[quote="Ozzie"]
Едната от резбите при захвата на кормилото беше пренарязана отново, като беше сложен по- широк болт. Никога не ми е създавал проблеми...
Затова смятам, че същото решение може да се използва успешно и при болтовете при стержена.
[/quote]
Хм, интересно - дали пък болтовете за кормилото не се различават по нещо от болтовете на стержена?
Или викаш все болтове кво значение има...
Можеш ли да гарантираш това, което твърдиш? Ама 100% и с гаранция? А дали стила на каране има значение? А дали тежестта на човека има значение? А дали точно зад болтовете на лапата не е най-малкото материал? А дали тежестта на човека не ляга точно там? Все интересни въпросчета и ми е чудно откъде вадиш такова самочувствие да твърдиш, че би било успешно решение без дори да попиташ за тегло и стил на каране?
Според моето скромно мнение кормилната сглобка носи най-смъртоносните рискове ако се прецака в движение и съм на мнение, че дори при наличие на теоретичен риск е редно човек да си пази кожата.
В тоя ред на мисли, мисля, че ако си истински загрижен за blizzard и проблема му, би било редно да препоръчаш нова лапа вместо да вадиш произволни изводи в стил "щом досега не се е случило, значи няма да се случи".
@blizzard: мисля, че ти стана ясно моето мнение - не, не е добра идея. Тъкмо ако си вземеш нова лапа, следващия път ще имаш едно наум и ще стягаш болтовете колкото трябва.
@Rotting: Ти си абсолютен страхливец.
Истински смелите хора си нарязват по 10мм резба, че и 12мм даже...