66 vs 66 vs Dorado

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

66 vs 66 vs Dorado

Мнениеот MpaBka ABuaTop » Чет Юни 14, 2007 7:58 pm

Това ми е дилемата , за 66 става въпрос моделите 2007 RC2X и SL ATA със 180 ход. А Dorado-то 2005 ( пак 180 мм )
Ще се карат FR и DH. Ще се слагат на твърдак , Le Toy 3 или 4 или Banshee. Също така рационално ли е на твърдак да се сложи двукоронна вилка? :dunno:
"...Soul is shit! I sold my Soul for Rock'n Roll, Beach!"
Аватар
MpaBka ABuaTop
 
Мнения: 860
Рейтинг: 1677
Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 1:36 pm
Местоположение: Кърджали

Мнениеот Jebediah » Чет Юни 14, 2007 8:43 pm

те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие :)
Jebediah
 
Мнения: 157
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Пон Яну 29, 2007 3:23 pm
Местоположение: София

Мнениеот gurga4a » Чет Юни 14, 2007 8:44 pm

ше стане много лошо тфа колело ;)
www.veterinar-bg.com
Sell:Fox vanilla fork
Аватар
gurga4a
 
Мнения: 750
Рейтинг: 1271
Регистриран на: Вто Мар 20, 2007 11:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот marshall__ » Чет Юни 14, 2007 8:55 pm

Jebediah написа:те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие :)

:usclap::usclap:.. аплодисменти за господина, който не се притеснява, че пръв започва смело да говори пълни глупости;
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот MpaBka ABuaTop » Чет Юни 14, 2007 9:04 pm

А ако е 66 с 1/8 или 1.5 чело да я взема??
"...Soul is shit! I sold my Soul for Rock'n Roll, Beach!"
Аватар
MpaBka ABuaTop
 
Мнения: 860
Рейтинг: 1677
Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 1:36 pm
Местоположение: Кърджали

Мнениеот STOMANCHO » Чет Юни 14, 2007 9:11 pm

marshall__ написа:
Jebediah написа:те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие :)

:usclap::usclap:.. аплодисменти за господина, който не се притеснява, че пръв започва смело да говори пълни глупости;


:offtopic: Спрайт,нещата такива каквито са... :rofl: :)

Иначе по темата - Банши имат твърдак с двукоронна вилка :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Но аз лично бих си зел еднокоронна защото някак си по-добре изглежда и за това бих ти препоръчал 66СЛ .

А между другото мислил ли си за Тотем? :) :agree:
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот GECKO » Чет Юни 14, 2007 9:19 pm

MpaBka ABuaTop написа:А ако е 66 с 1/8 или 1.5 чело да я взема??


Аз бих пробвал със SL ATA на 1.5, поне до колкото успях да опипам една ми се стори едно такова.... различно :) а 1.5 според мен не е за пренабрегване, щом имаш право на избор :agree:

я да вкарам алах в разговора, защо не Totem 1.5 2step :D

Edit: ако не спах 10мин пред компютъра можеше аз първи да предложа тотема дге :bawling:

Edit2: ако е Toy ще му тича повече 07 SL ATA ;)
Последна промяна GECKO на Чет Юни 14, 2007 10:15 pm, променена общо 2 пъти
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот FireFoXa » Чет Юни 14, 2007 9:23 pm

Напиши в търсачката на ПинкБайк: "NS BITCH", и виж колко кучки с двукоронни предници ще ти излязат, и ще видиш колко яко изглежда. Незнам как работи, но сигурно е добре с вилка за 1000+ лв. Доколкото знам кучката държи по гаранция 18см ход.... е оставаше и да не ги държи с 67 градуса челен ъгъл :bowdown:

Ай жив и здрав, и успех :agree:

П.П. Колелетата които споменаваш, не сам ги чувал дори... :dunno:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Crimson » Чет Юни 14, 2007 9:26 pm

marshall__ написа:
Jebediah написа:те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие :)

:usclap::usclap:.. аплодисменти за господина, който не се притеснява, че пръв започва смело да говори пълни глупости;
:rofl: :rofl: :rofl:
If I find in myself a desire which no experience in this world can satisfy, the most probable explanation is that I was made for another world.
Аватар
Crimson
 
Мнения: 1407
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Май 14, 2004 10:33 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Чет Юни 14, 2007 9:40 pm

MpaBka ABuaTop написа:А ако е 66 с 1/8 или 1.5 чело да я взема??


Според зависи от рамката, на която ще я слагаш ;)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот MpaBka ABuaTop » Чет Юни 14, 2007 9:58 pm

Все още не се знае първо ще е вилквта след това рамката!!!

Пс.Без аллах да ни идва на помощ щото ни е излишна! :bowdown:

Пс2.А и защо според вас СЛ АТА-та тя нама Х все пак а ще си се ползва твърдо по предназначение!!
"...Soul is shit! I sold my Soul for Rock'n Roll, Beach!"
Аватар
MpaBka ABuaTop
 
Мнения: 860
Рейтинг: 1677
Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 1:36 pm
Местоположение: Кърджали

Re: 66 vs 66 vs Dorado

Мнениеот screamBoy » Чет Юни 14, 2007 10:10 pm

MpaBka ABuaTop написа:Това ми е дилемата , за 66 става въпрос моделите 2007 RC2X и SL ATA със 180 ход. А Dorado-то 2005 ( пак 180 мм )
Ще се карат FR и DH. Ще се слагат на твърдак , Le Toy 3 или 4 или Banshee. Също така рационално ли е на твърдак да се сложи двукоронна вилка? :dunno:


Дорадо, естествено
но освен Банши Морфин питай пловдивчани за Евил Империал
или разгледай за тази която много исках за подобни цели - .243 ФР
http://www.pinkbike.com/photo/1293866/

еднокоронна с голям ход срещу двукоронна със същия ход ? кой идиот би си взел еднокоронна в такъв случай ? а, има ги и такива де.

като за не много повече пари има и вариант СуперТ от новите, сега е с намаление
http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ts_id=1090
просто в крака с ССВ слагаш масло 0 и фактически само ХСЦВ-то ще работи (другия крак) или поне така си го въобразявам

***още една промяна - освен ако това не са верно най-новите суперТ а не предишните както си мислех
*** *** ше се разбия от едити май :)))
Последна промяна screamBoy на Чет Юни 14, 2007 10:46 pm, променена общо 3 пъти
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот sdfghjkl » Чет Юни 14, 2007 10:17 pm

Не знам... лично аз бих сложил 66 СЛ. Замисъла на твърдака е да е пъргав и с добър контрол... с двукоронна вилка ще стане мн. тромаво животно. А коклкото до външния вид еднокоронните вилки изглеждат много по- добре и по- стилно...
Аватар
sdfghjkl
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1412
Регистриран на: Чет Сеп 28, 2006 3:00 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: 66 vs 66 vs Dorado

Мнениеот GECKO » Чет Юни 14, 2007 10:19 pm

screamBoy написа:
MpaBka ABuaTop написа:Това ми е дилемата , за 66 става въпрос моделите 2007 RC2X и SL ATA със 180 ход. А Dorado-то 2005 ( пак 180 мм )
Ще се карат FR и DH. Ще се слагат на твърдак , Le Toy 3 или 4 или Banshee. Също така рационално ли е на твърдак да се сложи двукоронна вилка? :dunno:


Дорадо, естествено
но освен Банши Морфин питай пловдивчани за Евил Империал или тази която много исках за подобни цели - .243 ФР
http://www.pinkbike.com/photo/1293866/

еднокоронна с голям ход срещу двукоронна със същия ход ? кой идиот би си взел еднокоронна в такъв случай ? а, има ги и такива де.

като за не много повече пари има и вариант СуперТ от новите, сега е с намаление, просто в крака с ССВ слагаш масло 0 и фактически само ХСЦВ-то ще работи (другия крак) или поне така си го въобразявам


Който иска да си върти кУрмилотУ по много :)

Дорадо-то е много симпатично, но дори да е ново пак е старо, аз си падам по млади девици :D
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот screamBoy » Чет Юни 14, 2007 10:22 pm

деба тоя жечко къде ми се намърда докато пишех :)))
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот airborneone » Чет Юни 14, 2007 11:05 pm

@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.
Ако не е проблем че е с марка RockShox
Тотемите ги има и в 1.5 , койл-а работи невероятно, има страшно много настройки които наистина работят .Ако си фриирайдър(дроп тайп) много лесно ще си настройваш антиботома за дропове и тн.
+ самото наличие на гейт е достатъно голям плюс.
+ факта че сервиза ще ти е 1 дистрибюшън т.е. отговорни хора , които си държат на името
а не **** ( геко не знам дали е разказвал за ремонта на един марцо ам.)
+ да не говориме за 2 степ опцията.
п.п.
според мен тотемите в момента са най-добрите фр вилки. Вече има и участия по ск с тях.... прави си изводите. Честно казано не бих я сменил с нищо друго (освен соло може би..)
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Чет Юни 14, 2007 11:12 pm

screamBoy написа:деба тоя жечко къде ми се намърда докато пишех :)))


Ахахах тежка е работата на съпорта, дори когато я няма :D
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Zozka » Чет Юни 14, 2007 11:43 pm

airborneone написа:@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.


Уоу уоу, по-спокойно с Вяроученията ;)
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот PtD » Чет Юни 14, 2007 11:47 pm

airborneone написа:@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.


Хммм, да се сещаш случайно, че с тия 4 вентила има доста много варианти за настройка? И че може би настройката я прави да работи така?

Използвам случая да изкажа служебна благодарност на bikerider ;)
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Юни 15, 2007 12:13 am

PtD написа:
airborneone написа:@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.


Хммм, да се сещаш случайно, че с тия 4 вентила има доста много варианти за настройка? И че може би настройката я прави да работи така?

Използвам случая да изкажа служебна благодарност на bikerider ;)


това май беше едно от Зоки-тата, които имат спецялен менюъл и ред за помпане ;)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот PtD » Пет Юни 15, 2007 1:48 am

Уви, нямат! :bawling:

A щеше да е добре да имат - всеки вентил зависи от всички други - например ако напомпаш първо позитивната, после негативната и измериш позитивната, ще видиш различно налягане, от това, което си напомпал.

PAR-ът също влияе много, дори и в началото на хода, макар да е уж за bottom-out.

Но пък (GECKO :evil:) имаш буквално безброй много варианти за настройка, повече даже и от RAM DH :emlaugh:

И ви уверявам, че когато нацелите настройките, вилката е една доста, доста, доста мааазна вилка. Особено с PAR = 0 bar

За съжаление върху 66-ците тегне проклятие... максимум 1 месец след първото каране по мистериозен начин се надират подпорите :V: Я от камък, я от... камък. :D

П.П. Моите настройки (thanks, bikerider :)) са 1 bar в двете позитивни камери, 10 bar в негативната и 1 bar в PAR. A сега смятам да пробвам 0.5 bar в позитивните, 5 bar в негативната и 0.25 bar в PAR-a.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот 4getcredo » Пет Юни 15, 2007 8:25 am

А на АМ-а какви са ти настройките? :)

Моите в момента са около 1,8-2 бара в позитивните, 10тина в негативната и 0,8-1 в PAR. Предполагам, че в сравнение с 66 камерите на АМ-а са по-малки по обем??
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот zero knowledge » Пет Юни 15, 2007 8:26 am

PtD, не бяха ли 3 вентилите и не беше ли 66 SL ATA със саморегулиращо се налягане за негативната камера?

А и в PAR камерата налягането трябва да е по-високо от основната пружина, иначе плаващото бутало няма да стои там, където трябва.

Ако още не си, чуй се с някои от "М," защото вилките с АТА искат оправяне на някои фабрично сбъркани неща.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот PtD » Пет Юни 15, 2007 9:40 am

@zero knowledge

Моята е само SL ;)

Marzocchi manual-a препоръчва (за моите килограми) основна пружина на 3 бара, а PAR - 0 до 2 бара (според предпочитанията за ботъм-аут).

П.П. И всичко това за SL без ATA :confused:

П.П.П. А какви проблеми има SL ATA, които изискват намеса в оторизиран сервиз?

@4getcredo
Определено са по-малки камерите на AM-а, карам ги с горе-долу същите налягания - по 1 бар за позитивните, 6-8 бара негативна, само PAR-ът ми е изцяло изпуснат. Работи доста мазничко.

@airborneone
Забравих да попитам, на колко време е на Каймата 66-цата? Защото се разработват *адски* бавно.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот pascoff » Пет Юни 15, 2007 10:53 am

PtD написа:За съжаление върху 66-ците тегне проклятие... максимум 1 месец след първото каране по мистериозен начин се надират подпорите :V: Я от камък, я от... камък. :D


Това е от любовта на 66 към камъни (или обратно), много се обичат, особено за закуска ;)
Днес времето ще бъде преобладаващо над пространството.
Аватар
pascoff
 
Мнения: 864
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 10:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Юни 15, 2007 11:14 am

@МравкаАвиатор: гласувам за 66 SL ATA.

@zk: кажи наистина какви са тези проблеми при АТА?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот 4getcredo » Пет Юни 15, 2007 11:46 am

PtD написа:

@4getcredo
Определено са по-малки камерите на AM-а, карам ги с горе-долу същите налягания - по 1 бар за позитивните, 6-8 бара негативна, само PAR-ът ми е изцяло изпуснат. Работи доста мазничко.


И моята работи доста мазничко...:^: но ще пробвам и с по-ниско отношение на наляганията, да видим какво ще стане... :beer:
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот PtD » Пет Юни 15, 2007 12:42 pm

4getcredo написа:И моята работи доста мазничко...:^: но ще пробвам и с по-ниско отношение на наляганията, да видим какво ще стане... :beer:


Забелязах освен това, че при високи стойности на негативното (когато теоретично би трябвало да се сгъва по-лесно) в действителност работи по-тегаво. Обяснявам си го с намаления обем на камерите, поради намаляването на хода (без да съм сигурен, разбира се) - и съответно поради прогресивността на въздушните пружини водещо до "твърда" работа.

Текущата стратегия е да напомпам позитивните на по 1 атмосфера, след което да си наглася негативната така, че да не се намалява хода и същевременно да е отзивчива.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот airborneone » Пет Юни 15, 2007 2:20 pm

@Ptd,
@all.
Вчера бях много ядосан, и сега съзнавам че не съм бил коректен,моля да ме извините за което.
Въпросната вилка на каймата, може би наистина не е много разработена, Иван не е от хората които се скъсват да карат, но може би е достатъчно компетентен да настрои вилката... ?
Да питам собствениците на 66 , защото на мен не ми стана ясно как точно се настройва хайспиида (анти ботома) и защо се променя цялостната работа на вилката като настройваш нещо което трябва да се проявява само в края на хода? Може би нещо не е било вред с вилката , та това така ли (някой който ползва да си каже) Вилката която аз карах/разглеждах беше 66Рц2х 2007'.
Може да прозвучи :Аллах, Аллах, ама тотема си е тотем. Колкото и мазно да бачкат цокитата , за една истинска фр вилка е по важна възможността за разнородна употреба. Вилка която да става толкова добре за "дх", колкото и за скокове, че и за дропове > ТОТЕМ. (лично мнение).
Чиърс на всички, в това гадно време :beer:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот 4getcredo » Пет Юни 15, 2007 2:23 pm

PtD написа:
4getcredo написа:И моята работи доста мазничко...:^: но ще пробвам и с по-ниско отношение на наляганията, да видим какво ще стане... :beer:


Забелязах освен това, че при високи стойности на негативното (когато теоретично би трябвало да се сгъва по-лесно) в действителност работи по-тегаво. Обяснявам си го с намаления обем на камерите, поради намаляването на хода (без да съм сигурен, разбира се) - и съответно поради прогресивността на въздушните пружини водещо до "твърда" работа.

Текущата стратегия е да напомпам позитивните на по 1 атмосфера, след което да си наглася негативната така, че да не се намалява хода и същевременно да е отзивчива.


Звучи логично! Ще пробвам, както вече казах. :)
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта