Знаех си, че ще имам проблеми, като си купя безщично компютърче, но не се сдържах на приемливата оферта, както и да е, да започна отначало...
Загубих си стария и човека с който карах каза че имал някъв познат който вече не кара и може да ми продад изгодно, малко карано такова компютърче.
когато пристигна, монтирах го и кеефф, никакви грижи, да ама защото от мястото където го монтирах до работа са 50 метра. Да ама като си тръгнах от работа нещо не искаше да отчита, въпреки че магнитчето си беше наред, е размърдах го и взе че тръгна, обаче, когато се движех с 25 примерно регистрирашерезки амплитуди в стойностите, примерно 25/12, 23/10 и т.н. коеото предполага прекъсване на сигнала. Карах продължително време, при всякакви вариации на магнита, 1-5мм но остана същото. Е видях че с целия си ентусиазъм в бързината съм монтирал трансмитера на вилката на обратно (не че има оказана посока, но предположих чеп равилната е надолу с отвора за батерията.). Е тръгна перфектно, като се изключи че като премине в режим stand by после за да се събуди пак трбваше да го ръчкам. След едно падане, заради него ми дойде идеята че незнам какво представлява батерията в трансмитера, отворих и видях че не изглежда добре, смених я и О исусе. 5-6 карания, без никакви грижи работи перфектно. Е на поселдното каране ме позаваля малко дъжд, ама със старата сигма са ме валяли такива проливни дъдове без проблеми, че не се замислих.
След 3-4 дни тръгвам аз за работа и глведам пак регистрира резки амплитуди в показанията 30/12, 25/10 и тн. Ядосах се малко, размърдах малко трансмитера, смених му мястото за да му намеря оптимално място за съприкосновение с компютърчето. Тръгна, каточе ли, обаче понеже никога не ми е достатъчно, понеже се сетих че старта батерия в трансмитера като че ли беше клеясала малко. И си помислих че клемичките в трансмитера може да не правят добър контакт. Взех малко парцалче, навлажних го с някъв препарат бръкнах внимателно вътре да ги поочистя (да сигурно е доста тъпо подход, ама като се ядосам и правя необмислени неща)
Е пробвах после и изобшо не искаше да тръгне.
всякак го въртях и повече не посика да отчита, погледнах пак, пружинката за минуса няма абсолутно никакви грижи. Пластинката която прави контакт с плюса леко се мърдаше... е станами адски тъпо щото си помислих че съм я прецакал нещо, въпреки че си правеше контакт със минуса на батерията без проблем. Тук ми е въпрос 1. Тази пластина прави ли контакт другаде освен с минуса?! Защото ако не прави не би трябвало да има проблем.
А и едно допълнение.. реших вече в отчаянието че може батерията на компютърчето да е заслабнала, почудих се как подръчни средства да проверя. 1. часовника си бачка, дисплея си показва нормално.
С дистанционното на телевизора си развивам 68км/ч без проблеми, а с телефона и до 170 стигам така че варинта с батерията на компютрчето като че ли отпадна. Въпреки че като отдалеча дистанционното на разстоянието на трансмитера, той спира да отчита. После пробвах, като доближа много близо километража до трансмитера почна да отчита, което пък донякъде отложи теорията за разместената пластина.
Някакви идеи?! Нищо не разбирам от радио технологии, но предавателя предава сигнал (трансмитера на вилката е активен, изпраща сигнали) А нещото което го приема във компютърчето би трябвало просто да приема респективно да е пасивно, тоест ако е отслабнала батерията на километража не би трябвало разстоянието да е проблем при отчитането(тоест да намалява активноста).
Абе адски бос съм с тея технологии това са аматьорски хипотези просто.
Някакви идеи, супер много се ядосвам...
Държа да подчертая че трансмитера, и магнита са монтирани перфектно, спрямо оказанията на производителя (като разстояния)