[quote="F1-MAN"]
Само не разбрах защо всички свързват увеличаването на хода на вилката с намаляването на здравината й? От година и половина съм с модифицирана вилка и нямам проблем до сега. Ходът се увеличава като се извадят ограничителите му от шишовете на буталата и като се добави още една пружина вместо пластмасата, която има под другите две. Така вилката ще почна да сгъва повече, мисля че до около 140-150мм, не помня точно. Има два варианта за добавяне на масло. Или да се модифицира стар амортисьор от кола(като мен) и да се сложи в десния крак, или самия десен крак да се използва като патрон, но трябва да се намери/направи подходяща глава за бутало и да се сложи семеринг в долната част на крака, за да не тече маслото:). Или пък да си купиш едно Duro E за 200лв....
[/quote]
Хъмм това за хода... аз пробвах и над 150мм ход вилката заклинваше и се получаваше някакво леко но доловимо сучене. Иначе аз направих 2-ро и 3-то от това което каза
самото уплътнение на шиша за което спомена протече (като не е правено не е правено
) иначе за буталото използвах една от пласмаските за пружините но разпробита. Няколко пъти допробивах и накрая стана. Работи точно 30 минути състоящи се в блъскане на вилката в коридора след което се чу едно глухо "фуп" и спря да работи, шанс
. Чух за мод с амортисьор от багажник на кола, който се слагал в крака но... така и не ми се отдаде възможност да го пробвам понеже си купих Duro E. Сега с новите ефтини Suntour-чета вече се губи смисъл от всякакъв ъпгрейд на тия топузи Zoom-овете