FOX 32 Talas II RLC vs. Rock Shox - Revelation 426 Air U-Tur

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

FOX 32 Talas II RLC vs. Rock Shox - Revelation 426 Air U-Tur

Мнениеот Дизел » Пон Юли 07, 2008 4:00 pm

Гледам си аз каталозите и сайтовете и си събирам бъдещият dream bike, и в един момент се усещам нещо.
Значи, по принцип се навивах на FOX 32 Talas II RLC, 100-140 mm. Сега мернах обаче, че всъщност, Rock Shox - Revelation 426 Air U-Turn 100-130mm, е точно на половината от цената на Фокса (420 vs 860 евро примерно)! При тия цени, с разликата направо можеш да си купиш още едно, не много скормно колело!
Та въпросът ми е, струва ли си за още 10 мм ход, да се ръси човек още толкова много пари??? С други думи, бива ли го Ревелейшъна?
Става въпрос за АМ, по-скоро клонящ към XC, отколкото към DH.
Друго още се чудя - гледам ги тия 15 мм оси (15QR thru axle) на Фокса специално, и се чудя дали си струват да ги мисля. Дават ли някакво решаващо предимство или е нещо от типа, дето я го забележиш някога, я не?

А, и накрая. Случайно някой да ползва Tektro дискови спирачки? Хвърлете им едно око - мнооого приятни цени :) А най-хубавото е, че явно и като спирачки са много добри, поне според тестовете на Mauntain Bike Magazin (http://www.mountainbike-magazin.de/brem ... 1824.2.htm.).
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот outfaced » Пон Юли 07, 2008 7:39 pm

всъшност за лисицата е по добре да гледаш у нашенскоа не навън ... и вече е доста по ефтинко :)
другото е тука
и разликата ти е 370лв

Revelation в малкия пайк ... от такава гледна точка е 6 за тия пари
последното нещо което би ме накарало да взема лисицата са 10мм ... тях няма да ги усетиш

бързото смъкване на хода си е приятна екстра, ако го ползваш (утърна си е туткава хава)

в крайна сметка обаче, ако ти се дават повечето пари, по-добре пайк ... ще имаш и 140 ход и 20мм ос :agree:
e, малко по тежичко става ... вместо 1900г, ходи 2200г., но не мисля че ще съжеляваш
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Юли 07, 2008 8:27 pm

Лисичките са чудни от към работа - вече 1/2 сезон карам с Ф120 РЛЦ... имам и много добри впечатления от работата на Фокс 40....
РЛЦ хидравликата ми допада повече от Моушън Кънтрол(при ХЦ/АМ вилки) при подходящо настроен праг на отключване вилката сгъва минимално при педалиране, докато остава доста активна при дребни неравности..... по мое мнение системата работи доста по-добре от Гейта при МК; Компресия и локаут са на 1 врътка, докато при РЛЦ - са отделни(макар при отключване редовно "закачам" компресията с 1-2 клика);

до тук всичко добре, поне докато не дойде време за профилактика/смяна на масло. вилчиците са капризни и скъпи за поддръжка - по-специално въздушните искат честа смяна на масалцето(както и останалите) + по-специални грижи за въздушната пружина; Талас серията например... си иска няколко вида различни и специфични масалца(за въздушната камера); Но скоро се очаква да има оторизиран сервиз на Фокс за България.
Последна промяна HepBeH_XaMcTep на Пон Юли 07, 2008 8:30 pm, променена общо 1 път
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Дизел » Пон Юли 07, 2008 8:27 pm

outfaced написа:всъшност за лисицата е по добре да гледаш у нашенскоа не навън ... и вече е доста по ефтинко :)
другото е тука
и разликата ти е 370лв


Aa, хубави цени, мерси. :) Предполагах, че има и по-евтино де, но още не бях търсил.
А Pike не мога да се прежаля да взема. Гледах ги, но не е за мен, много тежи. За мен карането е по-скоро по баира нагоре, отколкото надолу, затова грамовете ги взимам много навътре. А 300-400 грама, хм... ако тръгна да ги избивам от другаде, ще струват една торба пари. И без това, след SID-a на сегашното ми колело всички ми се струват тежки (ама и SID-а няма и 80 мм ход де :)).
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Юли 07, 2008 8:32 pm

Дизел написа: И без това, след SID-a на сегашното ми колело всички ми се струват тежки (ама и SID-а няма и 80 мм ход де :)).


Fox F120 rlc или Reba? Щом чак толкова те бърка теглото....
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот outfaced » Пон Юли 07, 2008 8:36 pm

Но скоро се очаква да има оторизиран сервиз на Фокс за България


това интересна новина :)

Дизел, ако ще се гони тегло, фокса има и още по леки за тия пари :)
може и магура Laurin FCR 130 да погледнеш ... и там трябва горе долу за парите на рокшок-а да иде реч
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Дизел » Пон Юли 07, 2008 8:47 pm

HepBeH_XaMcTep написа:Fox F120 rlc или Reba?


Да, и това е много добър вариант, но ме поблазни по-дългия ход, а и променливата височина също... ;)
Пък и с Ребата и Фокс Ф120 си отива към ХС, а такова имам.
Реба между другото продава ли се? Тука ми обясняват, че била само за OEM.

Абе като гледам сега май нещата отиват на към купуване на готово колело. Ако го сглобявам сам със същите части, май няма начин да ми излезне по-евтино.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Юли 07, 2008 9:27 pm

Дизел написа:
HepBeH_XaMcTep написа:Fox F120 rlc или Reba?


Да, и това е много добър вариант, но ме поблазни по-дългия ход, а и променливата височина също... ;)
Пък и с Ребата и Фокс Ф120 си отива към ХС, а такова имам.
Реба между другото продава ли се? Тука ми обясняват, че била само за OEM.


Ф120 е достатъчно ниска(Axle 2 crown разстояние); И аз обмислях Талас като вариянт..... но си говорим за 200+ грама разлика; освен това... между 80 и 120мм ход за по-спокойно нанадолно каране е огромна разлика(от личен опит го казвам).
п.с. за кой СИД става въпрос?
За Реба.... къде е "тук" ? В Сайта на Срам нищо не се споменава за Реба и ОЕ, макар, че има и ОЕ разновидности на тази вилка... винаги може да се купи ОЕ вилка...
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Harka » Пон Юли 07, 2008 10:21 pm

HepBeH_XaMcTep написа:вилчиците са капризни и скъпи за поддръжка...

Брех! Я пак...
...по-специално въздушните искат честа смяна на масалцето(както и останалите) + по-специални грижи за въздушната пружина;

Никакви "по-специални грижи" не изисква въздушната пружина. Тва са си някви твои измишльотини.
Талас серията например... си иска няколко вида различни и специфични масалца(за въздушната камера);

Талас серията, например, нито си иска "няколко вида различни", нито пък си иска "специфични масалца".
Но скоро се очаква да има оторизиран сервиз на Фокс за България.

Всеки полуграмотен майстор/потребител може без никакви проблеми да си разглоби Fox-а на съставните му части и да си го сглоби отново без да му трябват никакви оторизирани сервизи. Някои елементарни инструменти и упътването, свалено от сайта на Fox, са напълно достатъчни.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Пон Юли 07, 2008 10:27 pm

Harka написа:Всеки полуграмотен майстор/потребител може без никакви проблеми да си разглоби Fox-а на съставните му части и да си го сглоби отново без да му трябват никакви оторизирани сервизи. Някои елементарни инструменти и упътването, свалено от сайта на Fox, са напълно достатъчни.


дефинирай "полуграмотен"! :D
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Юли 07, 2008 10:31 pm

Harka написа:
HepBeH_XaMcTep написа:вилчиците са капризни и скъпи за поддръжка...

Брех! Я пак...

Говоря за Лисиците
Harka написа:Никакви "по-специални грижи" не изисква въздушната пружина. Тва са си някви твои измишльотини.

Това ми го пише в менюъла... по принцип фоксовете са си капризни и изискват по-честа поддръжка....
За масалцата също в ТАЛАС камерата трябва да се капне някво масалце с визкузитет, за който е споменато - "купете си едикакво си масалце на ФОкс"; в МТБР видях няколко различни мнения за визкузитета;

За профилактика на лисичките - почти всеки, който има някакъв опит и подходящи инструменти може да се справи, но става въпрос и за резервни части и консумативи
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Harka » Пон Юли 07, 2008 10:56 pm

@Дизел:

За себе си се убедих, че това дали вилката ти да е с променлив ход или не, почти изцяло зависи от рамката и нейната геометрия. Геометрията на всяка рамка се проектира спрямо дадена вилка с дадена височина (т. нар. Axle to Crown). Тази височина до голяма степен зависи от хода на вилката (въпреки че в близкото минало имаше немалко извращения по въпроса) и затова, за улеснение, производителите дават за вилка с колко ход е оптимизирана рамката, а не за вилка с каква височина. Всичко това идва да ти подскаже, че без да си казал на каква рамка ще се слага вилката, е на практика невъзможно да се дадат някакви кои знае колко адекватни мнения.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пон Юли 07, 2008 11:15 pm

HepBeH_XaMcTep написа:Говоря за Лисиците

През цялото време говорим за тях.
по принцип фоксовете са си капризни и изискват по-честа поддръжка....

Е те тва не мога да разбера все още откъде го измисли...
За масалцата също в ТАЛАС камерата трябва да се капне някво масалце с визкузитет, за който е споменато - "купете си едикакво си масалце на ФОкс";

"Масалцата" всъщност са само едно, което просто се слага на две различни места и служи само и единствено за смазване. Уверявам те, че Фоксът ти ни най-малко не го ебе какво масло си му турил във въздушната камера (стига да е с по-голям вискозитет) пък ако ще и самият Боб Фокс да го е бъркал в мръсния си гараж.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Вто Юли 08, 2008 12:09 am

Harka написа:Е те тва не мога да разбера все още откъде го измисли...

Махане и почистване на семеринзи на всеки 15 часа и смяна на масло всеки 50? При двойно по-дълъг период при MC вилките на RS и повечето вилки на Zoki


Harka написа:"Масалцата" всъщност са само едно, което просто се слага на две различни места и служи само и единствено за смазване. Уверявам те, че Фоксът ти ни най-малко не го ебе какво масло си му турил във въздушната камера (стига да е с по-голям вискозитет) пък ако ще и самият Боб Фокс да го е бъркал в мръсния си гараж.


Окей, съгласен
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Дизел » Вто Юли 08, 2008 10:10 am

Harka написа:@Дизел:
...Всичко това идва да ти подскаже, че без да си казал на каква рамка ще се слага вилката, е на практика невъзможно да се дадат някакви кои знае колко адекватни мнения.


Ето го виновника за мокрите ми сънища:
http://www.canyon.com/mountainbikes/ausstattung.html?b=41#ausstattung
Такова искам!
В краеn случай може и Nerve AM 8.0.

Сега мисля мога ли да сглобя същото, но за по-малко пари.

@HepBeH_XaMcTep
SID-a e Dual Air SL 2002 или 2003, не помня точно, що?
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Вто Юли 08, 2008 11:05 am

Дизел написа:@HepBeH_XaMcTep
SID-a e Dual Air SL 2002 или 2003, не помня точно, що?


Значи е от старите..... при всяко полоежние.... ще се преродиш с някоя Реба/Ривалейшън/Талас/Ф120... най-малкото от към работа
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Дизел » Вто Юли 08, 2008 11:32 am

HepBeH_XaMcTep написа:
Дизел написа:@HepBeH_XaMcTep
SID-a e Dual Air SL 2002 или 2003, не помня точно, що?


Значи е от старите..... при всяко полоежние.... ще се преродиш с някоя Реба/Ривалейшън/Талас/Ф120... най-малкото от към работа


Да, от старите. И се гъне като кашкавал, за лек XC става, но не за повече.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот marshall__ » Вто Юли 08, 2008 5:35 pm

Harka написа:
по принцип фоксовете са си капризни и изискват по-честа поддръжка....

Е те тва не мога да разбера все още откъде го измисли...

Фактите говорят. Аз, като потребител, подкрепям това му мнение. Поне моята 'четиреска', за да работи толкова добре, колкото при прясно масълце, си иска смяна на маслото на всяко десето-петнадесето каране (дефакто месец, месец-и-малко..в най-хубавия случай); Което, както сам можеш да се досетиш, се явява като двойно, тройно, че дори четворно по-често профилактиране на вилка от колкото при някое(и) Цоки(та). :)
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот Harka » Вто Юли 08, 2008 7:36 pm

Фактите говорят и друго - масло на 36 Talas RC2, несменяно 2 години - чисто като сълза на девица. Фактите говорят и второ - сервизни интервали за вилките на Rock Shox, Fox и Marzocchi:

Fox:

На всеки 50 часа при интензивна употреба.

Rock Shox:

На всеки 50 часа за всички Бохери и на всеки 100 часа за всички 32мм-ви вилки.

Marzocchi:

На всеки 50 часа при интензивна употреба и на всеки 100 часа при нормална употреба.

Както и да гледам сервизните интервали, пак не мога да ги докарам до "двойно, тройно, че дори четворно по-често профилактиране" на която и да било марка.

Като осавим настрана целият този булшит, целящ единствено да даде някаква бегла представа на обикновения потребител и застраховка за производителя, фактите говорят, че на практика нещата далеч не могат да бъдат категоризирани толкова просто. Интензивността, условията, при които се експлоатира, специфичният стил на каране - това са все фактори, които могат да доведат до десетки (да не кажа стотици) часове разлика в сервизните интервали на една и съща вилка. Ето защо така с лека ръка да се твърди, че дадена марка била по-"капризна" от друга (при еднотипни устройства) - съжалявам, не мога да се съглася.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Вилката » Сря Юли 09, 2008 2:29 pm

И аз отдавна съм на тая дилема, като към посочените две вилки добавям още две:
- масления Revelation, който е на промоция тук:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=13119
- Magura Laurin 130 FCR, която може да бъде подържана в байкцентъра. В същия сайт връзва около 1000 лв.

От мненията досега имам само едно за точно един от тия модели - въздушния Revelation. Отзвукът беше по-скоро отрицателен. Талас и Лаурин вече са ми фаворитите, но идват малко екзотични за БГ пазара та ако се пазарува ще е на сляпо. На магурата ме блазни двойната арка, която уж донякъде компенсира липсата на 20 мм ос, без да утежнява много конструкцията. Другото хубаво при нея е смяна на хода в движение (флайтконтрол). А на масления Revelation ме блазни цената.
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Сря Юли 09, 2008 6:36 pm

Ползвам въпросния Talas 32 RLC мод.08 от около 2 месеца - след първоначалния период на разработване работи повече от добре! Системата му на заключване и 12 степенния праг на отключване дават достатъчно възможност на каращия да си намери "идеалното място" на отключване според стила си на каране. Всички контроли с изключение на прага на заключване са отгоре, достигат се с ръка лесно и могат да се променят по време на движение. Още не съм правил сервизиране и нямам наблюдения над сложността на процеса.
Наистина, освен нужните количества масло 7.5W, което се налива в ботушите, в горната въздушна камера на крака с въздуха, където е TALAS системата се слага и един специализиран флуид (доста гъсто масло, или много рядка грес) ЦЪК на който за сега не знам какъв му е вискозитета и има ли подходящ аналог, намираем по нашите земи.....
Не съм карал някоя от предлаганите в темата вилки, за да имам база за сравнение. Мога да го сравня с Manitou MINUTE 2 мод.07, метална пружина и промяна на хода от 100 до 130 мм, TPC система на смечкаване и заключване без праг на отключване.
Фокса е доста по-настройваем, наистина СЕ УСЕЩАТ доста промените в работата му в зависимост от реглажите, което не мога да кажа в пълна степен за Manitou Min.2. Чувствителността при работа на бързи неравности е доста добра и при двете вилки, при Manitou Min.2 се забелязваше доста гмуркане при спиране, което нямаше как да се избегне с настройките му с оглед на системата му. НО това са си и различен клас вилки - особено ценово! Въздушната пружина на Фокса работи добре, доста добре! Няма пропадания, добра прогресивност към края на хода. Не съм го продънвал още....
При използване на различните дължини на хода 100 - 120 - 140мм не се забелязва промяна на усета за работата на вилката (въздушната пружина запазва твърдостта си). Теглото разбира се е по-малко от Manitou Min.2
Това мога да кажа по темата. ;)
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Дизел » Чет Юли 10, 2008 12:17 pm

jivkonik написа:Наистина, освен нужните количества масло 7.5W, което се налива в ботушите, в горната въздушна камера на крака с въздуха, където е TALAS системата се слага и един специализиран флуид (доста гъсто масло, или много рядка грес) ЦЪК на който за сега не знам какъв му е вискозитета и има ли подходящ аналог, намираем по нашите земи.....


Fox използва масла на американската фирма Torco. Fox Float fluid е Torco Assembly Lube. Ако е трудно за намиране, предполагам, че може да се замени с монтажно масло за двигатели. Важното е смазката да се задържа по детайла и да се разтваря напълно в другото масло.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Чет Юли 10, 2008 1:32 pm

Дизел написа:
jivkonik написа:Наистина, освен нужните количества масло 7.5W, което се налива в ботушите, в горната въздушна камера на крака с въздуха, където е TALAS системата се слага и един специализиран флуид (доста гъсто масло, или много рядка грес) ЦЪК на който за сега не знам какъв му е вискозитета и има ли подходящ аналог, намираем по нашите земи.....


Fox използва масла на американската фирма Torco. Fox Float fluid е Torco Assembly Lube. Ако е трудно за намиране, предполагам, че може да се замени с монтажно масло за двигатели. Важното е смазката да се задържа по детайла и да се разтваря напълно в другото масло.

Ценна информация! Мерси! :beer:
А да знаеш случайно кой модел Torco е маслото на вилката 7.5W? Да му видя спецификацията и да си взема от моторджийските вносители нещо на Мотул примерно със същите параметри.
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Дизел » Чет Юли 10, 2008 2:09 pm

jivkonik написа:А да знаеш случайно кой модел Torco е маслото на вилката 7.5W? Да му видя спецификацията и да си взема от моторджийските вносители нещо на Мотул примерно със същите параметри.


Това може да е полезно за всички:
http://hrpworld.com/client_images/ecommerce/client_39/products/pdf_3119_1.pdf
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот marshall__ » Пон Юли 14, 2008 12:35 pm

Harka написа:... Интензивността, условията, при които се експлоатира, специфичният стил на каране - това са все фактори, които могат да доведат до десетки (да не кажа стотици) часове разлика в сервизните интервали на една и съща вилка..

Именно заради същите тези условия и индивидуални фактори при които е тормозен и шивъра ми, мога лесно да класифицирам Фокса като много по-претенциозна, и искаща по-често профилактиране вилка. That's all. Останалото са само приказки. :)
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Re: FOX 32 Talas II RLC vs. Rock Shox - Revelation 426 Air U-Tur

Мнениеот Чичка » Сря Сеп 28, 2011 11:06 am

Малко да изтупам тази тема от прахта. ;)

В дилема съм по отношение на рамката (INTENSE 5.5 EVP) каква вилка да й сложа.

Основния ми претендент е Fox Talas RLC 140мм, но от друга страна се замислих и за два модела на Рок Шокс:

RS Revelation U-turn Air и RS Pike 454

При всички положения искам хода да е 140 мм поне. За повече не знам дали може да поеме рамката, въпреки че търсих къде ли не за axel 2 crown на тази рамка, с цел поне да надуя до 150 мм. В крайна сметка реших, че като за първа мекица и 140 отпред е достатъчно, но пък възникна горната дилема. Какво мислите по въпроса ?
Ако мислиш, че всички са срещу теб, поогледай се… може да караш в насрещното.
Аватар
Чичка
 
Мнения: 48
Рейтинг: 1360
Регистриран на: Вто Юли 26, 2011 2:09 pm

Re: FOX 32 Talas II RLC vs. Rock Shox - Revelation 426 Air U-Tur

Мнениеот codename47 » Сря Сеп 28, 2011 3:00 pm

Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: FOX 32 Talas II RLC vs. Rock Shox - Revelation 426 Air U-Tur

Мнениеот Чичка » Пет Сеп 30, 2011 8:23 am

codename47,

интересн ревю за колелото, когато е окомплектовано с Паик :agree:

Ще ми е интересно да видя и още мнения по въпроса между Талас и Паик/ревалеишън :idea:
Ако мислиш, че всички са срещу теб, поогледай се… може да караш в насрещното.
Аватар
Чичка
 
Мнения: 48
Рейтинг: 1360
Регистриран на: Вто Юли 26, 2011 2:09 pm


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта


cron