По-добре е да имаш спирачна сила в запас - не знаеш дали няма да ти потрябва.FireFoXa написа:Какво е значението какъв стил ще ги карам? Искам качествена спирачка, която като ми потрябва, да спира. Попринцип обичам да карам надолу, нещо като лек АМ или агресивно XC, ама само надолу и градско каране, което включва както предвижване от точка А до точка Б, така и лек стрЕЕт...
Пак повтарям главната дилема е между ББ5 и БРМ 545, мисля че няма да ми трябва чак толкова мощ колкото предлага ББ7...
NovemberCharlie написа:По-добре е да имаш спирачна сила в запас - не знаеш дали няма да ти потрябва.FireFoXa написа:Какво е значението какъв стил ще ги карам? Искам качествена спирачка, която като ми потрябва, да спира. Попринцип обичам да карам надолу, нещо като лек АМ или агресивно XC, ама само надолу и градско каране, което включва както предвижване от точка А до точка Б, така и лек стрЕЕт...
Пак повтарям главната дилема е между ББ5 и БРМ 545, мисля че няма да ми трябва чак толкова мощ колкото предлага ББ7...
FireFoXa написа:NovemberCharlie написа:По-добре е да имаш спирачна сила в запас - не знаеш дали няма да ти потрябва.FireFoXa написа:Какво е значението какъв стил ще ги карам? Искам качествена спирачка, която като ми потрябва, да спира. Попринцип обичам да карам надолу, нещо като лек АМ или агресивно XC, ама само надолу и градско каране, което включва както предвижване от точка А до точка Б, така и лек стрЕЕт...
Пак повтарям главната дилема е между ББ5 и БРМ 545, мисля че няма да ми трябва чак толкова мощ колкото предлага ББ7...
Знам го, но чак пък толкова много...
THEZOGGO написа:Та, при бб5 както и при бб7 - накладките са същите, апарата и диска (защото вече всички бб спирачки ги продават с ротора от бб5, тоест този дето е с 10 дупки на кръст за охлаждане, то и заради това им паднаха цените от една страна, заради дисковете.) Според мен си вземи бб5 предполагам знаеш, че разликата с бб7 е в това че едната накладка няма реглаж докато при бб7 и двете имат. Аз карам с бб7 185мм - отпред и 160 отзад. но....
FireFoXa написа:THEZOGGO Не съм решил тотално какво ще вземам... Някак не ми се дават 300 лева за двете спирачки. По-скоро дилемата ми е(за кой ли път я пиша) е между ББ5 и 545, 545 сякаш е по-добра, а пък и комплекта излиза около 180-190 лева, което е значително по-малко.
pnikolov Нещо за накладките може ли да кажеш, в смисъл износват ли се лесно, нищо че си ги карал само 1 месец, има ли видими признаци на износване?
П.П. Някой питаше за вилката, тя е XCR като другата година ще я сменя с нещо по-кораво
pnikolov написа:Аз карам от 1 месец с BRM-545, към 98 кила съм и спират великолепно!
С предна и задна съм, загравят доста както всяка дискова, но ми направи впечатление, че спирачното действие не намалява по сила, най-много при продължително екстремно спиране, да се чуе звук скърцане, по това познавам, че ротора се е напекъл здраво. От друга страна той е доста добре вентилиран така, че проблеми не се наблюдават..
Спричаката се справя отлично при екстремни спирания, регулацията на накладките е много лесна, като тегло и обем също са малки..
pnikolov написа:Ами в градуси не мога да ти го кажа точно, но е някъде на границата да се преметна през кормилото...
И на асфалт и по черен път. Тук в града има доста стръмни улички(асфалтирани) там често от 45км/ч спирам без проблеми в последния възможен момент(това разбирам аз под екстремно)
hristo anastasov написа:здравеите ас искам да пипитам дали Avid BB5 ште стане на drag one понеже ас съм на 12 не им разбирам чак толкос
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Antares написа:EmZo, гледай датите
Иначе драги младежо - за ставане - виж дали има уши за дискова спирачка. Като гледаш рамката опред - от дясната страна, близо до оста за захват на задната гума, на горната тръба, трябва да има две "уши", на които да се монтира апаратчето на дисковата спирачка.
Ако има - теоритично ще може да се сложи дискова спирачка. Друг въпрос е, дали ушите ще издържат, според мен, при по-мощни спирачки е възможно да се скъсат. А слаби спирачки като логан и промакс и тектро по-добре не слагай
Така че моя съвет - стой си с V-Brake-овете, ако толкова държиш да тунинговаш - смени им калодките, или купи по-висок клас V-Brake. Има такива, които спират доста добре. Старите ми V-Brake-ове спираха по-добре от дискови спирачки promax...
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта