въпрос за X-Fusion Glyde R

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

въпрос за X-Fusion Glyde R

Мнениеот bushoDO » Пон Юли 17, 2006 1:39 pm

Проблема се състои в това, че при каране по неравности, колелото трака и рита като АК-47. със сигурност не е от луфтове където и да е, причината е по-скоро в това, че в началото на хода, имам чуството че рибаунда не работи, и затова се усеща това рязко ритане. та въпроса ми е дали това нещо подлежи на ремонт. и ако да, то къде бихте ми препоръчали?
П.С. казаха ми че трябвало да си обезвъздушя шока и щяло да се оправи, но не знам дали е вярно.
bushoDO
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 12:18 pm

Мнениеот bikerider » Пон Юли 17, 2006 2:31 pm

[quote="bushoDO"]
П.С. казаха ми че трябвало да си обезвъздушя шока и щяло да се оправи, но не знам дали е вярно.
[/quote]


Ми на мен ми звучи като разумно обяснение :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bushoDO » Пон Юли 17, 2006 2:42 pm

[quote="bikerider"]

[quote="bushoDO"]
П.С. казаха ми че трябвало да си обезвъздушя шока и щяло да се оправи, но не знам дали е вярно.
[/quote]


Ми на мен ми звучи като разумно обяснение :)
[/quote]

как става това?
bushoDO
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 12:18 pm

Мнениеот bushoDO » Сря Юли 19, 2006 10:25 am

айде де, нямали някой, който после ще :beer:, който да ми обясни как се обезвъздушава шокания шиб, че така направо ми разваля кефа от карането, а и ме е шубе от тия удари, да не се разлуфти нещо...
bushoDO
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 12:18 pm

Мнениеот bobeca » Сря Юли 19, 2006 12:11 pm

Моя DNM с масло е така.Трябва да го отвориш и да го обезвъздушиш.
bobeca
 
Мнения: 804
Рейтинг: 1850
Регистриран на: Съб Апр 02, 2005 5:30 pm
Местоположение: София

Мнениеот bushoDO » Сря Юли 19, 2006 2:21 pm

[quote="bobeca"]

Моя DNM с масло е така.Трябва да го отвориш и да го обезвъздушиш.
[/quote]

ашколсун де, ама това го разбрах - това което ме интересува живо в момента е, някой да ме открехне как точно става това обезвъздушаване...
bushoDO
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 12:18 pm

Мнениеот bobeca » Сря Юли 19, 2006 5:02 pm

Каймата?Байк центъра?Аз след морето моят ще го дам в баик центъра.Там ми казаха че могат да го оправят!
bobeca
 
Мнения: 804
Рейтинг: 1850
Регистриран на: Съб Апр 02, 2005 5:30 pm
Местоположение: София

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Юли 19, 2006 5:31 pm

[quote="bobeca"]

Каймата?Байк центъра?Аз след морето моят ще го дам в баик центъра.Там ми казаха че могат да го оправят!
[/quote]


Там пък кой ще го оправи:crazy2:.....
Най-вероятно ще го занесат на Каймата да го оправи и ще ти вземат повече кинти
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот bikerider » Сря Юли 19, 2006 5:48 pm

[quote="HepBeH_XaMcTep"]
Най-вероятно ще го занесат на Каймата да го оправи и ще ти вземат повече кинти
[/quote]

Най-вероятно говориш с гъза си и пак влизаш през изхода...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Brave » Сря Юли 19, 2006 7:07 pm

Специално за този модел x-fusion, преди два месеца, Иван Каймата ми обясни, че може да отвори, да му смени маслото, да смени уплътнения, да обезвъздуши и т.н. но после не може да му напомпа въздушната камера - по негови думи в България, (благодарение на Веломания, които са официалния вносител) няма сервиз, който да притежава игла за винтила й. На моделите с преливник, има къде да се сложи автомобилен винтил, за да се напомпа, но при този няма. В БАС, слагали френски винтили на тези, но не издържали на налягането и гърмели. Тъй че в момента, един такъв си почива кротко в чекмеджето ми и чака по-добри времена. Ако положението се е променило - ще се радвам, да го науча. Ако пък някой намери чертеж или поне снимка на тази игла, имам къде да я направят на часовникарски струг.
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот bushoDO » Сря Юли 19, 2006 11:01 pm

пичове, първо Brave, ме отчая, но после като поразгледах шока, започнах да мисля че нещо се бъркате с тези винтили и въздушни камери. това не е ли най-обикновен шок, с маслено смекчаване и настройка на рибаунда - по него няма кyде да се навиват тези винтили и няма място за пъхане на игла... та я кажете, къде е истината, и в крайна сметка какво да правя, да го нося ли някъде, сам ли да го отварям (ако да ,някой да ми каже, какво масло да му сипя), или да си го завра и аз в .... чекмеджето :dunno:
bushoDO
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 12:18 pm

Мнениеот Brave » Чет Юли 20, 2006 12:55 pm

Има въздушна камера, вътре в шока има едно пластмасово цилиндърче с уплътнение, което разделя газа (въздух или азот) от маслото. Тази преграда е така направена, че може да се движи свободно в цилиндъра под влияние на налягането на газа от едната страна и маслото от другата. Има винтил, просто не си го видял - ако погледнеш шока, съвсем близо до стикера, на който пише "X-Fusion" има малък отвор с резба, в който е навито малко винтче за шестогран, което е пробито аксиално, за да влезе игла за помпане. Поне при моя шок, в шестогранна, бе набито парченце пластмаса, вероятно сложено там, за да не навлязат боклуци в дупчицата. Ако леко отвиеш това винтче с правилния шестогран, ще изпуснеш газа от въздушната камера. (Внимавай, там налягането би трябвало да е много високо, по-добре не го прави, тъй или иначе няма как после да напомпаш шока). В момента нямам фотоапарат под ръка, но довечера, вероятно ще имам възможност да ти илюстрирам неясните си обяснения със снимки.
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот bushoDO » Чет Юли 20, 2006 3:03 pm

свалих го от рамката и видях дупката, за която говориш...
значи, за момента няма решеме на проблема с този амортисьор. така ли излиза?
bushoDO
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 12:18 pm

Мнениеот Brave » Пет Юли 21, 2006 9:54 am

Виж, провери си и ти - все пак инфото ми е от преди месеци, може и в байкцентъра или някъде другаде, да са придобили тази игла. Много ще се радвам, ако се окаже, че вече има начин да сервизирам шока си, защото в момента карам с един ДНМ торч, който не е върха на сладоледа, меко казано, а не ми се дават пари за нов, защото планирам смяна на рамката през есента.
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта