[quote="AtOm_AnT"]
Обърках се всъшност насякаде ще има дупки освен на снадката и там кадето е винтила и ми казаха че ще се свали над 100 грама.И едва ли ще отслабне.
[/quote]
ако наистина ще правиш такова нещо, подходи научно:
1. Претегли шината преди да я подхванеш;
2. След като я надупчиш и (евентуално) олепиш с тиксо, пак я претегли.
Не вярвам с 34 отвора 12мм в едната стена на шината да постигнеш повече от 30 грама олекотяване, дори и това е твърде оптимистично.
Не съм сигурен колко точно тежи тая шина, но може би е около 700 грама. От тези 700 грама (да речем) 200 се падат на вътрешната стена и капсите, 200 на външната и 300 на двата борда и подсилките около тях. А най-вероятно на бордовете се пада даже повече.
Следователно, за да намалиш масата със 100 грама само чрез дупчене на едната стена, трябва (приблизително) да отстраниш половината стена.
Все пак, ако наистина ти се занимава, направи го, но после кажи какво е станало.
ЕДИТ:
Ако имаш подръка истинска везна може да си спестиш доста проби и грешки и да решиш какво ще правиш и колко ще дупчиш, ако претеглиш здравата шина, после пробиеш само ЕДИН отвор и пак я претеглиш. Има аналитични везни, които ще уловят разликата с точност 0.001 грама. После сам прецени колко точно "дупки" трябва да "издрилиш", че да постигнеш заветните 100 грама. Ако броят необходими отвори се получи около 100, не се учудвай.
Q. b. f. f. f. s.