fhristo написа:в зависимост от това дали съм надолу или нагоре често променям височината му, т.е. постоянно ще трябва да намествам спрямо това и калника, така ли излиза?
RAM-FR написа:моят калник е най-добър. Не се нужда е от нагласяне евтин е лесно се прави и бачка много
RAM-FR написа:моят калник е най-добър. Не се нужда е от нагласяне, евтин е, лесно се прави и бачка много
4getcredo написа:Не съм сигурен какъв е механизмът на описания заден калник, но недостатък на SKS-а е, че ставата за регулиране ъгъла на калника спрямо захвата на колчето е 'хлабава', т.е. калникът има тенденция да клюмва при по-друсаво каране (особено надолу)...
Isidor написа:http://www.sks-germany.com/sks.php?l=en&a=product&i=5284300000
http://www.sks-germany.com/sks.php?l=en ... 5283300000
С тези два калника карам аз и съм изключително доволен от тях! Предполагам, че са даже и по-добри от тези на Zefal, особено задния, заради механизма на закрепване.
4getcredo написа:Не съм сигурен какъв е механизмът на описания заден калник, но недостатък на SKS-а е, че ставата за регулиране ъгъла на калника спрямо захвата на колчето е 'хлабава', т.е. калникът има тенденция да клюмва при по-друсаво каране (особено надолу). За сметка на това пък преместването му по дължината на колчето е доста лесно и не страда от този недостатък, за който говори Admin, при Zefal-а.
MartinBG написа:4getcredo написа:Не съм сигурен какъв е механизмът на описания заден калник, но недостатък на SKS-а е, че ставата за регулиране ъгъла на калника спрямо захвата на колчето е 'хлабава', т.е. калникът има тенденция да клюмва при по-друсаво каране (особено надолу)...
За SKS X-TRY DRY ли става дума? Има болт за затягане на тази ос. Фабрично не е много стегнат и наистина може да "клюмне" при повече друсане, но като го затегнеш не мърда.
MIRO A написа:Някой пробва ли да ми сложи между скобата и колчето една гумена лентичка за уплътнение (така съм хванал един светоотразител и се държи добре)?
MartinBG написа:4getcredo написа:Не съм сигурен какъв е механизмът на описания заден калник, но недостатък на SKS-а е, че ставата за регулиране ъгъла на калника спрямо захвата на колчето е 'хлабава', т.е. калникът има тенденция да клюмва при по-друсаво каране (особено надолу)...
За SKS X-TRY DRY ли става дума? Има болт за затягане на тази ос. Фабрично не е много стегнат и наистина може да "клюмне" при повече друсане, но като го затегнеш не мърда.
Admin написа:MIRO A написа:Някой пробва ли да ми сложи между скобата и колчето една гумена лентичка за уплътнение (така съм хванал един светоотразител и се държи добре)?
И на мен това ми хрумна като решение на проблема, но още не съм го пробвал. Все пак статията разглежда калника в състоянието, в което се продава на пазара, а не с някакви допълнителни модификации.
bikerider написа:2. не стават за меки задници и не пазят дерайльора/краката.
bikerider написа:...Лесно се местят настрани (важи особено за SKS)...
Аз колкото и да го затягам, се саморазхлабва достатъчно, за да се мести лесно настрани. Пренатягането явно е твърде нетрайно.Isidor написа:Ако не затегнеш добре ластика ще се мести
bdz43r написа:Аз колкото и да го затягам, се саморазхлабва достатъчно, за да се мести лесно настрани. Пренатягането явно е твърде нетрайно.
BG-Rider написа: .. и сложих КРАЙ НА ПРОБЛЕМА.
Потребители, разглеждащи този форум: Boyan1984, Google [Bot], the_rookie, to4kata и 3 госта