kikon написа:За пример сте на много по-"големи" от вас.
taurus13 написа:Браво за ентусиазма.....Стара Планина е чудна за каране, но в централната си част е направо страхотна. Трасетата за DH са хубаво нещо, но за съжаление омръзват. А колко хубаво е когато има множество прочистени пътечки и човек може да осъществи десетки разнообразни спускания. За съжаление от опит установявам че множество пътеки вече са обрасли до неузнаваемост. Мисля, че в бъдеще би било добре освен специализираните трасета, да се осъществи една по-мащабна дейност свързана с почистване от израстъци и маркиране на наличните тайни пътечки. Така планината ще се превърне в един своеобразен байк парк, предлагайки разнообразни целодневни приключения. И надявам се да остане чиста!!!
Повечето млади карачи знаят само лифта и трасето - колко от каращите на Сопот например някога са пускали пътеките към Анево, Иганово, Кърнаре или Розино...Развитието на туризма в един регион не може да стане само с изграждането на едно трасе и толкоз(визирам Сопот)
Браво за ентусиазма.....Стара Планина е чудна за каране, но в централната си част е направо страхотна. Трасетата за DH са хубаво нещо, но за съжаление омръзват. А колко хубаво е когато има множество прочистени пътечки и човек може да осъществи десетки разнообразни спускания. За съжаление от опит установявам че множество пътеки вече са обрасли до неузнаваемост. Мисля, че в бъдеще би било добре освен специализираните трасета, да се осъществи една по-мащабна дейност свързана с почистване от израстъци и маркиране на наличните тайни пътечки. Така планината ще се превърне в един своеобразен байк парк, предлагайки разнообразни целодневни приключения. И надявам се да остане чиста!!!
Повечето млади карачи знаят само лифта и трасето - колко от каращите на Сопот например някога са пускали пътеките към Анево, Иганово, Кърнаре или Розино...Развитието на туризма в един регион не може да стане само с изграждането на едно трасе и толкоз(визирам Сопот)
taurus13 написа:Браво за ентусиазма.....
Повечето млади карачи знаят само лифта и трасето - колко от каращите на Сопот например някога са пускали пътеките към Анево, Иганово, Кърнаре или Розино...Развитието на туризма в един регион не може да стане само с изграждането на едно трасе и толкоз(визирам Сопот)
Capoeira написа:taurus13 написа:Браво за ентусиазма.....
Повечето млади карачи знаят само лифта и трасето - колко от каращите на Сопот например някога са пускали пътеките към Анево, Иганово, Кърнаре или Розино...Развитието на туризма в един регион не може да стане само с изграждането на едно трасе и толкоз(визирам Сопот)
Колко спускания може да направиш към алтернативните пътеки дневно, някой от посочените маршрути включва ли и въртене или бутане, къде и какво разтояние. Посочените от теб пътеки не са ориентиране въобще в стила в който карат повечето хора на Сопот. На Сопот се ходи не защото е уникална природата, ами защоте е единственото DH трасе в България, такова която поне 5-6 пъти в сезона се преглежда оправя и почиства. Съгласен съм че направата на байкпарк не включва само направата на едно трасе но направата на едно XC трасе не носи никакви приходи, нито за лифт нито за транспорт(хората идват карат и си тръгват), то е единствено допълнителна пътека. Прегледай това:
http://www.whistlerbike.com/information/maps/index.htm
преброй колко пътеки за какво са предназначени, от над 50 пътеки има 4 който влизат в твойта харектеристика. Само не ми казвай че Сопотския каманяк има нещо общо .
Shady™ написа:Super e ! Остава да дойде времето и готово
А относно зимата и снегът ?! Никога ли няма сняг на тоя склон или порсто когато на някои места има малко - там няма въобще ?!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта