freewheeling - rear manual

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

freewheeling - rear manual

Мнениеот Bi-King » Пон Яну 23, 2006 4:48 pm

1.Може ли да се направи на колело с двойно окачване?
2.абе то стана... ама боли :bawling:
2 метра напред...
после лошо(е не два метра надолу,слава Богу!)
та,как се спасява като ще падам(назад/напред)?
3. Как?!? се пази тоя баланс?
4. Ръцете задължително ли са изпънати,защото съм виждал как го правят с доста прибрани ръце?
5. В сняг (5см) става ли?

сигурно въпросите са мега-тъпи,за което се извинвам:banghead: просто искам да имам този "скил".Виждали сме го всички... ама друг да го прави е мно' лесно:hbang2:
мерси предварително!
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот bounmaster » Пон Яну 23, 2006 5:00 pm

Има един много лесен за прилагане начин да се спасиш от падане назад при rear manual и той е да стиснеш здраво задната спирачка. Иначе баланса се пази с повече упражнения и малко повечко игра с задната спирачка- като тръгнеш да се обръшташ я натискаш ЛЕКО и тя те врашта ЛЕКО:D напред.
bounmaster
 
Мнения: 147
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 9:18 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот PtD » Пон Яну 23, 2006 5:57 pm

А също и много игра с центъра на тежестта - протягане и сгъване на ръцете и краката, според ситуацията.
И естествено, че може да се прави и с двойно окачване, даже е по-лесно.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот Cocko » Пон Яну 23, 2006 6:10 pm

А защо е по- лесно?
Пиши на кирлица!
Pi6i na kirilica!
Cocko
 
Мнения: 511
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Чет Май 26, 2005 8:20 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Яну 23, 2006 6:14 pm

[quote="Cocko"]

А защо е по- лесно?
[/quote]


Ахъм,зависи.:)
На някой им е по-лесно с меки,други с твърди.:)
на мен ми е по-удобно с твърдака,защото не се моря колкото с мекото ми.:)
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Пон Яну 23, 2006 6:19 pm

[quote="Metal_Psycho"]

[quote="Cocko"]

А защо е по- лесно?
[/quote]


Ахъм,зависи.:)
На някой им е по-лесно с меки,други с твърди.:)
на мен ми е по-удобно с твърдака,защото не се моря колкото с мекото ми.:)

[/quote]


По-лесно е щото окачването компенсира грешки и ти дава аванс във времето за реакция :)...

това май си е генерално правило
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Яну 23, 2006 6:32 pm

[quote="C_Mo"]

[quote="Metal_Psycho"]

[quote="Cocko"]

А защо е по- лесно?
[/quote]


Ахъм,зависи.:)
На някой им е по-лесно с меки,други с твърди.:)
на мен ми е по-удобно с твърдака,защото не се моря колкото с мекото ми.:)

[/quote]


По-лесно е щото окачването компенсира грешки и ти дава аванс във времето за реакция :)...

това май си е генерално правило
[/quote]


Симо,с това съм напълно съгласен.:)
Затова съм писал сао при мен как седят нещата.:)
При мен,масата в предницата е мааалко повечко отколкото е "удобно".:)Неказвам,че е невъзможно(с мойто) просто за да поддържаш баланса за дълго време изморява много бързо.
Но например,меко колело,подобно на твоето не е така.
Всъщност излиза,че колелата се делят на три категорий при правне на мануъл.:) Твърди ; Леки Меки ; Неприлично тежки Меки.:D
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bi-King » Пон Яну 23, 2006 6:39 pm

честно казано, аз на моето меко доста трудно вдигам предницата достатъчно... свикнал съм на твърдака да дърпам кормилото повече назад,отколкото нагоре, при него ставаше и така,ама тва е и по-тежко и като дръпна назад директно сгъвам шока.(RAM AC-кобилично)Ще свикна и нагоре:angel2:
ами задната спирачка кво животно трябва да е? Аз съм с HAYES MX1/160 с ЩиБано ротор и нещо все много рязко наковавам,при което пльос напред.ю:boggled:
искам да дръпна напред със спирачката без да прекратя freewhell-а.
P.S.:hbang2:Ясно ми е че БлъсКание му е майката,де:hbang2:
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот PtD » Пон Яну 23, 2006 7:44 pm

[quote="Bi-King"]

честно казано, аз на моето меко доста трудно вдигам предницата достатъчно... свикнал съм на твърдака да дърпам кормилото повече назад,отколкото нагоре, при него ставаше и така,ама тва е и по-тежко и като дръпна назад директно сгъвам шока.
[/quote]


Пробвай преди да дръпнеш да натиснеш вилката рязко и да използваш рибаунда. Става много по-лесно. А неприлично тежките меки искат и ужасно много изнасяне назад.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот afterburner » Пон Яну 23, 2006 7:56 pm

[quote="Metal_Psycho"]
Всъщност излиза,че колелата се делят на три категорий при правне на мануъл.:) Твърди ; Леки Меки ; Неприлично тежки Меки.:D
[/quote]


[color=limegreen]Изпусна твърди с Marzocchi DJ1/2/3 вилки...[/color]
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bi-King » Пон Яну 23, 2006 10:54 pm

ся пък на кила ще се обиждаме:bawling:
мойта машинка е ~17кг с 2.70"/2.50" гуми,само рамката и вилката са 4кг!RAM AC e все пак ;]
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот marshall__ » Пон Яну 23, 2006 11:22 pm

[quote="Bi-King"]

само рамката и вилката са 4кг!RAM AC e все пак ;]
[/quote]

Я пак.. ?
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот Bi-King » Пон Яну 23, 2006 11:28 pm

@marshall__ колко очакваш да е? не е със 10001 коронна вилка.отзадзе с тор4а.отпред със XCPDJ.фащаш кантаря и тва излиза.
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот marshall__ » Пон Яну 23, 2006 11:32 pm

Леко с тея цифри да не те заболи глава..
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот Bi-King » Пон Яну 23, 2006 11:35 pm

няма смисъл. честно казано [u]повече[/u] ме интересува идеята.Виждал съм го тоя мануал с доста по-тежки танкове от моя.А той че е лек/тежък, тва си е друг (мой)проблем.
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот bluskanie » Вто Яну 24, 2006 11:54 am

[quote="Bi-King"]

Ясно ми е че БлъсКание му е майката,де:hbang2:
[/quote]

Тц, аз съм бащата...;)

И аз търсих формула, но разбрах, че няма такава. Просто опитваш докато усетиш баланса. С добро владеене на задната спирачка вече правя няколко метра с твърдак. С много опити ще стане и повече...
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот Teodor40 » Вто Яну 24, 2006 2:56 pm

Не съм голям специалист но от спомените които имам защото знаете всичко е навик,та голяма част от движението идва от краката.Само с дърпане,теглене не става. И като най-важно-практиката с удоволствие.Един последен съвет-не го пробвайте подпиинали:splat::D :thumbu:
:look:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот layne » Вто Яну 24, 2006 3:50 pm

[quote="Teodor40"]

Не съм голям специалист но от спомените които имам защото знаете всичко е навик,та голяма част от движението идва от краката.Само с дърпане,теглене не става. И като най-важно-практиката с удоволствие.Един последен съвет-не го пробвайте подпиинали:splat::D :thumbu:
:look:
[/quote]

Аз един път го пробвах подпийнал и си паднах на гЪза много брутално!Амо добре,че бях добре напоен,та не усетих болката(поне след падането).Но на следващия се усещаше :lol:
Не е толкова яко да караш , колкото гадно е да не караш!
"Всичко е консуматив!"
www.ram-bikes.com
layne
 
Мнения: 865
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Дек 24, 2004 8:47 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bi-King » Вто Яну 24, 2006 6:59 pm

Лелее трябва да словат при вас табела:
[color=red][b]WARNING!! Freewheeling TriALCOHOLICs![/color][/b]
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот flat-6 » Сря Яну 25, 2006 10:26 pm

добре де кажете от къде да се започне с каране на една гума или не и по налкон или на равно с висока или ниска скорост.тва са ми въпросите
Винаги [color=red]отгоре, и винаги надолу!!![/color]
Аватар
flat-6
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1540
Регистриран на: Пон Окт 25, 2004 2:07 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bi-King » Сря Яну 25, 2006 11:31 pm

:eek2: da
:uhh:
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот PtD » Чет Яну 26, 2006 12:56 am

На равно, с умерена скорост. Примерно 15-18 км/ч.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот pes » Чет Яну 26, 2006 1:00 am

До колкото ми е известно задния баланс се постига с доста практика и е техниката му е строго инивидуална зависи и от човека и от колелото му. Така, че започвайте с опитите /и не необходима скорост колкото по бавно се движи колелото на задна и пазите баланс толкова по добре/
Това се отнася за заден баланс с въртене педалите, който е едно добро начало но не задължителен за да научите Манюал за който се прави със скорост и "болка".
Повечето от това, което знаем за човека, се дължи на изследванията на сладкия грах и един вид винени мушици.
pes
 
Мнения: 264
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Апр 05, 2005 1:15 pm
Местоположение: Bahamas

Мнениеот Quake » Чет Фев 02, 2006 9:12 pm

Дам...то и аз се опитвам да го уча,но за сега неуспешно :( ,въпреки че от време на време има някакви проблясъци :^:
ОБАЧЕ се замислих за следното-имам чувството че рамката която карам не за мен-т.е. не ми е удобна или просто съм си несхватлив де да знам
thnx за суветите които сте дали :)
Quake
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Окт 10, 2004 11:40 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот pesho » Пет Фев 03, 2006 8:15 pm

[quote]абе то стана... ама боли
[/quote]

То няма как да е станало и да боли ;)
За скоростта бих казал, че колкото е по висока толкова по стабилен става manual-а.
Колкото до падането по гЪз - без него нищо не се научава :)
pesho
 
Мнения: 156
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 09, 2004 11:30 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот vasko321 » Чет Фев 09, 2006 10:29 am

Аз си посветих цялото минало лято на manual-a и след около 1-2 месеца мъки започнах да го хващам от време на време :) като карам се старая да контролирам центъра на тежестта най-вече с гъза, като си сгъвам и изпъвам краката от коленете.
Аватар
vasko321
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Сеп 19, 2004 8:49 pm

Мнениеот afterburner » Чет Фев 09, 2006 5:51 pm

[quote="vasko321"]

...като карам се старая да контролирам центъра на тежестта най-вече с гъза, като си сгъвам и изпъвам краката от коленете...
[/quote]


Бинго! :D
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bi-King » Пет Фев 10, 2006 6:21 pm

докарвам вече 4-5 метра,но не става всеки път ... абе май си е вече въпрос на техника,не на идея.Мерси на помогналите :beer:
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот bluskanie » Пон Фев 13, 2006 1:40 pm

Нищо не си разбрал...Учи се от олд скул карачите, бе:

[img]http://picvalley.net/files/2006/02/13/ef00cbab4af96b65652dc16e962f5422.jpg[/img]
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот Teodor40 » Сря Фев 15, 2006 10:59 am

Пробвай и ще видиш как ти е най-лесно но не прекалявай със скороста.Преди 2 години и нещо реших че вече съм достатъчно добър и така се обърнах и то не си бях взел ръкавиците.Още имам малък белег на едната ръка но се бях надрал навсякъде.Яко опити по цял ден и това е:) Има хора които го хващат много лесно как става но не всеки е с тоя късмет.Мога да те посъветвам да надуеш гумите повечко и го прави непрекъснато. Каспар така се научи за 1-2 седмици но той е...изключение някакво а и го правеше наистина непрекъснато. Не е зле ако имаш някой приятел да ти казва грешките.
:drunk: = :splat: :lol2:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта