outfaced написа:всъшност за лисицата е по добре да гледаш у нашенскоа не навън ... и вече е доста по ефтинко
другото е тука
и разликата ти е 370лв
Дизел написа: И без това, след SID-a на сегашното ми колело всички ми се струват тежки (ама и SID-а няма и 80 мм ход де ).
Но скоро се очаква да има оторизиран сервиз на Фокс за България
HepBeH_XaMcTep написа:Fox F120 rlc или Reba?
Дизел написа:HepBeH_XaMcTep написа:Fox F120 rlc или Reba?
Да, и това е много добър вариант, но ме поблазни по-дългия ход, а и променливата височина също...
Пък и с Ребата и Фокс Ф120 си отива към ХС, а такова имам.
Реба между другото продава ли се? Тука ми обясняват, че била само за OEM.
HepBeH_XaMcTep написа:вилчиците са капризни и скъпи за поддръжка...
...по-специално въздушните искат честа смяна на масалцето(както и останалите) + по-специални грижи за въздушната пружина;
Талас серията например... си иска няколко вида различни и специфични масалца(за въздушната камера);
Но скоро се очаква да има оторизиран сервиз на Фокс за България.
Harka написа:Всеки полуграмотен майстор/потребител може без никакви проблеми да си разглоби Fox-а на съставните му части и да си го сглоби отново без да му трябват никакви оторизирани сервизи. Някои елементарни инструменти и упътването, свалено от сайта на Fox, са напълно достатъчни.
Harka написа:HepBeH_XaMcTep написа:вилчиците са капризни и скъпи за поддръжка...
Брех! Я пак...
Harka написа:Никакви "по-специални грижи" не изисква въздушната пружина. Тва са си някви твои измишльотини.
HepBeH_XaMcTep написа:Говоря за Лисиците
по принцип фоксовете са си капризни и изискват по-честа поддръжка....
За масалцата също в ТАЛАС камерата трябва да се капне някво масалце с визкузитет, за който е споменато - "купете си едикакво си масалце на ФОкс";
Harka написа:Е те тва не мога да разбера все още откъде го измисли...
Harka написа:"Масалцата" всъщност са само едно, което просто се слага на две различни места и служи само и единствено за смазване. Уверявам те, че Фоксът ти ни най-малко не го ебе какво масло си му турил във въздушната камера (стига да е с по-голям вискозитет) пък ако ще и самият Боб Фокс да го е бъркал в мръсния си гараж.
Harka написа:@Дизел:
...Всичко това идва да ти подскаже, че без да си казал на каква рамка ще се слага вилката, е на практика невъзможно да се дадат някакви кои знае колко адекватни мнения.
Дизел написа:@HepBeH_XaMcTep
SID-a e Dual Air SL 2002 или 2003, не помня точно, що?
HepBeH_XaMcTep написа:Дизел написа:@HepBeH_XaMcTep
SID-a e Dual Air SL 2002 или 2003, не помня точно, що?
Значи е от старите..... при всяко полоежние.... ще се преродиш с някоя Реба/Ривалейшън/Талас/Ф120... най-малкото от към работа
Harka написа:по принцип фоксовете са си капризни и изискват по-честа поддръжка....
Е те тва не мога да разбера все още откъде го измисли...
jivkonik написа:Наистина, освен нужните количества масло 7.5W, което се налива в ботушите, в горната въздушна камера на крака с въздуха, където е TALAS системата се слага и един специализиран флуид (доста гъсто масло, или много рядка грес) ЦЪК на който за сега не знам какъв му е вискозитета и има ли подходящ аналог, намираем по нашите земи.....
Дизел написа:jivkonik написа:Наистина, освен нужните количества масло 7.5W, което се налива в ботушите, в горната въздушна камера на крака с въздуха, където е TALAS системата се слага и един специализиран флуид (доста гъсто масло, или много рядка грес) ЦЪК на който за сега не знам какъв му е вискозитета и има ли подходящ аналог, намираем по нашите земи.....
Fox използва масла на американската фирма Torco. Fox Float fluid е Torco Assembly Lube. Ако е трудно за намиране, предполагам, че може да се замени с монтажно масло за двигатели. Важното е смазката да се задържа по детайла и да се разтваря напълно в другото масло.
jivkonik написа:А да знаеш случайно кой модел Torco е маслото на вилката 7.5W? Да му видя спецификацията и да си взема от моторджийските вносители нещо на Мотул примерно със същите параметри.
Harka написа:... Интензивността, условията, при които се експлоатира, специфичният стил на каране - това са все фактори, които могат да доведат до десетки (да не кажа стотици) часове разлика в сервизните интервали на една и съща вилка..
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта