fhristo написа:Като цяло си е добре за крос кънтри, аз само бих сменил вилката с по-лека и по-добра Но не че и така не става
outfaced написа:и да питам ... тия там дет ги сглабят тез байкове, навиват ли се току така да сменят разни неща по байка, само срещу доплащане в разликата на цената? Или те по принцип го сглабят по поръчка ... т.е. тази конфиигурация е само препоръчителна?
outfaced написа:... тия там дет ги сглабят тез байкове, навиват ли се току така да сменят разни неща по байка, само срещу доплащане в разликата на цената...
Nymphetamine написа:А ако смяташ да наблягаш и на спускането в умерени граници, дори и в равни количества с въртенето, аз лично бих си взел АМ 2, но ще сменя вилакта с нещо лекичко и същевременно с достатъчно ход,
Никсън Елит ми се вижда читава вилка за целта.
Аз бих сложил RS Revelation или Recon за вилка. А и за командите и аз съм съгласен
Nymphetamine написа:За вилки от сорта на тора-бора... ...забрави...
Nymphetamine написа:Във райдспот има никсън елит, можеш да го погледнеш там. Предимството е, че е с регулируем ход от 115 до 145мм и още разни други бъзикни. За вилки от сорта на тора-бора и сплайс забрави. А от газови амортисьори не разбирам.
outfaced написа:ъъъм, тая вилка не е ли почти двойно по скъпа от тази в оригиналната расфасофка ?
и все пак, все съм си мислел, че въздух е по добре от пружина ...
или тя работата не е толкос проста
Имаме ли някъде писано +/- на двете системи ?
Не се заключва, но това не ми представлява проблем, защото клатене на практика не съм усетил (незначително е), друго адекватно мнение съм неспособен да дам.никой нищо не казва за задния амортосьор
Можеш ли да споделиш някакви конкретни съображения, които да правят тази смяна належаща, понеже съм се замислял в тази посока. За гумите и аз си го мисля, но е в неопределено бъдеще (когато ми се занимава).Nymphetamine написа:Аз бих сменил веднага командите с х.7, а след закууването - гумите ги преработвам на тюблес.
outfaced написа:Гледам че АМ 2 е за същите пари и горе долу същите чаркове, ама друга рамка де ... Има ли смисъл да взимам АМ рамка за XC?
Isidor написа:outfaced написа:Гледам че АМ 2 е за същите пари и горе долу същите чаркове, ама друга рамка де ... Има ли смисъл да взимам АМ рамка за XC?
АМ 2 е по-добър от ХС2.2, защото е по-здраво колело. Ако бях на твое място, бих избрал по-здравия модел, въпреки, че не карам АМ.....просто заради здравината. Все някой път може да изпиташ нуждата да го пробваш как вози на по-голям тормоз. Не вярвам, че на тая нещо ще и стане ако се кара по-здраво, но за всеки случай бих купил АМ. И без това е на същата цена (както казваш ти)
Трябва да се разглобява вилката, за да се промени хода, като се слагат или махат едни спейсъри, а 80/100/130 са стандартните варианти.outfaced написа:същото питане ми е и за тора-та ... пише 80/100/130мм, но това какво значи ... че може да се регулира в тия граници или има разновидности с тез ходове, които са твърди
outfaced написа:TORA 318 не е ли по одбре от recoon
като оставим на страна теглото ...
иначе тва MZ AM3 хваща око, ама то хубаво е 140, но все на 140 ли си седи ... може ли да работи и на по малко?
същото питане ми е и за тора-та ... пише 80/100/130мм, но това какво значи ... че може да се регулира в тия граници или има разновидности с тез ходове, които са твърди
outfaced написа:
иначе тва MZ AM3 хваща око, ама то хубаво е 140, но все на 140 ли си седи ... може ли да работи и на по малко?
outfaced написа:а на кои може да се регулира височината или хода без разглабяне?
outfaced написа:ми знам ли ... така си мисля че ако е голямо катерен, ще е по удобно да се "смачка" малко, че иначе много надига предницата
Защо тогава всичките готови колела са със 130мм вилки?stroker написа:Сега се сетих че Хс 2 рамкарта позволява монтиране на вилки с до 120мм ход,докато АМ е до 150,което също е предимство!
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта