от rarekin » Нед Дек 16, 2007 4:15 am
@ Admin
Благодаря за статията! Имам и предложение във връзка със самото представяне. А то е:
Когато се представя даден продукт още в началото на статията да се описват подробно:
1. Точния модел, спецификациите му, както и употребата, за която е предвиден от производителя. Така четящият ще може още от пръв поглед да се ориентира в материята, която може да очаква.
Пример: Продукт - Continental Mountain King
Версия - Supersonic
Размер - 2.4/60-559
Употреба - XC/Trail/Marathon/All Mountain
Могат да се отбележат също така и "вторични" белези като тегло, сгъваема/с жица/кевлар или др., използвани технологии и пр.
2. Базата, на която е проведен теста. В случая - окомплектовката на велосипеда,с който е проведен теста.
Пример: Окомплектовка на тестовия велосипед:
1.Рамка - РАМ АМ
Вилка - RockShox Lyric 2-step Air
Заден амортисьор - RockShox Pearl 3.3 и т.н.
2.Рамка-хардтейл модел.......
Относно гумата. Към написаното от Admin може да се добави и относително доброто самопочистване на гумата, което се дължи на относително раздалечените "бутони"на шарката. С тази способност се оформя и едно (лично според мен) предимство срещу Nobby Nic - пръскането с кал е значително по-малко в горната част на тялото (това ако човек кара без калник).
@fhristo
Според мен двете гуми не са предназначени за съвсем едно и също каране. Въпреки претенциите и на двата производителя да застъпят широка ниша - XC/Trail/Marathon/All Mountain/Enduro с осигуряваното разнообразие от размери и версии, Nobby Nic изостава в покриването на нишата All Mountain/Enduro тъй като предлага само една версия в размер 2.4 и то тя не е така желания от доста хора tubeless. Nobby Nic си е гума за XC, според мен, и като такава води на Mountain King - a (сравнявайки версиите Nobby Nic 2.25 Evo, Kevlar и Continental Mountain King 2.2 ProTection). От друга страна наличието на обикновената версия на Mountain King 2.4 лично за мен няма много смисъл освен когато става въпрос за високоскоростни трейлове с изключително изчистен от остри камъни/препиятствия профил. Версиите на Mountain King 2.2 според мен също са с такава насоченост, но с по-непретенциозен откъм настилка trail. В подкрепа на това идва и факта, че Continental прилагат елементи от Endless Edge технологията си, която осигурява по-безпроблемно търкаляне и по-добра тракция при относително прави и високоскоростни участъци от трасето.
@vladimir.dzhuvinov
Continental - a според мен ще е по-стабилен от Michelin X-Comp (това - според това, което виждам) на асфалт - поради по-широкия балон, Endless Edge елементите, Gravity Arc и дизайна, който е от смесен тип. Все пак имай предвид, че това не са гуми за асфалт. Освен това на мокър асфалт ще имаш изненади доста подобни на тези с Michelin X-Comp, но предполагам с различен източник - докато при Michelin - а причината за това най-вероятно е огъване на "бутоните", при Continental - а е заложеното поведение на гумата като тракция (която всъщност е търсен ефект от производителя)