MZ All Mountain 3`07 D32 140mm

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

MZ All Mountain 3`07 D32 140mm

Мнениеот Redhat » Пет Ное 09, 2007 1:26 pm

Вилицата е Тази

Изображение

Ще се кара по предназначение. Без дропове, джъмпове и други подобни издевателства. Карал съм Judi TT, Duro E, Pilot. Вилката идва като Upgrade, защото пилота не покрива изискванията ми. Многото настройки не са ми приоритет.

Рамката е HT2 19". Така или иначе няма гаранция.

Интересуват ме мнения на хора, които имат опит с конкретната вилка, може и да е '06. Също така и мненията на опитните теоретици във форума.

Според прочетеното из архива, както и в някои по-нови теми, останах с впечатление, че MZ като цяло не е долюбвана марка, но все пак всичко зависи от модела.

Бих се радвал, ако получа препоръки за други вилки в същия ценови диапазон. Обосновани.

Без религиозни спорове ако може.

Благодаря
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот outfaced » Пет Ное 09, 2007 1:59 pm

пробвам да се изкажа като теоритик ...

сравнително евтина вилка, без екстри и от преди производството на цокитата да иде в тайван -> ще работи относително безпроблемно

разправят имала нужда от сериозно каране преди да се разработи ...

дали ще ти хареса като начин на работа, само ти можеш да кажеш. Някой се изказват мега негативно за тая система с въздух срещу пружина, която е тия вилки, повече обаче са дволни.
Забележките са най вече по темата, че ако въздуха е малко, много лесно се сгъва; ако си е ОК или повече трудно минава прага преди да задейства само пружината, тя пък е много мека и бързо сгъва в средната област на хода и въобще като цяло трудно се настройва ... ( а тая конкретно няма и много възможности за това)

Това поне прочетах аз на някой места като критики (понеже се рових за 55ета) ... срещу тях съотвтено има още толкова хвалебствия, ама аз предпочитам да се съсредоточа върху критиките ;)
Последна промяна outfaced на Пет Ное 09, 2007 2:14 pm, променена общо 1 път
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Redhat » Пет Ное 09, 2007 2:08 pm

outfaced написа: ще работи относително безпроблемно


Това търся.

outfaced написа:разправят имала нужда от сериозно каране преди да се разработи ...


За това четох, мисля, в mtbr. Даже издавала разни звуци :bigeyes:

Благодаря,

Нещо ме притеснява - ушите (така се казват нали) за оста. Вчера оглеждах вилката и ми се стори, че ако ми се отвори QR-a, няма какво да ми задържи търкалото. Подобно нещо ми се е случвало 2 пъти, но го отдавам на сучене. За щастие не се е стигало до инциденти. Надявам се да не се суче с ББ5/7 с 185 ротор.[/u]
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Ное 09, 2007 2:26 pm

Аз имам точно този модел от 07 и честно казано смятам, че за парите си е изключително добра. Относно настройката хич не съм съгласен. Рибаундът се прави доволно лесно, а компресията си я пише в упътването и като си сложиш твоите килограми всичко е на 6. Даже обратното - това че е без много настройки я прави по-добра за мен лично.
А да издава звук при влизане надолу и е много готин :D

Та това е. Нямам много карания с нея, но смятам, че и занапред ще си се държи прилично.

П.П. А на външен вид няма по-добра :^: Цоки Форевър :rofl:

А това го написа един приятел - аз съм с въздух MX Comp ;)
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот outfaced » Пет Ное 09, 2007 2:37 pm

ако ще е до 140мм аз лично бих предпочел Pike 426, COIL U-Turn 95-140mm, ама тя е цифра вече ...
иначе тая като отношение цена/надеждност/качество мисля си тежи на мастото ...

междудругото дет вика MaN1aK, в тандема има една за 500лв. мисля беше ...

@Pr3d4t0R тва с разработването верно ли е ... някой пишат, че в началото била много тегава докато тръгне като хората и бая време им отнело :confused:
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот imbecile » Пет Ное 09, 2007 5:02 pm

Аз карам от началото на сезона с такава вилка, но с 20мм ос (не е QR). Не съм имал никакви грижи с разработването, мога да кажа, че от началото си работи достатъчно "мазно". Не съм имал сериозни проблеми с нея, при правилно налягане в левия крак и добре подбран rebound работи чудесно. Поема малките неравности много добре, също чудесно се справя и с по-големите "пропадания". Като минус мога да отчета липсата на настройка на компресията, особено low speed - вилката се сгъва лесно от спирачната сила. Също минус е липсата на регулируем ход - при изкачванията тези 530mm axle-to-crown си казват думата и въртенето не е особено удобно. Но все пак това е АМ3 :) . По едно време лятото в големите жеги се случи на два пъти да ми "сълзи" масло от винта на дъното на левия крак, което доведе и до загуба на налягане. Но се оказа, че винта е леко разхлабен и след затягането му не съм имал повече проблеми. Като цяло за моето каране, което си е общо АМ по дефиниция, вилката върши чудесна работа, а 20мм-вата ос дава още повече стабилност. Карана е 3-4 пъти на RAM HT2 рамка, от тогава насам на RAM AM.
Дано да съм бил полезен :agree:
In the quiet words of the Virgin Mary.... come again?
Аватар
imbecile
 
Мнения: 309
Рейтинг: 1862
Регистриран на: Пет Мар 31, 2006 11:50 pm
Местоположение: с.Казичене

Мнениеот Redhat » Пет Ное 09, 2007 5:06 pm

Благодаря на всички. :beer:
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот ddevil » Пет Ное 09, 2007 10:48 pm

Хаха...здравей :)
Ако не бързаш можеш да изчакаш като се видим да пробваш моята как е и ако ти хареса тогава вече да решиш със сигурност. Все пак малко или много ще ти е от полза теста :) Иначе за разработването моята от началото си работи нормално и приятно "мазно" (разбира се смазвам я от време на време със силиконовият спрей), ребаунда си работи перфектно, ЕТА-та е повече от страхотна, хода-напълно достатъчен. Звуци при работа има, да, но като цяло мен не ми правят впечатление. Смятам, че това е кусур на VF2 патрона. Като тегло ми харесва, лекичка е за хода си. Препоръчвам ти да гледаш да има ЕТА(или при РС - u-turn)-доста е полезно и практично, а с твоето каране определено ще усетиш предимствата нагоре и после надолу ;) Разбира се аз коментирам АМ2 '06, но имат доста общо като цяло с тази по-горе.

hint: Виж ако имаш възможност някой да ти вземе отвън нещо или пък някой, който чете тук се навие да ти направи услуга срещу някоя друга бира, в JensonUSA има добри оферти за AllMountain-ите на Цоки, а и за други вилки също. Поразгледай и други магазини-европейски и т.н. Аз мога да ти помогна евентуално за нещо от Щатите, но не мога да ти обещая много за момента, затова ме смятай за backup евентуално :)

Успех с умуването-в краен случай ще покараме пак да "отпразнуваме" изборът ;)

ps. Пиши ако имаш планове да идваш или звънкай, че съм малко по-зает вече и не знам дали ще се засечем по чат клиентите въобще(най-малкото аз почти не влизам вече).
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот botzi » Пон Яну 21, 2008 12:15 pm

Здравей, аз също карам с АМ2 '06 взета от веломания на рам АМ и съм много доволен- лесни и прости настройки, а не съм забелязал да е имала период на разработване. Още от самото начало си работи отлично. Смазвам я със силиконово спрейче преди по-дълги карания и това е. До сега не съм отчел никакви проблеми. Обира и дребните неравности сравнително добре а нагоре като си я заключиш и се набива достатъчно ниско че да се кара с нея като с XC вилка. Мен лично нагоре само широките гуми ми пречат, а колелото ми като цяло е доста меко :)
botzi
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1150
Регистриран на: Пон Май 16, 2005 8:56 pm
Местоположение: Gabrovo

karam

Мнениеот flat-6 » Съб Фев 02, 2008 12:31 am

карам със същата вилка и вчера направих човка от 2метра и на вилката ништо и няма.ако бях със сънтур да съм бребит сега вилката е супер и за парите си а и все мак е марцоки супер е карам я с авид ББ7 185мм и Биг Бети гума вилката не се огува и има супер поведение.на стълби като правч дропове и се презимявам на стълбите не ги усеща.много съм доволен.старата ми вилка беше сънтур
Винаги [color=red]отгоре, и винаги надолу!!![/color]
Аватар
flat-6
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1540
Регистриран на: Пон Окт 25, 2004 2:07 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Gusterx » Съб Фев 02, 2008 7:01 am

Колку е голема разликата од сунтор рух и ам 3 мислам че со сунтоур не ги осисташ неравнитотисте или пак ?
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот GECKO » Съб Фев 02, 2008 10:28 am

Аз пък, не вярвам, че точно тази фирма знае какво прави в АМ/Enduro насоченост, за това ще предложа един-два други вариянти.

1. Ако ще пазаруваш от тук (България) - RS Recon 351

Много по-лек, адски отзивчив, много настройки и невероятно лесна поддръжка. Няма този 1см повече ход, но реализира своя значително по-добре. В комбинация с НТ2 съм го карал много успешно, и въпреки факта, че моя беше на въздух и без настройка на хода, отново катереше отлично, от заключено положение при силни удари сработва, както и финното регулиране на компресията позволява да си го барнеш така, че да не клати при въртене, но пак да не губи отзивчивост при какви да е препятствия.

2. Ако си навит и имаш желанието да пазаруваш от Европата

-Въздушен Recon 351 Същото като горния, но по-лек и отново влиза що-годе в този ценови диапазон. Личните ми впечатления са прекрасни, а в момента моята продължава да се кара (вече 16 месеца без поддръжка :crap: ) от братчедката и отново, отлична работа вкупом с адски ниско тегло.

-Manitou Nixon Super TPC тук г-н EmZo ще се изкаже за работата, но отново вилка в ценовия ти диапазон, която е дори и закоравяла заради 20мм ос и дава възможност за едно по-разюздено каране. Отлични настроики на доста прилично за класа си тегло. Вече без грес (след 06 тази линия на марката се смазва с маслена баня) и с патронирана хидравлика... абе доста адекватна вилка, и няма да имаш проблеми с ушите и отварянето (предполагам ти се е случвало с Duro-то, поне на мен с моето ставаше така)

-MZ AM 1SL хайде пак на този производител.... Ако все пак си предубеден и си решил непременно да е от тази фирма, насочи се към този продукт. Отново влиза в ценовия ти диапазон но поне има много врътки и е малко по-лекичка ;) Тук имам малко резерви, защото имаха особенности при сервизирането на TST системата, и... е не е нещо свързано с приятни изживявания :dunno:

Ами... успех :beer:
Последна промяна GECKO на Съб Фев 02, 2008 10:53 am, променена общо 1 път
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот flat-6 » Съб Фев 02, 2008 10:42 am

мен пък точно това ме кефи на моита вилка няма много вратки никога няма да ти се наложи да ги ползваш.заклиючването е задължително а по малко настроики значи по малко проблеми.

не ме разбираите погрешно варчнтите които ти предлозиха са също страхотни аз просто обичам по опростените вилки ;)
Винаги [color=red]отгоре, и винаги надолу!!![/color]
Аватар
flat-6
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1540
Регистриран на: Пон Окт 25, 2004 2:07 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот GECKO » Съб Фев 02, 2008 10:52 am

flat-6 написа:... по малко настроики значи по малко проблеми... ;)


Да, това важи за AM вилките от производителя на твоята, но не е правило за... всички други ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот ddevil » Съб Фев 02, 2008 12:12 pm

Redhat вече се сдоби с вилка(посоченият АМ в началото).Впечатленията ми накратко - харесва му страшно много и беше напълно доволен от инвестицията :)
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот Redhat » Съб Фев 02, 2008 12:54 pm

Вече от няколко месеца карам вилката, виновна за пускането на темата.

+ Покупката си остава оправдана, въпреки че и Рекона не изглежда лоша алтернатива в целовия клас, но смятам че въздуха е огромно предимство, особено когато караш през цялата година и на всякакъв терен.

= Теглото от 2,5кг е приемливо и не разваля баланса на велосипеда, колкото до геометрията, логично е, че стана по-удобно за надолу и малко по-зле за нагоре.

+ Заключването наистина помага при катерене, особено ако искаш да качиш нещо на скорост, прав или пък ако ти се налага да катериш бавно с километри (то други варианти не останаха:))

- Заключването е само в най-горна позиция, като остава съвсем малко ход за саг. Ако караш с по-голям саг - 5см например, заключвайки вилката, при първото дръпване на кормилото сага изчезва, което прави геометрията още по неудобна за катерене.

+ Работата на вилката е много нежна, като дори при по-ниско налягане, след свършване на хода не се дъни. Нямам голям опит с вилки, по-горе съм споменал какво съм карал, тук мога отново да изтъкна предимството на въздуха и възможността за прецизна настройка на твърдостта.

+ Рибаунда е много добър като позволява настройка от невъзможно бавна до убийствено бърза работа на вилката.

= Още не съм уцелил оптималното налягане на въздушната пружина, предписаните от производителя 3 бара за теглото ми (70кг) са недостатъчни и вилката много лесно си прави хода, а сага става около 7-8 см. При налягане от 4,5 бара пък вилката става твърдичка, почти без саг. Истината е някъде по-средата явно, но още не съм си закупил специална помла, за да мога да експериментирам на воля върху конкретен терен.

= Карам с Avid bb5 185mm, за сучене не може да се говори изобщо, но пък при рязко спиране вилката си прави лесно целия ход, но това отново е свързано с настройка на налягането.

+ Вилката е чувствителна - обира малките неравности добре, гази с лекота ако се наложи.

+ За външния вид няма какво да говорим ;)

Като цяло това е оптимална вилка за мен и нивото ми на каране. Мисля, че ще ми служи поне 2 сезона, преди да ми потекат лигите за нещо друго. Сега на дневен ред излиза покупката на рамка от рода на RAM AM, за да стане удоволствието пълно.

@ddevil :thumb:
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот GECKO » Съб Фев 02, 2008 8:13 pm

Redhat написа:... RAM AM, за да стане удоволствието пълно... :thumb:


Мда, наистина би било гот - аз съм го питал ;)

Успех с пазаруването и дано си останал доволен от вилката! ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот EmZo » Съб Фев 02, 2008 8:43 pm

GECKO написа:-Manitou Nixon Super TPC тук г-н EmZo ще се изкаже за работата...


Няма как. Трябва да си призная, че в началото преди покупката, бях религиозно предубеден и държах много да си взема Marzocchi AM, обаче GECKофф, ми наду главата с тоя NIXON! В крайна сметка, му се доверих.
Сега, ако върна лентата назад няма да има абсолютно никакво съмнение! Ще си купя даже и два NIXON-а.

- Работа - Ммм плюшена... Не твърде леко казано, работи адски добре. Като малка лъжичка разбъркваща най-нежния крем карамел. (ха-ха:D ) От място съм сравнявал със следните вили: Pike, Boxxer Tеам, Marzocchi Super T, Marzocchi ALL Mountain 2 06. НЕ бих си сменил NIXON-a, с никоя от тези. Едно доволно изпитание на което я подложих - спукане на ски писта или почти цял ден навън в зимни условия. За да изясня горе долу температурите - ще кажа, че като приключих, имах парчета твърд лед по обувките. Колчето на седалката ми беше замръзнало в тръбата и не можеше да си помръдне изобщо, Жилото на предните скорости беше замръзнало в бронята, до такава степен, че лостчетата на командите не помръдваха (Чисто нови жило и броня, на 1-2 карания в града.) Не усетих [url]абсолютно[/url] никаква промяна в работата на вилката, спрямо работата и в топло време.

- Настройки
RTWD с-ма за промяна на хода. Безпроблемна работа.
Rebound. Безпроблемна работа.
Compression. Не се усеща много голяма разлика.
*Меки базови пружини. Аз съм около 78кг. и са ми със една съвсем лека идея по-меки от необходимото, проблема за момента се свежда до, една идея по-голям саг, тоест хода се използва с една идея по-малко. Bottom out, може да се наблюдава, но никога в непредвидени ситуации или при нормална употреба.
Изображение
Аватар
EmZo
 
Мнения: 2650
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 11:59 pm
Местоположение: Враца

Мнениеот botzi » Пон Фев 04, 2008 10:58 am

Redhat написа:Вече от няколко месеца карам вилката, виновна за пускането на темата.

+ Заключването наистина помага при катерене, особено ако искаш да качиш нещо на скорост, прав или пък ако ти се налага да катериш бавно с километри (то други варианти не останаха:))

- Заключването е само в най-горна позиция, като остава съвсем малко ход за саг. Ако караш с по-голям саг - 5см например, заключвайки вилката, при първото дръпване на кормилото сага изчезва, което прави геометрията още по неудобна за катерене.

@ddevil :thumb:
При моята която e AM2 06 заключването е само с едно бутване на лостчето в крайна позиция. След като я заключа и я понатисна вилката се снижава с около 4-5 см, като остава винаги 2 см ход при силен удар. При което снижение доста се променя геометрията на байка в по-лесна за катерене :). Аз карам с РАМ АМ но с доста мека пружина отзад 550 либри(Manitou Metel), при което при посоченото(3 бара ) от теб налягане вилката ми идва малко твърдичка, аз я карам на 15-20 PSI и също съм 70 кг. Незнам дали е проблем по-ниското налягане за самата вилка ? Прозиводителя дава от 30 до 95 Psi (2-4,5 бара) в зависимост от теглото .
botzi
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1150
Регистриран на: Пон Май 16, 2005 8:56 pm
Местоположение: Gabrovo

Мнениеот Redhat » Пон Фев 04, 2008 11:15 am

botzi написа:
Redhat написа:Вече от няколко месеца карам вилката, виновна за пускането на темата.

+ Заключването наистина помага при катерене, особено ако искаш да качиш нещо на скорост, прав или пък ако ти се налага да катериш бавно с километри (то други варианти не останаха:))

- Заключването е само в най-горна позиция, като остава съвсем малко ход за саг. Ако караш с по-голям саг - 5см например, заключвайки вилката, при първото дръпване на кормилото сага изчезва, което прави геометрията още по неудобна за катерене.

@ddevil :thumb:
При моята която e AM2 06 заключването е само с едно бутване на лостчето в крайна позиция. След като я заключа и я понатисна вилката се снижава с около 4-5 см, като остава винаги 2 см ход при силен удар. При което снижение доста се променя геометрията на байка в по-лесна за катерене :). Аз карам с РАМ АМ но с доста мека пружина отзад 550 либри(Manitou Metel), при което при посоченото(3 бара ) от теб налягане вилката ми идва малко твърдичка, аз я карам на 15-20 PSI и също съм 70 кг. Незнам дали е проблем по-ниското налягане за самата вилка ? Прозиводителя дава от 30 до 95 Psi (2-4,5 бара) в зависимост от теглото .


Това, което описваш като заключване ми се струва по ското ETA. Там може да си играеш с хода, като винаги ти остава 2-3 см ход. При моята патрона е TST, в която и позиция да го заключиш, когато вилката се разгъне до край, остава заключена там.

Относно налягането, меката рамка разпределя теглото на карача на две места, от което идва и по-малкото саг при еднакво налягане, в сравнение с твърдата рамка, където теглото се поема само от вилката.
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот did » Пон Фев 04, 2008 11:21 am

Redhat написа:Относно налягането, меката рамка разпределя теглото на карача на две места, от което идва и по-малкото саг при еднакво налягане, в сравнение с твърдата рамка, където теглото се поема само от вилката.


Не е баш така. Разпределението на тежестта не зависи от това, дали рамката е мека или твърда, а от геометрията и.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Redhat » Пон Фев 04, 2008 11:29 am

did написа:
Redhat написа:Относно налягането, меката рамка разпределя теглото на карача на две места, от което идва и по-малкото саг при еднакво налягане, в сравнение с твърдата рамка, където теглото се поема само от вилката.


Не е баш така. Разпределението на тежестта не зависи от това, дали рамката е мека или твърда, а от геометрията и.


Да, и това си го мислих, но все пак ако сравняваме HT2 и АМ (моля да ме извините ако пиша глупости), геометрията е сходна и от голямо значение се оказва шока при втората за първоначалното поемане на тежестта на карача. Или може би се лъжа?!?
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот botzi » Пон Фев 04, 2008 11:33 am

Ами проблема при мен е мисля точно в по мекия шок отзад. И той поема цялата тежест като седна, докато отпред вилката се сгъва мнбого малко като саг. А при теб понеже рамката е твърда няма начин да не падне повече тежест на вилката ти :). Иначе да при мен системата е ЕТА. Просто ме притеснява при по-ниско налягане да няма проблем за вилката ?
botzi
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1150
Регистриран на: Пон Май 16, 2005 8:56 pm
Местоположение: Gabrovo

Мнениеот did » Пон Фев 04, 2008 11:36 am

Redhat написа:Да, и това си го мислих, но все пак ако сравняваме HT2 и АМ (моля да ме извините ако пиша глупости), геометрията е сходна и от голямо значение се оказва шока при втората за първоначалното поемане на тежестта на карача. Или може би се лъжа?!?

Геометрията им е сходна, когато няма отгоре карач. В момента, в който се качиш и рамката си направи сага, геометрията им вече не е една и съща. Сравнявай геометрията на твърдака с тая на меката рамка с карач отгоре и ще видиш, че разлика има. Това вилката го усеща.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Redhat » Пон Фев 04, 2008 11:42 am

did написа:
Redhat написа:Да, и това си го мислих, но все пак ако сравняваме HT2 и АМ (моля да ме извините ако пиша глупости), геометрията е сходна и от голямо значение се оказва шока при втората за първоначалното поемане на тежестта на карача. Или може би се лъжа?!?

Геометрията им е сходна, когато няма отгоре карач. В момента, в който се качиш и рамката си направи сага, геометрията им вече не е една и съща. Сравнявай геометрията на твърдака с тая на меката рамка с карач отгоре и ще видиш, че разлика има. Това вилката го усеща.


:agree:

Е и аз за това говоря. Когато се качиш на АМ, шока сработва и поема голяма част от теглото. Вилката е по-малко натоварена в този случай. Когато се качиш на твърдака, вилката се натоварва повече. От там и различния саг при еднакво налягане във вилката.
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот bikerider » Сря Фев 06, 2008 9:36 am

@Redhat: точно затова саг-а се мери в проценти от хода.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот flat-6 » Сря Фев 27, 2008 9:56 pm

а може ли някой от личен опит да каже как потдържа вилката.помпането ми е по интересно.има много важен момент в който налягането отдолу не трябва да надвияава отгоре.как да си следя налягането?повечето манометри изпускат част от въздуха при меренето на налягането а това не е добре има опасност да се скъса конеца който държи един много важен клапан
конеца ще се скъса ако налягането от горе е по голямо.отгоре имам предвид за твардостта на вилката а отдолу за рибаунда.този плаващ клапан се държи с конец за горната част на вилката и разделя 2 те камери и е много опасно ако се скъса конеца и клапана "падне".деиствително този клапан се държи от конец Марцоки така са го измислили!!!! :bowdown: ина4е вилката е супер

Ползвай бутона "Промени"!
Винаги [color=red]отгоре, и винаги надолу!!![/color]
Аватар
flat-6
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1540
Регистриран на: Пон Окт 25, 2004 2:07 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот rivanov » Вто Мар 04, 2008 12:14 am

EmZo написа:
GECKO написа:-Manitou Nixon Super TPC тук г-н EmZo ще се изкаже за работата...



- Настройки
RTWD с-ма за промяна на хода. Безпроблемна работа.
Rebound. Безпроблемна работа.
Compression. Не се усеща много голяма разлика.
*Меки базови пружини. Аз съм около 78кг. и са ми със една съвсем лека идея по-меки от необходимото, проблема за момента се свежда до, една идея по-голям саг, тоест хода се използва с една идея по-малко. Bottom out, може да се наблюдава, но никога в непредвидени ситуации или при нормална употреба.


Правилно ли се ориентирам, че моделът, който караш ти, е малко по-различен от този посочен от GECKO в chainreactioncycles! Първото, което ми хваща окото е, че този на сайта няма RTWD.

Имам и още едно питане...в момента и аз търся нещо в този клас и си правя сметка за това - http://www.jensonusa.com/store/product/ ... rk+07.aspx
Предвид курса на долара... дори да си я поръчам директно $400+65 за доставката...1,24*$465 = $577! Това са около 750лв.

Другия вариант, който обмислям е Magura Menja 130 `08!
http://www.bikescenter-bg.com/index.php ... 276&lang=2

Правилно ли се ориентирам, че за 100лв разлика Manitou-то си заслужава доста повече!

П.П. Карам voltage 1 `07 XL
Аватар
rivanov
 
Мнения: 62
Рейтинг: 1467
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот EmZo » Вто Мар 04, 2008 12:55 am

Ами да, моята е по-различна. Модел Elite 2006 е и има RTWD.
Относно Магурата тя си е съвсем различна вилка, с друго предназначение. Аз ако трябвше да избирам отново, между Магурата и Манитуто, щях да взема Манитуто, без да се замисля.
Изображение
Аватар
EmZo
 
Мнения: 2650
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 11:59 pm
Местоположение: Враца

Мнениеот shepo » Вто Мар 04, 2008 10:29 pm

:offtopic: темата не беше ли за цокито... :(!: :offtopic:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Следваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта