krach написа:Барабар Петко с мъжете--- и от мен честито и да не остана бетер назад и аз да се похваля, че вече 3та седмица въртя със GRX8 (само си смених хидравликата с механика) и сум супер доволен.
krach написа:......Относно спирачната сила. Дали си 50-60-100-150 кила, колелото е има няма между 10-20 кила....
Insight написа:krach написа:......Относно спирачната сила. Дали си 50-60-100-150 кила, колелото е има няма между 10-20 кила....
Дано не искаш да кажеш, че теглото на водача няма значение при спиране с 15 кг колело, защото изказването ти звучи точно така!
ПС: Карам GRX8, след като старото ми колело даде фира в стената на подлез след скъсване на жилото на предната спирачка... при N дни в планината, скъсването на жило на спирачка може да доведе до последици, при които самото жило да ти е последния проблем.
krach написа:....
krach написа:Всичко което искам от една спирачка е да спира, колкото ми трябва когато ми трябва.
На този етап не бих дал повече пари за нещо което ми спестява минимални усилия. При положение че съществуват аналогични неща.
Предпочитам възможноста в полеви условия да си оправя спирачката възможно най - лесно.
Който твърди че въпросното нещо НЕ МОЖЕ да се счупи...много поздрави, колкото и да е скъпо и пре скъпо..техниката винаги се чупи в даден момент.
penmark написа:Прескачането започна още от втория ден на закупуване на велосипеда, но се случваше рядко и не правеше такова впечатление както напоследък. Веригата я смених още на първия месец защото и аз мислих, че е от нея. Бих един мейл на Крос одеве, да видим какво ще кажат.
Insight написа:penmark написа:Прескачането започна още от втория ден на закупуване на велосипеда, но се случваше рядко и не правеше такова впечатление както напоследък. Веригата я смених още на първия месец защото и аз мислих, че е от нея. Бих един мейл на Крос одеве, да видим какво ще кажат.
Този проблем и аз го имам, но продължава да се проявява рядко ... понякога го няма с дни, друг път се случва да прищрака 2 пъти за един ден, но не забелязвам да има връзка с околната температура.
Интересното е, че няма връзка и с усилието, което се прилага върху педалите - като си науми - прещраква и при съвсем леко въртене.
MBiker написа:Байка е страшен. Много добре си го направил, а и изглежда го пазиш.
За хидравликите не разбрах, дали през тази година си ги пипал нещо. Имам предвид накладки да си сменял, проблеми да са имали?
exiteyes написа:Решението е да търсиш, още по-читава и здрава главина. Ако не от веригата и касетата, то може да е и от настройката и предавателното съотношение между дерайльора, командата която да предава движението в касетата в което малко се съмнявам.
(По отношение на главината, знаех си, че не са им от най-читавите)
Ако наистина проблема излезе в главината, когато установиш какъв е, мисля, че ще ти трябва нещо мноооого по сериозно от тези, за да избегнеш евентуално последващи проблеми с времето.
penmark написа:Колеги, задната главина (Shimano FH-M475) голям та*аш излезе. Откакто се затопли времето ПАК започна да прескача. Може и да е куца бройка, но прескачането на кучетата зачести и е много дразнещо! Вчера за 40 км по асфалт се "скъса" да прескача, поне 10 пъти. Какви ли не промивки и смазки не съм пробвал, прескча и тва е. Само дето не съм я отварял още, ама няма да мога да я събера после. Та за главината давам голям минус. А най-ме е яд, че с тая главина си наплетох нова капла.
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта