ПървУ, пише се Окапват
След това, почисти и смажи вилката. Устройството й е елементарно, няма какво да прецакаш, просто отвиваш двата шестограна долу на ботушите и дърпаш. Чистиш с парцал хубаво вътре. Смазваш с грес, не с фини масла. Греста стои, а маслото ще се стече. Затваряш(може да имаш проблеми с целенето на шиша на крака без пружина.
Друго. Намери си маншони(от някой авмобилен/моторджийски магазин) или Lizard Skins(ама те са 15-20лв.), или си уший нещо, което да сложш върху тръбите, за да не се прашат, защото иначе ще трябва да да я отваряш през две седмици каране на черно. Предполагам че досега не си я отварял, тоест сигурно работи зле.
Аз съм правил сравнително успешен "тунинг", при който сложихме маслено смекчаване, ама имах материалите и условията, та да излезе по-евтино от евтина маслена вилка, иначе е безмислено, едно Дуро струва 150-60 лева.
Лошите спирачки също се отразяват на болките в пръстите, едно е да стискаш леко с един пръст, друго е здраво с 2 пръста.
Въобще, почивай като те заболи, тренирай с нещо дето да стискаш(има гумички, има едно като клещи), поддържай вилката поне да сгъва леко, па като събереш пари си вземи хубава вилка и спирачки, като дори и с качествени части пак може да те болят пръстите при продължителни спускания.
И не я блъскай прекалено, не е толкова здрава, колкото изглежда