bikerider написа:Да споделя, че има и особено остри/тясни серпентини, на които определено е по-безопасно да се отреже склона, въпреки че остават улеи. Наистина трябва да се пази природата, но понякога се налага човек да си пази кожицата преди всичко.
bikerider написа:Също така, ако колелото има голяма база, голям chainstay или прекалено малък челен ъгъл, завиването по такива серпентини значително се затруднява.
Harka написа:bikerider написа:Също така, ако колелото има голяма база, голям chainstay или прекалено малък челен ъгъл, завиването по такива серпентини значително се затруднява.
Да не говорим, че някои колела въобще и не могат да си завъртят кормилото толкова. За справка - мойто.
Admin написа:Аз мисля, че в такива случаи най-правилно е човек да слезе от колелото. Вярно е, че ще си отнеме малко от удоволствието, но пък и да правим всичко безогледно само заради едното удоволствие...
Harka написа:Да не говорим, че някои колела въобще и не могат да си завъртят кормилото толкова. За справка - мойто.
mite_pascoff написа:Harka написа:bikerider написа:Също така, ако колелото има голяма база, голям chainstay или прекалено малък челен ъгъл, завиването по такива серпентини значително се затруднява.
Да не говорим, че някои колела въобще и не могат да си завъртят кормилото толкова. За справка - мойто.
Хахахахаххаха, сладур
bikerider написа:Ъъъ, Комините?
Техниката при спускане е следната:
1.Намалете скоростта, понякога почти до нула.
2.Когато предната ви гума се изравни с върха на „ъгъла”, образуван от горната и долната пътеки
извийте кормилото и завийте остро, почти на 90 градуса. Целта е максимално бързо да застанете напряко на двете
Zozka написа:пък ако има мегдан за контра - Екстра!
bikerider написа:Zozka написа:пък ако има мегдан за контра - Екстра!
Мда, неква си тъпа почва ли ще ни спре...
mite_pascoff написа:bikerider написа:Ъъъ, Комините?
bingo!
по тая "пътека" са едни от най-трудните за минаване серпентини, обратен завой с наклон и стъпало 30см по средата, от едната страна почти отвес нагоре, от другата също, само че надолу ... и това на пътека не по-широка от 30-тина санта
MAN6 написа:bikerider написа:Zozka написа:пък ако има мегдан за контра - Екстра!
Мда, неква си тъпа почва ли ще ни спре...
мда, некво си глобално затопляне
Alien написа:ахаахахах, това му беше ПЪРВОТО каране на това колело в планина... и ние го подкарахме през Комините... ахахахах той после мрънкаше, че "това колело не ставало за спускане от тука" и некви такива аахахахахах
vladimir.dzhuvinov написа:А има ли някъде инструкции за велосипед тип тандем?
kww написа:едно допълнение: за бързо взимане на серпентина намаляваш леко преди серпентината влизащ от най-вътрешната част блокираш задната гума и минавйки с предната по най-късата вътрешна треактория издрифтваш с задницата външната част на серпентината
kww написа: ... блокираш задната гума и ... издрифтваш с задницата ...
bikerider написа:Идеше също реч, че за състезателни цели, дрифта е напълно валидна техника, но далеч не всички пътеки са за състезания, колкото и да им се иска на някои вживяващи се елементи...
Пък който иска да ерозира почвата и след една-две години да не може да мине оттам, нека си дрифти, нали ще се преместиме на друга пътека и там пак че риеме така...
Откровено глупавите паралели с колите и глобалното затопляне... най-добре да не коментирам, щото некои хора не правят разлика между елементарни неща, а гледат само да плюят без да мислят.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта