Rock Shox Lyrik 2-Step Air

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Rock Shox Lyrik 2-Step Air

Мнениеот Admin » Сря Ное 14, 2007 1:05 am

Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Сря Ное 14, 2007 7:40 am

хех :) бравус ... все си мислех да те разпитам подробно за тая вилка, ама реших да не та тормозя повче, пък ти си си признал и без бой ;) :agree:

Жалко че потвърждаваш негативните мнения в някой други форуми ... иначе много и се бях наточил.

а анонсите за тия статии ... и за АМ-а, защо са в общи а не в раздела за АМ? :dunno:
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kotka12 » Сря Ное 14, 2007 8:24 am

хубаво ревю се е получило
особено израза "душмански приземявания" :D
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Ное 14, 2007 10:05 am

Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

...

Мнениеот Junkata » Сря Ное 14, 2007 10:16 am

доста е скъпо :crap:
Skype - Junkata1gsm - 0886062286
http://www.vbox7.com/play:3f84832f
Никога Не Позволявай на Страха да Проваля Живота Ти ...
Аватар
Junkata
 
Мнения: 573
Рейтинг: 1003
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 5:48 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот outfaced » Сря Ное 14, 2007 10:21 am

NovemberCharlie написа:Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.


малко по ефтина от FOX TALAS 36 RLC и малко по скъпа от MAGURA WOTAN .... това бяха алтернативите за 2007ма ако искаш 160мм с бързо сгъване на хода с поне 40мм при нужда ...

АМ на марцоки са на 150мм и също има някой оплаквания от ЕТАтата, пък и не е директно сравнима с 2степ-а

всъшност единствената вилка, при която редуцирането на хода работи безотказно е WOTAN


Мен друго ми е интересно за лирик-а ... как е като прогресивност?
За повечето въздушни вилки има критки, че били доста линейни :dunno: и хода им доста бързо се използвал почти целия щом стане нанадолно и на практика работели в последната 1/3 от него ...
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ddevil » Сря Ное 14, 2007 10:32 am

@outfaced: Изясни си ЕТА, u-turn и останалите системи. ЕТА е съвсем различна от ю-търн-а примерно. При цоки други са системите за този тип смъкване на хода. А от ЕТА нямам идея кое може да сгафи, не е като да е от вчера на пазара тази система. Може би имаш в предвид друг тип -АТА,ТСТ и т.н.

edit: За 2008 моделите не мога да говоря, но в момента съм с ЕТА на вилка от серията АМ-2006 и си работи напълно нормално. Това с изтърването може да е от остаряло и/или замърсено масло. Оставял съм колелото с включена ЕТА на около 80-90мм ход(от 150) за 8+ часа и нищо не се беше променило с времето.
Последна промяна ddevil на Сря Ное 14, 2007 11:20 am, променена общо 1 път
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот kotka12 » Сря Ное 14, 2007 10:32 am

NovemberCharlie написа:Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.


и на мен ми звучи така
все пак това са 1700 лева...
лек офтопик /или не съвсем/
а в сравнение с Марзо АМ 1???
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот did » Сря Ное 14, 2007 10:35 am

outfaced написа:За повечето въздушни вилки има критики, че били доста линейни :dunno: и хода им доста бързо се използвал почти целия щом стане нанадолно и на практика работели в последната 1/3 от него ...

Точно обратното. Въздушните вилки са доста нелинейни (прогресивни), затова при каране с малко налягане, ходът им бързо се изчерпва, а при каране с високо - трудно си правят целия ход. При металните пружини това го няма, те са почти линейни, освен ако пружините не са навити по по-специален начин. Затова пък, при правилно избрано налягане, пневматичните пружини по-трудно се продънват.

Вероятно тези, на които вилките са им работели основно в последната 1/3 от хода, са ги карали не с налягане според инструкциите, а с по-малко, за да са им "по-мекички". Въобще не се учудвам, че някои хора не могат да се справят с настройките. То сега куцо и сакато си е накупило вилки за 1000 лева с по 1000 врътки за всякакви реглажи, а не правят разлика между твърдост и скорост на сгъване, както стана ясно в една друга тема ;)

Причината за прогресивността на въздушните вилки и шокове е простичка: Силата F, необходима за сгъването на вилката във всеки момент, е право пропорционална на моментното налягане в камерата P, а то расте обратно пропорционално на моментния обем на камерата V съгласно закона на Бойл-Мариот, който пък е пряко следствие от основното газово уравнение PV=nRT.

Значи, ако в началото камерата е била напомпана да речем на 115 psi (8 bar), то когато вилката се сгъне наполовина, вече налягането ще е 230 psi (16 bar) и силата, необходима за по-нататъшно сгъване ще е двойна. В момента, в който остане неизползвана само една трета от хода, силата се утроява, в последната една четвърт силата става 4 пъти по-голяма и т.н. Силна хиперболична зависимост, която е доста далече от линейната.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот outfaced » Сря Ное 14, 2007 10:56 am

ddevil написа:@outfaced: Изясни си ЕТА, u-turn и останалите системи. ЕТА е съвсем различна от ю-търн-а примерно. При цоки други са системите за този тип смъкване на хода. А от ЕТА нямам идея кое може да сгафи, не е като да е от вчера на пазара тази система. Може би имаш в предвид друг тип -АТА,ТСТ и т.н.


e те и аз казвам , че не са директно съпоставими де :)
а при ЕТА съм чел и за пропадане (както с 2степ-а на админ-а) и за незадържане (т.е. сгъвяш вилката, ама тя сама се разгъва след 5мин.). Разбира се това може и да в следствие на недобре дозирано масло и като цяло ЕТА явно работи сносно, след като негативните отзиви са малко.
Всъшност за старите вилки с ЕТА няма негативни отзиви. Само за 2008ма моделите нещо май не е съвсем 100% уред.

@did
теорията ми е ясна, ама на практика производителите декларират това:
Изображение
а потребителите се оплакват даже от оже по голяма линейност :dunno:
та и аз затова се чудя ...
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bodo » Сря Ное 14, 2007 11:02 am

outfaced написа:
NovemberCharlie написа:Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.


малко по ефтина от FOX TALAS 36 RLC и малко по скъпа от MAGURA WOTAN .... това бяха алтернативите за 2007ма ако искаш 160мм с бързо сгъване на хода с поне 40мм при нужда ...
...
това твърдение не е коректно. Това което описваш е AM 1 SL ATA, а за 2008 вилката е 55 ATA2
Аватар
bodo
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Чет Яну 20, 2005 1:49 pm

Мнениеот TOYAGA » Сря Ное 14, 2007 11:08 am

На аризан кон зъбите се не гледат!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот did » Сря Ное 14, 2007 11:10 am

outfaced написа:@did
теорията ми е ясна, ама на практика ...
а потребителите се оплакват даже от оже по голяма линейност :dunno:
та и аз затова се чудя ...


Да обясняваш това:

"има критики, че ... хода им доста бързо се използвал почти целия щом стане нанадолно и на практика работели в последната 1/3 от него "

с линейност е като да твърдиш, че листата на дърветата са зелени, защото калинките са червени.

Напротив, точно това, че са нелинейни, прави трудно хем да си използват по разумен начин голяма част от хода, хем да се нагласи саг-а да е точно, колкото си требе за съответното каране.

Впрочем, dual-air пружинките на RS са още по-нелинейни от обикновената еднокамерна пневматика, защото не само с хода на вилката налягането над буталото расте, ами и това под него намалява. Това прави зависимостта даже по-нелинейна от обикновената обратна пропорционалност. Ето ти лоша новина за хората, които след всяко каране си гледат къде е свинската опашчица и ако случайно вилката не прави колкото ход се очаква от нея, мрънкат. Които пък не мрънкат веднага, решават да вземат нещата в свои ръце и да намалят налягането. Те мрънкат по-късно, че вилката се била избушила.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Admin » Сря Ное 14, 2007 11:11 am

@outfaced
Ама нали отчиташ, че линейността или прогресивността на хода зависи както от пружината, така и от амортизацията (оная работа с маслото ;) ).
Когато става дума за пружини, пневматичните по природа са прогресивни, затова повечето производители се опитват по-скоро да преодолеят това, зависи и какви са им конкретните цели, де.
Ако оставим настрана дефектът, който се появи в моята вилка, работата на пневматичната й пружина ми се стори много приятна - хем мекичка и отзивчива, хем не съм успявал да я "продъня". Както казах, все пак съм и достатъчно лек. Отделно Mission Control-ът включва и настройки за компресията - с тази за висока скорост на сгъване можеш да забавиш сгъването при силен удар, което доколкото знам не е точно прогресивност, но на практика препятства "продънването" на вилката.
Последна промяна Admin на Сря Ное 14, 2007 11:23 am, променена общо 1 път
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 14, 2007 11:14 am

Имам едни въпрос относно използването на думата "амортизация". Като чуя тази дума и виднага асоциирам с за "износване, остаряване". Не е ли по-редно като говорим за окачванията (вилки, амротсьори) да използваме думата "смекчаване", или по-дългата комбинация "маслено смекчаване"?
Иначе статията е добра! :agree: Не е добре, че нови продукти от този ценови клас имат такива проблеми обаче... :crap:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Re: Rock Shox Lyrik 2-Step Air

Мнениеот airborneone » Сря Ное 14, 2007 11:19 am

Admin написа:Понякога е възможно покрай активирането на платформата да промените (без да искате) с една степен и смекчаването при ниска скорост на сгъване, но както стана ясно, едва ли ще усетите тази подробност

Усещаме я :popcorn:

Admin написа: От друга страна, когато свикнах със сгъването на вилката при спиране (което в крайна сметка е нормално явление при цели 160мм ход

За рамката не мога да коментирам,
но това явление не е ли въпрос на техника(до известна степен)? :)

Admin написа: висока скорост на сгъване ....Би била полезна за хора с по-високо тегло или по-тежък „стил” на каране

Всъщност дори малко скокче или денивелация е в състояние да сгъне вилката до край => HSC е полезна на всички. :D

А и хората от рс препоръчват система "4-4-2" (тука авторски права ама ....) 4 хай-спийд , 4 лол-спийд и 2(50%) гейт. [за мишън контрол на тотем]

Admin написа:Смекчаване при ниска скорост.... Идеята на тази настройка е да помага ... и за по-добро педалиране

Гейт-а е много по-полезен при педалиране. Дори при педалиране надолу. :beer:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 14, 2007 11:35 am

airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас? :dunno:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот airborneone » Сря Ное 14, 2007 11:52 am

jivkonik написа:airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас? :dunno:

Мишън контрола е еднакъв.
иначе да уместна забележка , сетих се по-късно , ама късно за редакция.
p.p.
Нещото за което конкретно не съм съгласен беше :

"Смекчаване при ниска скорост на сгъване... но по-мое мнение разликата между крайните позиции не е достатъчно голяма"
Последна промяна airborneone на Сря Ное 14, 2007 11:59 am, променена общо 1 път
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Ное 14, 2007 11:54 am

jivkonik написа:airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас? :dunno:


Така..... и 2-те вилки са със Mission Control хидравлика, така че от тази гледна точка са сравними.
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 14, 2007 12:04 pm

airborneone написа:
jivkonik написа:airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас? :dunno:

Мишън контрола е еднакъв.
иначе да уместна забележка , сетих се по-късно , ама късно за редакция.

Ценен е и твоя опит, спор да няма! У нас за продуктите от по-висок клас мнение и тестове (коментар от хора които наистина карат!) от местни карачи рядко може да се прочете, да не говорим пък вече да се правят сравнения за работата на един и същи продукт от повече хора.
Прасни едно ревю за ТОТЕМА, там и СОфи ще има какво да каже, според мен би било интересно! :agree:
PS - само не резбрах ТОТЕМА ти с каква пружина е? SOLO AIR, 2StepAIR?
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот fhristo » Сря Ное 14, 2007 12:27 pm

Така, мисля че е добре да споделя, че и аз имах (и имам) 1-2 проблема с Lyrik-a, макар да не са точно тези, които Admin-a описва. При мен още в началото след няколко карания тръбите потънаха с около 20-30 мм, като че няма въздух във вилката, обаче колкото и да помпаш това не се оправяше. Този проблем е често срещан сред първата партида вилки, доколкото можах да проуча из интернет. Отидох в БАС и ми смениха една част - 2-Step Air Top Cap мисля че се казваше ама не съм сигурен. И проблемът се оправи.
Но след затварянето на вилката от техника там, се прецака нещо друго - двете позиции на вилката станаха 160 и 140 мм някъде, а не както трябва 160 и 115 мм. Това разбира се въобще не ми хареса, тъй като вилката е чисто нова и знаете колко струва. Теко обаче не можеше да я оправи. Имаше някакви обещания от Цуцо, че ще се проучи въпроса, ще се пращат писма до RS да им кажат как да го оправят, ама нещо все нямаше отговор...
Писна ми да се занимавам с тях и реших да си я карам така засега защото сезонът вече почваше... и така цял сезон :) Обаче скоро мисля пак да ходя, та най-накрая да ми я оправят докато има още гаранция. А и дано вече са наясно с 2-Step Air системата, защото когато си взех вилката бише май първата такава и никой не беше наясно с нея, та аз си носих разни инструкции от сайта на RS. Честно казано, тогава малко се поразочаровах от БАС и гаранционната поддръжка, която предлагат. Еми просто беше супер тъпо, когато Теко ми каза - "Еми това е, което аз мога да направя. Карай си я така. Нищо й няма". Даже по едно време почнах да мисля дали не е по-добре да отида в друг сервиз, където да си платя, въпреки че вилката е в гаранция, за да ми я оправят. Това не ми се струва нормално. Надявам се, в крайна сметка нещата да се оправят със съдействието на БАС, все пак иначе за какво е тази гаранция?
Ама както и да е. Иначе моите впечатления от вилката като работа са много добри. Гази всичко наред и работи много мазно. Измъквала ме е от доста опасни ситуации, при които с друга вилка с по-малко ход мисля, че е щяло да последва падане :) Аз си я карам всичко на най-отворена позиция, защото и аз съм лек - 65 кг. И на мен ми се струва, че low sped compression-a не е особено полезен, защото вилката става твърде неотзивчива, а съвсем малко се променя сгъването при натискане на спирачката.
Аватар
fhristo
 
Мнения: 486
Рейтинг: 1905
Регистриран на: Вто Мар 01, 2005 1:23 pm
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Сря Ное 14, 2007 12:31 pm

първо да кажа, че не защитатвам никоя страна :) ... само си споделям и ми харесва да водя и провокирам дискусии на такива теми

това твърдение не е коректно. Това което описваш е AM 1 SL ATA , а за 2008 вилката е 55 ATA2

АТА не предполага ли въртене на една врътка бая обороти ... т.е. не е съвсем същото като 90градуса-суитч, а по скоро като U-Turn


@did, цялата тая тема я подхванах заради исказвания като това:
Ich habe sie allerdings jetzt getauscht, da ich eine Stahlfedergabel wollte. Im mittleren Federwegsbereich ist mir zu soft, gegen Ende wird sie recht progressiv. Typisches Verhalten für eine Luftfederung. Dies führt dazu, daß die Gabel bei Bergabfahrten oder allgemein bei Gewichtsverlagerung nach vorne recht weit eintaucht und dann im Bereich des progressiven Bereichs arbeitet und nur wenig nutzbarer Federweg zur Verfügung steht.

превод в ефир:тва от един тип, дет се отказва от въздушна вилка защото ...
в средната част работи прекалнно меко и към края става силно прогресивна - типично за въздушни вилки. Това води до това, че при спускания или при изнасяне на тежеста напред вилката се сгъва доста, за да заработи в по прогресивната област и на практика използва по-малка част от декларирания ход

които ми объркаха и на мен леко представите :dunno:
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Ное 14, 2007 12:37 pm

Всяко квадратно уравнение си има своя графика.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот did » Сря Ное 14, 2007 12:47 pm

outfaced написа:превод в ефир:тва от един тип, дет се отказва от въздушна вилка защото ...
в средната част работи прекалнно меко и към края става силно прогресивна - типично за въздушни вилки. Това води до това, че при спускания или при изнасяне на тежеста напред вилката се сгъва доста, за да заработи в по прогресивната област и на практика използва по-малка част от декларирания ход



А на тоя никой ли не му отговори, че трябва да си я напомпи до такова налягане, при което няма от едното изнасяне напред да я сгъне на 60%? :popcorn:

За пореден път се убеждавам, че да дадеш вилка с много реглажи на човек, дето не е наясно с елементарната физика, е същото като да дадеш гранатомет на неандерталец. Той по принцип може да си е един чуден гранатомет, който би могъл да му помогне много в лова на едър дивеч, но най-вероятно е просто да му помогне да се претрепе.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Admin » Сря Ное 14, 2007 1:01 pm

@airborneone
За потъването при спиране може би съм останал неразбран. Първо, смея да твърдя, че като свикнах с новото колело (и многото ход), забравих за това явление - дали е придобиване или "пренастройване" на нужната техника, не знам :) Второ (по-важното), не го изтъквам като недостатък на вилката, напротив, смятам че е напълно нормално вилка със 160мм ход да се сгъва повечко при интензивно спиране. Изобщо нямаше да го споменавам, ако поводът не беше low-speed компресията, която трябва да противодейства на това. Та за нея твърдя, че според мен би било по-добре тя да има по-осезаем ефект. Може би и аз съм очаквал твърде много на базата на Motion Control, където можех да противодействам по-силно на потъването при спиране, сачо че заради по-малкия ход на Pike не ми се е налагало, освен с експериментална цел.
High-speed компресията е полезна за всички, спор няма. Но все пак смятам, че за някои ползата ще е по-голяма. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот URNEST » Сря Ное 14, 2007 4:23 pm

Да попитам информативно:
Low speed compression влияе на първата част от хода, а High speed compression на втората(за по-големи неравности), когато вилката е на 115 ход и част от хода, за който се грижи нискоскоростната компресия го "няма" вече, коя настройка влияе на тези 115мм или системата се пренастройва сама.
Също и тези 45мм разлика отчетливо ли променят геометрията за АМ каране, че мен нещо като за нагоре ми се виждат малко.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Сря Ное 14, 2007 4:30 pm

URNEST написа:Да попитам информативно:
Low speed compression влияе на първата част от хода, а High speed compression на втората(за по-големи неравности), когато вилката е на 115 ход и част от хода, за който се грижи нискоскоростната компресия го "няма" вече, коя настройка влияе на тези 115мм или системата се пренастройва сама.


мисля не съвсем ... по скоро са отделни вентили и те си работят и двата независимо от хода
поне така е на задните амортисьори .. за вилките не съм се ровил :dunno:
някой ако е осведомен, да сподели


Също и тези 45мм разлика отчетливо ли променят геометрията за АМ каране, че мен нещо като за нагоре ми се виждат малко.

45мм не са хитч малко и вършат добра работа :)
аз съм си много щастлив от У-търн на тора-та на някой големи баири
макар при мен и на 130 пак да не е толкова тежко, ама при 160 вече ми се вижда задължително да имаш такава екстра, ако мислиш да въртиш нагоре
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот outfaced » Сря Ное 14, 2007 6:12 pm

ето още по темата ... цък ... тамън и там сега се обсъжда
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот TOYAGA » Сря Ное 14, 2007 6:25 pm

Сладури!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Сря Ное 14, 2007 8:19 pm

тия хидравлики верно са ги мислили жени :rofl:

не мое ли некой да пусне на пазара вилка като за мъже - проста, с един реглаж - надървено<->спаднало. Ем пазар че има, ем сладурите че са доволни :rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта