[quote="Teodor40"]
Ако кара брутално на ръчка по завоите твърдите гуми са от огромно значение
[/quote]
Мда. Ако искаш карай на 5 атмосфери. Аз ти говоря, че да се спадне задна гума да речем от 3.5 на 2.5 не е никакъв проблем, дори и на 2. Естествено ако вътрешната ти гума ще го понесе - има си начини. Изобщо не съм съгласен, че е добре да се кара с излишно твърди гуми - тая теория съм я пробвал и не работи както се рекламира. А ти не можеш да разбереш, че с излишно твърди гуми колелото губи скорост колкото и да ти се струва парадоксално, щото не "заобикаля" препятствията, а се блъска в тях, натоварва ти повече амортисьора и като резултат те размятква нагоре-надолу теб самия, вместо да минеш и да заминеш. Oтносно завоите - никой не е твърдял, че трябва да се спада толкова, че да се губи стабилност, баланса е доста тънък. Чудно ми е ако ти кажа, че се спускам на 2.5/1.8 как ще реагираш? Учудващо на място
Хамстера каза нещо мъдро - много зависи и от материала на гумата.
[quote="Teodor40"]
При леки занасяния особено ако не са на камък гумите се получават доста кофти последици също и при посрещане на камъни с ръб.
[/quote]
Явно за теб "мека гума" означава "тънка едностенна гъвкава гума напомпана на 0.1"
Както и да е, не ми се спори със "всеки спускач", дерзайте както си знаете
Edit: ма мисля тука и все не разбирам - защо е нужно да има неконтролирани занасяния?
Сцеплението не е ли по-важно
Ех... старост-нерадост