[quote="El Camino"]
Бих Ви посъветвал да прегледате складовете за метали за малка дуралуминиева плоча с подходяща дебелина, да я занесете заедно с едно от старите ви уши на някой кадърен фрезист, и да го накарате да ви фрезова плочата до геометрия сходна с тази на оригиналното ухо.
[/quote]
Аз пък ще използвам 2л. ед.ч.
Още първия път направих така. Резултата:
От скъсаното ушо не успяхме да скалъпим много точен чертеж (целта беше да не се дават толко кинти за ново). На фрезиста му се е*а майката, сравнително кадърен е. Втория път го поналучка (2 седмици по-късно). После се правих на шлосер и за около 2 часа го нагодих. Малко по-трудно се настройва депла... сложното нещо защото отлятото е леко осукано около по-дългата осева линия (ако си го представиш начертано може и да ме разбереш
). И най-важното: ако фрезиста не е някой познат ще ти излезе доста по-солено, а по-доброто качество не е гарантирано.
Ако горгонците пак ти кажат, че си го карал на голяма скорост им покажи неприличен жест ( [img]http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/boid.gif[/img] )
Счупването най-вероятно е заради скоците и се радвай че обтегача още не ти е влизал отзад, м/у спиците. Асера е тежко добиче за такива изпълнения. Ако можеш сложи по-лек.
Ушите за драг F4 са почти същите (ако не съвсем) и по-лесно се намират (и са с 2-4 лв. по-евтини). Смяната можеш и сам да си я няправиш колкото и да си **********, няма нищо сложно. Евентуално викаш на помощ тате/чичо/баба и слестяваш още 5 кинта от сервиз, освен че пестиш и доста време.
пс
И да не си пипнал зоом-а! Камилата е идеална с фабричен зум. Ако е нов - споко, ще омекне.