NovemberCharlie написа:Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.
NovemberCharlie написа:Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.
outfaced написа:За повечето въздушни вилки има критики, че били доста линейни и хода им доста бързо се използвал почти целия щом стане нанадолно и на практика работели в последната 1/3 от него ...
ddevil написа:@outfaced: Изясни си ЕТА, u-turn и останалите системи. ЕТА е съвсем различна от ю-търн-а примерно. При цоки други са системите за този тип смъкване на хода. А от ЕТА нямам идея кое може да сгафи, не е като да е от вчера на пазара тази система. Може би имаш в предвид друг тип -АТА,ТСТ и т.н.
това твърдение не е коректно. Това което описваш е AM 1 SL ATA, а за 2008 вилката е 55 ATA2outfaced написа:NovemberCharlie написа:Хммм, види ми се зле съотношението цена/качество.
малко по ефтина от FOX TALAS 36 RLC и малко по скъпа от MAGURA WOTAN .... това бяха алтернативите за 2007ма ако искаш 160мм с бързо сгъване на хода с поне 40мм при нужда ...
...
outfaced написа:@did
теорията ми е ясна, ама на практика ...
а потребителите се оплакват даже от оже по голяма линейност
та и аз затова се чудя ...
Admin написа:Понякога е възможно покрай активирането на платформата да промените (без да искате) с една степен и смекчаването при ниска скорост на сгъване, но както стана ясно, едва ли ще усетите тази подробност
Admin написа: От друга страна, когато свикнах със сгъването на вилката при спиране (което в крайна сметка е нормално явление при цели 160мм ход
Admin написа: висока скорост на сгъване ....Би била полезна за хора с по-високо тегло или по-тежък „стил” на каране
Admin написа:Смекчаване при ниска скорост.... Идеята на тази настройка е да помага ... и за по-добро педалиране
jivkonik написа:airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас?
jivkonik написа:airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас?
airborneone написа:jivkonik написа:airborneone
Твоя ТОТЕМ и Лирика-а на Админ с еднакъв пълнеж ли са и в двата си крака? Една и съща въздушна пружина (2 StepAIR) и система за смекчаване Mission Control? На каква база твърдиш, че нещата казани от теб относно опита ти с TOTEM са валидни и за другата вилка? Все пак това са 2 продукта от различен клас?
Мишън контрола е еднакъв.
иначе да уместна забележка , сетих се по-късно , ама късно за редакция.
това твърдение не е коректно. Това което описваш е AM 1 SL ATA , а за 2008 вилката е 55 ATA2
Ich habe sie allerdings jetzt getauscht, da ich eine Stahlfedergabel wollte. Im mittleren Federwegsbereich ist mir zu soft, gegen Ende wird sie recht progressiv. Typisches Verhalten für eine Luftfederung. Dies führt dazu, daß die Gabel bei Bergabfahrten oder allgemein bei Gewichtsverlagerung nach vorne recht weit eintaucht und dann im Bereich des progressiven Bereichs arbeitet und nur wenig nutzbarer Federweg zur Verfügung steht.
в средната част работи прекалнно меко и към края става силно прогресивна - типично за въздушни вилки. Това води до това, че при спускания или при изнасяне на тежеста напред вилката се сгъва доста, за да заработи в по прогресивната област и на практика използва по-малка част от декларирания ход
outfaced написа:превод в ефир:тва от един тип, дет се отказва от въздушна вилка защото ...в средната част работи прекалнно меко и към края става силно прогресивна - типично за въздушни вилки. Това води до това, че при спускания или при изнасяне на тежеста напред вилката се сгъва доста, за да заработи в по прогресивната област и на практика използва по-малка част от декларирания ход
URNEST написа:Да попитам информативно:
Low speed compression влияе на първата част от хода, а High speed compression на втората(за по-големи неравности), когато вилката е на 115 ход и част от хода, за който се грижи нискоскоростната компресия го "няма" вече, коя настройка влияе на тези 115мм или системата се пренастройва сама.
Също и тези 45мм разлика отчетливо ли променят геометрията за АМ каране, че мен нещо като за нагоре ми се виждат малко.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта