RAM XC 2.2 ... моля за мнения конкретно за таз разфасофка :)

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

RAM XC 2.2 ... моля за мнения конкретно за таз разфасофка :)

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 10:38 am

Мисля да мина на фуллсъсп.
Някой ако може да сподели лични впечатления, ще е най добре ... как го намирате байка в тоя му вид?
Какво бихте сменили веднга при закупуването?

RAM XC2.2
рамка RAM XC2 [16.5 | [18.5 | 20.5]
заден амортисьор ROCKSHOX кормило 2.1 Adjust 165x38
вилка ROCKSHOX TORA 302 U-Turn 130mm
чашки VP VP-A41
курбели TruVativ FIREX 3.1 44AL-32-22 w/ GXP
средно движение TruVativ GXP incl
педали CrankBros VP-565
касета SRAM PG-950 11-32 9speed
верига SRAM PC951 with Power-Link
предна главина FORMULA FCM - Cartridge Bearings
задна главина FORMULA FCM - Cartridge Bearings
предна шина Mavic XM 317 Disc
спици DT Swiss DT Stainless 2.0 mm - silver
задна шина Mavic XM 317 Disc
спици DT Swiss DT Stainless 2.0 mm - silver
предна спирачка AVID JUICY 3 160mm hydraulic disc brake
команда SRAM SX5 TRIGGER
задна спирачка AVID JUICY 3 160mm hydraulic disc brake
команда SRAM SX5 TRIGGER 9 SPEED
преден дерейльор SRAM X-Gen / X-7
заден дерейльор SRAM X7 medium cage
колче седалка TruVativ XR Single Clamp
скоба на колчето QR
седалка VELO VL-1162
лапа TruVativ XR 31.8
кормило TruVativ XR Riserbar 31.8
ръкохватки VELO VLG-108
предна гума MAXXIS High Roller 26x2.10
вътрешна гума MAXXIS Welter FV
задна гума MAXXIS High Roller 26x2.10
вътрешна гума MAXXIS Welter FV

За крос-кънтри става дума ... е малко и по каманаци нанадолу когато се наложи.

Гледам че АМ 2 е за същите пари и горе долу същите чаркове, ама друга рамка де ... Има ли смисъл да взимам АМ рамка за XC?

И може ли някъде да се покара тоя байк, да го пробвам де?
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fhristo » Чет Сеп 13, 2007 10:43 am

Като цяло си е добре за крос кънтри, аз само бих сменил вилката с по-лека и по-добра :agree: Но не че и така не става :)
Аватар
fhristo
 
Мнения: 486
Рейтинг: 1905
Регистриран на: Вто Мар 01, 2005 1:23 pm
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 10:54 am

fhristo написа:Като цяло си е добре за крос кънтри, аз само бих сменил вилката с по-лека и по-добра :agree: Но не че и така не става :)


е примерно ? ... аз за теглото не ми е дерт, ама искам мекичка вилка поне с 130мм ход ;)

и да питам ... тия там дет ги сглабят тез байкове, навиват ли се току така да сменят разни неща по байка, само срещу доплащане в разликата на цената? Или те по принцип го сглабят по поръчка ... т.е. тази конфиигурация е само препоръчителна?
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nymphetamine » Чет Сеп 13, 2007 10:57 am

Аз бих сменил веднага командите с х.7, а след закууването - гумите ги преработвам на тюблес.
Ако мислиш въртенето да взима превес над спущането по каквито и да е камънаци, да речем нещо в съотношение 5:1, вземи си колелото с промените, които ти казах, вилката според мен си е добра, няма смисъл да се сменя.
А ако смяташ да наблягаш и на спускането в умерени граници, дори и в равни количества с въртенето, аз лично бих си взел АМ 2, но ще сменя вилакта с нещо лекичко и същевременно с достатъчно ход, Никсън Елит ми се вижда читава вилка за целта.
Байка... иди в София и питай дали може. :)

EditЪ:
outfaced написа:и да питам ... тия там дет ги сглабят тез байкове, навиват ли се току така да сменят разни неща по байка, само срещу доплащане в разликата на цената? Или те по принцип го сглабят по поръчка ... т.е. тази конфиигурация е само препоръчителна?


Тия там е най-добре тях си да ги питаш. Конфигурацията не е препоръчителна, а си е тази, която се продава по магазините и която се сглобява като... бла изгуби ми се думата. Ама ме разбираш, предполагам. Допускат се леки промени в компонентите. При цялостна или по-голямо количество на променените компоненти, колелото се води custom. Най-добре се обади и се разбери с хората от фирмата, те могат да ти дадат компетентен отговор. 02/979 1828 - RAM Bikes.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот Alpina » Чет Сеп 13, 2007 11:17 am

outfaced написа:... тия там дет ги сглабят тез байкове, навиват ли се току така да сменят разни неща по байка, само срещу доплащане в разликата на цената...


С мен точно така стана в BAS, отидох, поръчах си RAM HT2.1 окомплектовката за 2007, като поисках друга вилка, шини и спици, а като се прибрах си смених и кормилото, лапата и гумите.

В карайна сметка стана доста по-различно де :)
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот fhristo » Чет Сеп 13, 2007 11:49 am

Аз бих сложил RS Revelation или Recon за вилка. А и за командите и аз съм съгласен.
Аватар
fhristo
 
Мнения: 486
Рейтинг: 1905
Регистриран на: Вто Мар 01, 2005 1:23 pm
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 11:53 am

Nymphetamine написа:А ако смяташ да наблягаш и на спускането в умерени граници, дори и в равни количества с въртенето, аз лично бих си взел АМ 2, но ще сменя вилакта с нещо лекичко и същевременно с достатъчно ход,


ти ма фърли в размисъл ... като се замисля за сега повечето ми каране е 1:1 катерене : спускане ... та май работата към АМ отива

Никсън Елит ми се вижда читава вилка за целта.

сори, ама съм малко бос в тая тема ... може ли линкче нещо да видя за кво иде реч. Какво и е предимството пред ROCKSHOX Tora 289 U-Turn ... само че е по лека ли? Във ВЕЛОС пък АМ2 го дават с Manitou Splice Comp.
А тая на XC 2.2 - ROCKSHOX TORA 302 пак не е ли по читава от 289?

А това ARIO 2.1 на АМ може ли да се "втвърдява достатъчно" или да си търся 2.2 с лок? И по хубава ли е от BAR 2.1 на XC-то? Или каква е разликата де ...

Друго за което си мисля е 180 диск на место 160 отпред, ама тва е дреболия вече?

Аз бих сложил RS Revelation или Recon за вилка. А и за командите и аз съм съгласен

Командите и аз съм на мнение, че са строго лична работа ... всеки си ги усеща различно.
А иначе XC 2.0 е с Recon и уж се води по убаво ... само дето аз пак идея си нямам какво и е по хубавото на Recon -а ... по лека е, ама е само 100мм пък
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nymphetamine » Чет Сеп 13, 2007 1:05 pm

Във райдспот има никсън елит, можеш да го погледнеш там. Предимството е, че е с регулируем ход от 115 до 145мм и още разни други бъзикни. За вилки от сорта на тора-бора и сплайс забрави. А от газови амортисьори не разбирам. :D
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот Alpina » Чет Сеп 13, 2007 1:39 pm

Nymphetamine написа:За вилки от сорта на тора-бора... ...забрави...


Какво има на вилката?
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот Nymphetamine » Чет Сеп 13, 2007 1:57 pm

За евтиниte модели съм чувал и чел доста негативни отзиви. Според мен, единствено 302 Solo Air вариант може би си струва да се пробва. Този с цената от 660лв. Най-малкото защото ще може да си я настрои да работи наистина спроед предпочитанията му и да му върши работа различна от това да го пррритва през ръцете. :) Мнение на базата на прочетеното в mtbr.com примерно.
Кога станах циганин, кога ми почерЕ гъзО, а? :D :popcorn:
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот bikerider » Чет Сеп 13, 2007 2:00 pm

Лумпениада...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TheUndertaker » Чет Сеп 13, 2007 2:10 pm

О ГОСПОДИ............ защо имам чувството,че това от един подпис по нагоре вече няма да е актуално ще бъде в един малко по-друг аспект :)

Некои ги мързи да карЪт и си чешат пръстите.....
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 2:43 pm

Nymphetamine написа:Във райдспот има никсън елит, можеш да го погледнеш там. Предимството е, че е с регулируем ход от 115 до 145мм и още разни други бъзикни. За вилки от сорта на тора-бора и сплайс забрави. А от газови амортисьори не разбирам. :D


ъъъм, тая вилка не е ли почти двойно по скъпа от тази в оригиналната расфасофка ?

и все пак, все съм си мислел, че въздух е по добре от пружина ...
или тя работата не е толкос проста ;)
Имаме ли някъде писано +/- на двете системи ?

и аз стига празни приказки де ... дайте по същество :D
никой нищо не казва за задния амортосьор
Последна промяна outfaced на Чет Сеп 13, 2007 2:45 pm, променена общо 1 път
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nymphetamine » Чет Сеп 13, 2007 2:43 pm

Ок, ок, мжое пакд а говорим за единични случи, не ми се спори.
А вие пробвали ли сте ги... споделете нещо за работата им, може да си взема такава за твърдака... дайте да видим всезнайковците/полубоговете кво ше кажат

outfaced написа:ъъъм, тая вилка не е ли почти двойно по скъпа от тази в оригиналната расфасофка ?

и все пак, все съм си мислел, че въздух е по добре от пружина ...
или тя работата не е толкос проста ;)
Имаме ли някъде писано +/- на двете системи ?


Ба' ли му майката? :) Питай полубоговете. :beer: :popcorn:
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 3:00 pm

ае вие се еб@вате тука, па аз още съм си в невидение ...
ми да си казва всеки неговото, па аз ще си реша :)
то е ясно, че всеки от неговата капандура си го гледа

Също е ясно, че някой само си приказват без да имат опит ... само не мога да разбера, тия дет имат опит що не обясняват по подробно, ами се заяждат първите.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bdz43r » Чет Сеп 13, 2007 4:12 pm

Признавам си, имам горе-долу същото колело. Избирах между AM.2, XC2.2 и HT2.1 и сега смятам, че съм направил най-подходящия за нуждите ми избор, а именно XC2.3, на което веднага смених спирачките, каплите и някои други работи. За момента имам нужда от по-голям диск отпред (180мм) и въпреки, че вилката си работи, има планове за смяна до 2-3 месеца, а и теглото се оказа над 15кг и това ме притеснява (принос има и бозата в гумите)
никой нищо не казва за задния амортосьор
Не се заключва, но това не ми представлява проблем, защото клатене на практика не съм усетил (незначително е), друго адекватно мнение съм неспособен да дам.
Рамката се води с 90 или 100мм ход, успявал съм да я сгъна до 90мм най-много, което ми се струва нормално.
Nymphetamine написа:Аз бих сменил веднага командите с х.7, а след закууването - гумите ги преработвам на тюблес.
Можеш ли да споделиш някакви конкретни съображения, които да правят тази смяна належаща, понеже съм се замислял в тази посока. За гумите и аз си го мисля, но е в неопределено бъдеще (когато ми се занимава).

Всичко това разбира се си е мое мнение, като се има предвид, че колелото се ползва доста повече за придвижване в града, отколкото в планината, където не съм му давал зор, но съм го тествал и нагоре и надолу.
За сглобяването - в БАС ги чаках 2-3 дни да го съберат, защото при готовите имаше само с най-голямата рамка, нямаше проблем и да си кажа кои чаркове искам да са различни.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1217
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 4:22 pm

а какво им е лошото на тия капли и тия гуми, че веднага ги сменяте ? :dunno:
Какви капли си сложил сега?
Все пак, не че няма и по здрави ... ама за крос кънтри си говорим, не за мятане!
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: RAM XC 2.2 ... моля за мнения конкретно за таз разфасофк

Мнениеот Isidor » Чет Сеп 13, 2007 7:39 pm

outfaced написа:Гледам че АМ 2 е за същите пари и горе долу същите чаркове, ама друга рамка де ... Има ли смисъл да взимам АМ рамка за XC?

АМ 2 е по-добър от ХС2.2, защото е по-здраво колело. Ако бях на твое място, бих избрал по-здравия модел, въпреки, че не карам АМ.....просто заради здравината. Все някой път може да изпиташ нуждата да го пробваш как вози на по-голям тормоз. Не вярвам, че на тая нещо ще и стане ако се кара по-здраво, но за всеки случай бих купил АМ. И без това е на същата цена (както казваш ти) :) ;) :agree:
Rides: Santa Cruz Heckler with Fox DHX 5.0
Аватар
Isidor
 
Мнения: 812
Рейтинг: 1533
Регистриран на: Нед Апр 02, 2006 6:15 pm
Местоположение: Middletown, Connecticut, USA

Re: RAM XC 2.2 ... моля за мнения конкретно за таз разфасофк

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 8:08 pm

Isidor написа:
outfaced написа:Гледам че АМ 2 е за същите пари и горе долу същите чаркове, ама друга рамка де ... Има ли смисъл да взимам АМ рамка за XC?

АМ 2 е по-добър от ХС2.2, защото е по-здраво колело. Ако бях на твое място, бих избрал по-здравия модел, въпреки, че не карам АМ.....просто заради здравината. Все някой път може да изпиташ нуждата да го пробваш как вози на по-голям тормоз. Не вярвам, че на тая нещо ще и стане ако се кара по-здраво, но за всеки случай бих купил АМ. И без това е на същата цена (както казваш ти) :) ;) :agree:


бе наклониха натам взените май май, и е само 200гр. повече (макар че уж по здрават рамка е от 6061 а на ХСто е 7005) ... остава ми чуденката с вилката и задния амортисьор. Каплите едва ли ще сменям ... гуми ще сложа, ама тия дет си карам сега. Може да са тежки, ама не се пукат ;)
Седалката също не ме вдъхновява ... ама ще си запаза сегашната.
И 180 ротор отпред трябва да измисля.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bdz43r » Чет Сеп 13, 2007 8:10 pm

XC2 си е 6061, поне така пише на моята.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1217
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 9:05 pm

bdz43r написа:XC2 си е 6061, поне така пише на моята.


тогаз на сайта им е сбъркано :nono:
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stroker » Чет Сеп 13, 2007 9:24 pm

Според мен ХС2 си има типчна за ХС колело геометрия и въпреки двоиното окачване при спускане няма да е така удобно както АМ.
При разлика от около 0.5кг в теглото ,по здрава рамка с по хубав амортисьор(не бих го сменял на първо време)- аз бих избрал АМ.
Ако съм на тове място бих сменил Тората с RS Recon или MZ AM3 http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ts_id=1088 (МЗ -то няма локване,но има ТСТ2,като едно от двете ная вероятно е близко до заключването)
Аз имам RS Revelation dual air и мисля че е доста сходно като работа с Recon-a, е основно в теглото(е разбира се ако вземеш въздушната соло air има разлика с dual air ,щото помаш само един винтил)
Шините Мавик 317 са си доволно здрави,немам опаквания от тях!
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 9:45 pm

TORA 318 не е ли по одбре от recoon
като оставим на страна теглото ...

иначе тва MZ AM3 хваща око, ама то хубаво е 140, но все на 140 ли си седи ... може ли да работи и на по малко?

същото питане ми е и за тора-та ... пише 80/100/130мм, но това какво значи ... че може да се регулира в тия граници или има разновидности с тез ходове, които са твърди
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bdz43r » Чет Сеп 13, 2007 9:52 pm

outfaced написа:същото питане ми е и за тора-та ... пише 80/100/130мм, но това какво значи ... че може да се регулира в тия граници или има разновидности с тез ходове, които са твърди
Трябва да се разглобява вилката, за да се промени хода, като се слагат или махат едни спейсъри, а 80/100/130 са стандартните варианти.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1217
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот stroker » Чет Сеп 13, 2007 10:03 pm

outfaced написа:TORA 318 не е ли по одбре от recoon
като оставим на страна теглото ...

иначе тва MZ AM3 хваща око, ама то хубаво е 140, но все на 140 ли си седи ... може ли да работи и на по малко?

същото питане ми е и за тора-та ... пише 80/100/130мм, но това какво значи ... че може да се регулира в тия граници или има разновидности с тез ходове, които са твърди

Според мен Recona-а работи по-добре от тора 318!80/100/130 означава че хода е регулируем и може да бъде 80,100 или 130!
МЗ няма регулиране на хода(но според мен не ти и трябва много,има смисъл от скъсъване на хода при изкачване,но аз не бих си играл преди всяко изкачване да си намалявам хода на вилката)
МЗ АМ 3 и мен ми харесва като оферта ,но пък с рекона нещата ще бъдат улеснени тъи като Рам байкс работят с RS.(имаи в пред вид че в сайта на RS спецификациите не рекона важат за по новия модел,които предполагам още не е наличен в Рам байкс,затова гледади рекона от тука какви са му спецификациите http://www.ridespot.net/product_info.ph ... 0fdcd7f4e1 а актуални цeни на RS има на http://www.onedistribution.com/bikes/rs.htm

Сега се сетих че Хс 2 рамкарта позволява монтиране на вилки с до 120мм ход,докато АМ е до 150,което също е предимство!
Последна промяна stroker на Чет Сеп 13, 2007 10:11 pm, променена общо 2 пъти
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Sky_Knight » Чет Сеп 13, 2007 10:05 pm

outfaced написа:
иначе тва MZ AM3 хваща око, ама то хубаво е 140, но все на 140 ли си седи ... може ли да работи и на по малко?


Няма точно регулацията, която имат U-turn вилките на RS - има TST2, което има две позиции на работа. Но не знам принципно защо ти трябва да работи на по-малко? Принципно аз за себе си не виждам смисъл от U-turn-а. Но за себе си ;)
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот outfaced » Чет Сеп 13, 2007 10:11 pm

ми знам ли ... така си мисля че ако е голямо катерен, ще е по удобно да се "смачка" малко, че иначе много надига предницата
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот URNEST » Чет Сеп 13, 2007 10:14 pm

outfaced написа:а на кои може да се регулира височината или хода без разглабяне?

Тези, които имат U-turn.
Според мен е по-добре ХС2.2 Все пак ХС ти е основния стил, а винаги рамката е предвидена да издържи и по-големи дози тормоз от нормалните.Клатенето е минимално и както вече се каза е с типична за ХС геометрия.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот stroker » Чет Сеп 13, 2007 10:19 pm

outfaced написа:ми знам ли ... така си мисля че ако е голямо катерен, ще е по удобно да се "смачка" малко, че иначе много надига предницата

така е ,но това е приложимо при положение че ти предстои маршрут с дълго изкачване.поне час да кажем,тогава има смисъл да свиваш вилката иначе на пресе4ен терен аз не бих си играл да връткам копчетата за да свия вилката с 30мм :popcorn: :) За мен U-turna би бил много рядко използвана екстра.
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот bdz43r » Чет Сеп 13, 2007 10:23 pm

stroker написа:Сега се сетих че Хс 2 рамкарта позволява монтиране на вилки с до 120мм ход,докато АМ е до 150,което също е предимство!
:bigeyes: Защо тогава всичките готови колела са със 130мм вилки?
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1217
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Следваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта