За да няма подлъгани, крайният резултат е следния:
- стопорните болтчета са не 3мм-ви, а 4мм-ви
- всички болтчета трябва да сочат с върха навън от педала, т.е. да се навиват с инбусния ключ откъм отвътре
. При предната и задната тройка достъпът е открит, но при страничните две двойки от срещуположната страна трябва да има дупка, през която да минава инбусният ключ
- по същия начин - с локтайт 243
bikerider, мерси за съвета
. 3мм-вите болтчета са тънки, и при удар, ако са с шестограна навън се еб*ва майката, както на шестограна, така и на резбата. Зат'ва сега 4мм-овите ботчета влизат отвътре-навън. Така, ако се очукат върховете им и резбата, която е над педала, няма да има проблем със смяната - развиват се откъм отвътре-навън
. И още нещо - тоя немския тред-локър дето го ползвах за 3мм-овите ми разката фамилията тогава
шестограна става на кръгло-гран
:), добре че бяха едни чирак клещи
. Сега на 4мм-овите съм сложил по-помалко л.243, а освен това са и за по-голям инбусен ключ.
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/2006330125414_SV500068.gif[/img]
Т'ва е. И да не каже някой, че се занимавам с тая простня повече от месец - просто сега ми останаха няколко скучни часа да си уплътня
Едит: между другото, bikerider, ако сложа обикновени инбусни болтчета и ги затегна като главата им опре във вътрешната повърхност на педала, тогава ще могат да се отвъват само в посока ->навътре. А ако са дръннати и резбата им е сгомняна ще таковат и резбата на педала
. Затова остава варианта със стопорни (за да могат да се развият <-навън):agree: