wingmanz написа:^ Пич от студа не се втвърдяват пружините, а греста става на кал (променя вискозитета както казваш ти) и затова става твърда...
rumbala написа:Пък моя bike яко замръзва, защото не ми пука да карам из локви зимата и после по някоя стръмна улица
Последния път трябваше да престой на стайна темперетура около 1 часа докато падне леда от спиците
danielpetkov написа:Здравейте!Тази зима (ако падне сняг),смятам да си изкарам байка за 1-2 часа.Колелото е рам хт1 със рамка на хт3 и отпред със авид бб7 185 ротор,а отзад със В-брейк.Въпроса ми е след като го изкарам 1-2 часа на сняг (5-10 см) какво трябва да направя,че да му няма нищо на частите.Колелото се държи във апартамент на стайна температура 20-25 градуса.Благодаря предварително!
war_shadow написа:danielpetkov написа:Здравейте!Тази зима (ако падне сняг),смятам да си изкарам байка за 1-2 часа.Колелото е рам хт1 със рамка на хт3 и отпред със авид бб7 185 ротор,а отзад със В-брейк.Въпроса ми е след като го изкарам 1-2 часа на сняг (5-10 см) какво трябва да направя,че да му няма нищо на частите.Колелото се държи във апартамент на стайна температура 20-25 градуса.Благодаря предварително!
Обичайните неща-почистване и смазване на веригата,почистване на венците,смазка на средното,също така не е лошо да се отвори вилката за почистване и смазка
Admin написа:bikerider написа:
... плюс това съвсем не съм сигурен как се отразяват тия амплитуди на алуминия на рамките...
В един онлайн справочник за алуминия, дето ти пусна връзка към него;), прочетох, че при по-ниска температура сплавите му ставали по-здрави (грубо казано, но това беше смисълът на написаното). Та се чудя и аз дали е така :dunno: Ама ако повече хора ще се чудим сериозно, предлагам да го направим в нова тема
damadzhana написа:дъра-бъра
plamens55 написа:Алуниния става крехък при ниски температури,факт е при автомобилите летите джанти се чупят по-лесно зимата.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта