Ozzie написа:Ако има "боза" в гумата, на практика няма пукане.
Ozzie написа:Ако има "боза" в гумата, на практика няма пукане.
MacLeod написа:Или просто при пукане, няма да се самозапуши ?
bikerider написа:И двата варианта работят прекрасно, а бозата е полезна и при UST гумите. Кой начин ще избереш да изолираш балона е по-скоро въпрос на избор на продукт, т.е. по-скъпо vs. по-трудно
hitar_potter написа:bikerider написа:И двата варианта работят прекрасно, а бозата е полезна и при UST гумите. Кой начин ще избереш да изолираш балона е по-скоро въпрос на избор на продукт, т.е. по-скъпо vs. по-трудно
UST не бяха ли и по-тежки?
hitar_potter написа:hitar_potter написа:bikerider написа:И двата варианта работят прекрасно, а бозата е полезна и при UST гумите. Кой начин ще избереш да изолираш балона е по-скоро въпрос на избор на продукт, т.е. по-скъпо vs. по-трудно
UST не бяха ли и по-тежки?
Говоря за един и същ модел гума - UST и не-UST вариант. За шините не съм запознат, сигурно пак има и двата варианта за някои модели. Пък и спомена за боза в UST система. Трябва и тя да се включи в грамажът ѝ.
Ozzie написа:@MacLeod
Много я мислиш цялата работа.
bikerider написа:Зависи за какво говорим. Нека да разделим двете функции на бозата и да не намесваме спукването (щото в UST гумите се слага само заради това). За мен коректното сравнение е UST гума без боза + вентил vs. еквивалентния не-UST модел гума с боза + лента и вентил.
bikerider написа:а бозата е полезна и при UST гумите.
MacLeod написа:Между другото как точно става доливането през вентила ? Нещо не си го представям..
dragon233 написа:Това се лепи като бандажна лента върху шината.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта