evin написа:Колкото по-универсално приложение има даден велосипед, толкова по-добре.
evin написа:Много по-сполучливо профилиране на приложенията на един байк ми се струва квалификацията, която използват в Европа: ...
Alpina написа:По-зле е, от колкото предполагах
Най-добре това мнение, заедно с горните 3 да замине в кофата на форума
Едно че evin идея си няма за какво иде реч в темата, второ че... няма смисъл да се обяснява...
evin написа:.... тотални тъпотии...
evin написа:Рече и отсече
evin написа:Всяко различно мнение ли ще се обявява за глупост?
evin написа:Нашенски манталитет.
evin написа:Пиши им на хората от Canyon, че са тъпаци
Pr3d4t0R написа:Браво, много сте дружелюбни ; - )
Alpina написа:Те са класифицирали продуктовата си гама. В тях случайно да забеляза липсата на велосипеди за FR/DH?
Rix написа:Според мен колкото по-универсален уж е даден велосипед, толкова повече за нищо не става.
Пример:
1. Колело за шосе -> тънки и безграйферни гуми, по-наведена стойка, лек велосипед, нямаш окачване и цялата енергия се трансформира към колелата и се върти по-лесно
2. Колело за пресечен терен - за леко каране без агресивни спускания - XC -> грайферни гуми средно дебели, по-изправена стойка, малко по-тежък байк за здравина и комфорт, предно окачване за повече контрол
3. Колело за спускане с висока скорост - DH -> много дебели гуми с по-голям грайфер и направени от по-мек компонент за повече сцепление при спускане, задно окачване с повече ход, предно също с голям ход за добър контрол при високи скорости по пресечен терен надолу. Тежко колело, защото поема огромно натоварване.
Не виждам как ще се комбинират "универсално"...
moz написа: Намесването на шосейки в темата е напълно неуместно, но показва от къде идваш.
botroid написа:купуваш 3 комплекта гуми, за всеки от трите горепосочени от теб начини на каране. С 1.0-1.5 инча за шосе, с 1.9-2.2 за леко, с 2.3-2.5 за агресивно. Ако си мислиш, че такова колело за нищо не става, практиката показва обратното.
evin написа:Хората които имат излишни 10000+ лв никой не може да спре да си имат и 5 велосипеда за всякакви тясно специализирани приложения.
botroid написа:
Ако ти недовиждаш, аз виждам. Ще ти обясня крайно просто, как можеш да имаш универсално колело, ставащо за всичко и за навсякъде. Взимаш твърда рамка и няква вилка 100-120-130-140мм ход, според бюджета и си купуваш 3 комплекта гуми, за всеки от трите горепосочени от теб начини на каране. С 1.0-1.5 инча за шосе, с 1.9-2.2 за леко, с 2.3-2.5 за агресивно. Ако си мислиш, че такова колело за нищо не става, практиката показва обратното.
EmZo написа:..... Карането (не придвижване) с планински велосипед по шосе било той 9 килограмов твърдак с 1" сликове е точно толкова абсурдно, колкото и карането с шосеен велосипед в планината по пресечена местност.
Шлек_народен написа:...
А относно шосейка по пресечен терен....Ми много преди да измислят МТБ -то са карали циклокрос колела по такъв терен.На пръв поглед разлика със шосейката няма.И във момента има такива състезания.
Интересно ми е какво общото между описания от теб 20 килограмов булдозер и велосипедът на Уоутът Клепе, с който постави рекорд за спускане на велорали "Черни Връх"...evin написа:За DH е ясно - трябва 20-килограмов булдозер.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 152 госта