жила. Но 100% пръст в това има и спирачката. Леко поддава дори при стискане с 1 пръст.
One life is not enough
brum
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Нед Май 23, 2004 8:13 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Авг 06, 2008 11:28 am

brum написа:И 2те накладки почти допират ротора. До такава степен че лееекичко да натисна лостчето ( < 5мм ) .

Мекотата конкретно в моя случай може да има нещо общо с стари и смотани брони и жила. Но 100% пръст в това има и спирачката. Леко поддава дори при стискане с 1 пръст.


Щом е така, значи причината е в броните. А за поддаването - може да не са дозатегнати крепежните болтове на апарата или да наблюдаваш нормалното "разгъване" на сглобените апарати. Все пак апарата на тази спирачка е лят, а не монолитно фрезован и втърдяван.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот kronhollio » Сря Авг 06, 2008 12:38 pm

Аз си купих Avid 7 Hid , и вчера се пребих.Мога да кажа, че за 20 каранич нямам проблем, освен че трябва сериозна потдръжка ако искаш колелото да не ти скърца:)
kronhollio
 
Мнения: 72
Рейтинг: 1065
Регистриран на: Нед Авг 03, 2008 8:00 pm

Мнениеот THEZOGGO » Сря Авг 06, 2008 3:00 pm

Какво е Avid 7 Hid? :dunno:
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5618
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Мнениеот Attention-rider » Сря Авг 06, 2008 4:32 pm

Може би hydraulic! :confused:

Attention to the ride, Attention to the rider!
Аватар
Attention-rider
 
Мнения: 395
Рейтинг: 999
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 4:49 pm

Следваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта