С тия шпиндели, брекети и прочие ПМ е създаден целенасочен хаос! Общата ширина между аксиална опора (лагер/лагер) на пътния е около 90мм, а на планинския около 95мм. На мен не ми е известно Шимано да са дали ясна и точна спецификация, за да се РАЗБЕРЕ ДОБРЕ разликата меду едното и другото! С подбора на чашки, пласмасов дистанционер между тях и дълбочина на зацепване в шлиците постигат различните комбинации. В конкретния случай, при сглобка, шпиндела ще има аксиален луфт която може да се компенсира с някакви втулки, но трябва на мeсто да се прецени колко и къде (съобразяване и с верижна линия). Има и друг момент с коравината, идващ от това, че лагерите са по-навътре, както и (малка) вероятност да не легнат изцяло на контактните повърхнини на шпиндела тъй като последния е утънен в средната си част. Не е невъзможно да се направи, но има специфика която в домашни условия няма как да решиш... тоест пак си зависим от други фактори! Всичко е направено да цъкаш кинти