[quote="did"]
Със смяна на употребявана верига обикновено се налага да се сменят и венците.
За да не се стига до там, когато се купуват нови венци, заедно с тях се купуват ВЕДНАГА и 2 или 3 вериги, които се сменят през (примерно) 1000 километра. "Сменят" не означава старата да се хвърля, а да се редуват. Така венците и веригата "свършват" едновременно.
Ако си карал повече от 3000-4000 с една и съща верига, 100% трябва да смениш и венците.
Ако си карал много повече, трябва да смениш и плочите на курбела.
Вероятно това прескачане ти се получава най-вече на малките зъбчатки. Те се износват бързо, ако караш често на тях. Старай се да използваш поне приблизително равномерно всички задни зъбчатки, така и износването е по-равномерно.
[/quote]
Искаш да кажеш, че едни курбели изкарват 3-4000 км?:confused:
@Ozzie Втори собственик на колелото съм и не знам как и колко е карано и кога какво е сменявано
@did дерайльора е настроен, смазан, работещ нормално, поне до преди смяната на веригата
"Пък от FAQ-ането винаги има полза." -> е па така си е