URNEST написа:Значи да разбирам така, че вилките с +/- камери предоставят на карача възможност за по-финна настройка + евентуално и по-добра работа.
URNEST написа:Значи да разбирам така, че вилките с +/- камери предоставят на карача възможност за по-финна настройка + евентуално и по-добра работа. Но всички вилки са с две камери, като те се саморегулират.
Ами при АТА, където имаме Bottom Out камера, тя има ли нещо общо с негативната. Доколкото знам тя се използва в края на хода против продънване и колкото по-високо налягане - толкова по-твърда е пружината в края на хода си.
Като намесихме ATA и 2-Step откъде идват тяхните проблеми?
Тук малко частен въпрос. Хареасл съм си Mz AM SL1 '07 със система за намаляване на хода АТА. Чух доста негативни мнения като цяло за вилката и в крайна сметка стигам до извода, че за момента е по-добре да страним от АТА и 2-step, поне моделите от '07. Аз търся преди всичко безпроблемна работа и лесна поддръжка. Нещо което май не се отнася към АТА. Така ли е? От друга страна чух, че и TST5 не се представяло много добре и след известен период на време се сдухвало, а сервизирането му не било толкова просто.
bikerider написа:За мен лично решенията с променлив обем на камерата (АТА) са най-добрия вариант за въздушна пружина.
outfaced написа:За такива случаи се налага да бутам моушън контрола със съответен гейт ...
PtD написа:Карам MZ AM SL '05, с две позитивни камери, негативна и PAR, TST5. Нямам абсолютно никакви оплаквания - работи мазно, не изпуска въздух, TST5-цата върши това, което се очаква от нея.
В началото, ако не знаеш какво правиш, има играчка, докато се настрои, но после се отплаща!
outfaced написа:абе аз по едно време си го пуснах ... то е ясно че гейта не е за това, ама иначе съвсем щях да се претрепя с тия 60psi ... после вече от Косово надолу понапомпих на 90.
При мен така или иначе няма LS и HS компресия за настройване.
Всъшност за бавно пускане по някакви засукани каманаци май е по добре по малко и по твърд ход ... или поне аз не мога да се оправям с толкова много ход все още.
zero knowledge написа:За коя камера говориш, че е (хубаво да е) с променлив обем?
zero knowledge написа:Проблемите с АТА, които аз лично съм срещал са: изтичане на въздух през плаващото бутало (поправимо); "автоматично" регулиране на хода, клонящо към минимума (малко по-трудно поправимо - вилките, които дадохме за поправка все още имат този проблем); голям обем на негативната камера, от което в средата на хода пружината е твърде мека. Като капак, врътката на тст5 на АМ1 '07, който тества(х)ме не работи по един и същ начин. Но веднъж нагласена компресията, става.
Capoeira написа:немога да разбера това PAR колко към края имат предвид като прогресивност защото ако е в последните 30-40% от хода то това си направо благодат,
zero knowledge написа:Мда, би било хубаво, при АТА обаче обемът и не се променя.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: BaiMile и 23 госта