Аз не разбирам за какво се карате. Какво значи - "техниката на големи дропове е различна от тази за малки"? Това, разбира се, е абсолютно невярно. И в двата случая ти се опитваш да хванеш попивката с двете гуми едновременно и да попиеш 97% от удара с крака и ръце. Няма никаква разлика дали скачаш от 1 или от 15 метра.
За нещата, за които не съм съгласен. Любо, ти казваш, че за стръмни наклони трябва да се изтеглиш [b]силно[/b] назад и да си държиш ръцете и краката [b]максимално отпуснати[/b]. Смятам, че комбинацията от тези двете ще доведе до доста неприятни последици. Когато човек се изтегли по-силно назад, отколкото трябва, предницата олеква. В допълнение ако сложиш и "меките" лакти става много зле, защото предницата започва да подскача наляво-надясно. Човек не бива да се изтегля по-назад от необходимото и в повечето случаи (на стръмни наклони) почти изправените ръце са правилната стойка, за да държат здраво кормилото в права посока и да не завива наляво-надясно.
Второ - за спирачките на стръмни наклони. Това явно е някакъв мит, който всички смятат за верен... предната спирачка е най-полезното нещо на ужасно стръмни наклони, до една степен. Мисля, че никой от нас не кара на наклони над 50 градуса, където вече наистина тя би била грешка. Но до там, при силно изтеглено назад тяло, тежестта пада някъде около предната гума. Което не означава, разбира се, да се вкопчиш в спирачката, но съвсем спокойно тя може да се използва за намаляване. Всъщност, без нея не може, тъй като човек ще се убие.
Така смятам аз, ако някой има с какво да ми противоречи - с удоволствие ще прочета неговата теза.
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough