от Windstream » Сря Сеп 20, 2006 10:10 am
Diesel-а не е рамка за FR в истинския му смисъл - не я знам за здравина как ще е, ама катереното (част от FR-карането си е все пак) с нея ще ви такова таковата... Предполагам с подходящия шок (платформа и т.н. глезотии) може да се направи да бачка прилично и за такова приложение, обаче това пак набива й цена.
За хода на вилката - 170мм няма да те сбъркат, стига да можеш да ги намалиш когато се налага. Проблема с 66VF е че реглажи на хода няма, няма и заключване. SSV хидрваликата аз лично бих могъл да ти я направя да бачка като ти си искаш (в рамките на органиченията от самата система де), което значи че Марто и предполагам Симо също ще могат да ти помогнат в това отношение, проблема обаче е в това че тази настройка ще е за един тип каране. Примерно на моите байкове вилките им са един и същи модел, обаче "пълнежа" им е доста различен, и ако пробваш да караш софтейла в градски условия ще се скапеш от въртене, а хардтейла в планината ще ти разбие китките за отрицателно време. Мен това не ме бърка щото офроуд карам само нещо като АМ (нито спускам сериозно, нито катеря), обаче вашите условия са доста по-други и вилка с on-the-fly настройки си е почти задължителна. 66VF както вече казах не предлага такива, 66R е по-добър вариант ама къде ще го намериш, 66RC реално е това което ти трябва, но пък цената на цялата играчка тогава съвсем няма да ти допадне.
RS какво предлагат в тоя ценови диапазон, Boxxer Ride (или както там се водеше модела с U-turn) примерно как ти се струва?
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw!